Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-20
Wieliszew: Budowę drogi gminnej - ulicy Wspólnej w Kałuszynie
w zakresie: jezdni, chodników, zjazdów, odwodnienia (kategoria obiektu XXV) oraz oświetlenia ulicznego zasilanego linią kablową (kategoria obiektu XXVI) w ramach zadania pn. Budowa drogi ul. Wspólna w Kałuszynie
Numer ogłoszenia: 357428 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wieliszew , ul. Modlińska 1, 05-135 Wieliszew, woj. mazowieckie, tel. 022 7822596, faks 022 7822732.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliszew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowę drogi gminnej - ulicy Wspólnej w Kałuszynie w zakresie: jezdni, chodników, zjazdów, odwodnienia (kategoria obiektu XXV) oraz oświetlenia ulicznego zasilanego linią kablową (kategoria obiektu XXVI) w ramach zadania pn. Budowa drogi ul. Wspólna w Kałuszynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej - ulicy Wspólnej w Kałuszynie w zakresie: jezdni, chodników, zjazdów, odwodnienia (kategoria obiektu XXV) oraz oświetlenia ulicznego zasilanego linią kablową (kategoria obiektu XXVI) w ramach zadania pn. Budowa drogi ul. Wspólna w Kałuszynie. 2. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie branży drogowej obejmuje budowę drogi gminnej - ulicy Wspólnej w Kałuszynie (obiekt kategorii XXV) jako drogi kategorii D - dojazdowej o kategorii ruchu klasy KR-1, o następującym zakresie i parametrach jakościowych, technicznych nie gorszych niż minimalne wskazane poniżej: - jezdnia szerokości 5,0m z kostki betonowej brukowej typu Behaton koloru szarego grubości 8cm, na podsypce cementowo piaskowej grubości 3cm, podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 25cm i warstwie odsączającej z piasku grubości 15cm, - chodniki po obu stronach ulicy, szerokości 1,50m po stronie zachodniej i 2,00m po stronie wschodniej z kostki betonowej brukowej typu Holland koloru czerwonego na podsypce piaskowej grubości 4cm i podbudowie z kruszywa naturalnego grubości 10cm, obramowanie chodnika obrzeżem betonowym 30x8cm na podsypce piaskowej, - zjazdy na posesję z betonowej kostki brukowej typu Holland koloru grafitowego grubości 8cm na podsypce cementowo piaskowej grubości 3cm, podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 15cm i warstwie odsączającej z piasku grubości 10cm, - zatoki postojowe dla pojazdów samochodowych z parkowaniem wzdłuż krawędzi jezdni z betonowej kostki brukowej typu Behaton koloru grafitowego o konstrukcji jak zjazdy na posesje, - odwodnienie pasa drogowego z deszczowych wód opadowych i roztopowych z powierzchni nawierzchni jezdni ulicy, zjazdów na posesję i zatok postojowych za pomocą wpustów ściekowych poprzez przykanaliki do studni chłonnych fi 1200 usytuowanych w trawnikach na poboczu drogi. Z powierzchni chodników na pasy zieleni - trawniki. 3. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie branży elektrycznej obejmuje budowę sieci oświetlenia drogowego (obiekt kategorii XXVI) w pasie drogi gminnej - ulicy Wspólnej w zakresie budowy linii kablowej zasilającej 8 punktów świetlnych kablem YAKXS 4x25 mm2, długości 266m oraz demontażu opraw i przewodu napowietrznego AsXSn 4x25mm2, dotychczasowego oświetlenia zainstalowanego na słupach energetycznej sieci dystrybucyjnej. Charakterystyka słupów i opraw oświetleniowych lub równoważnych, o parametrach jakościowych, technicznych nie gorszych niż minimalne wskazane poniżej: - słupy oświetleniowe typu SSO 60/70/3P na fundamentach betonowych FB 150/200, - oprawy oświetleniowe uliczne typu LUGSAN 3 ZU.012A z sodowym źródłem światła o mocy 70W na wysięgnikach jednoramiennych typu Wd1G5A10/10, - ochrona przeciwporażeniowa Zerowanie, - zasilenie instalacji i pomiar energii elektrycznej z istniejącej skrzyni SOK usytuowanej przy stacji transformatorowej nr 0945 przy ulicy Dolnej. 4. Wyżej wymienione roboty budowlane będą realizowane na podstawie zatwierdzonego projektu budowlanego i specyfikacji technicznych STWiOR, oraz zgodnie z prawomocną decyzją pozwolenia na budowę oraz przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej, tj. projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót, stanowiących Załącznik Nr 7 do SIWZ. 6. Zamawiający, zgodnie z wytycznymi art. 29 ust. 3, dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, o parametrach jakościowych, technicznych nie gorszych niż minimalne wskazane w pkt. 3.2 i 3.3 niniejszego Rozdziału oraz w Załączniku Nr 7 do SIWZ (tj. Dokumentacji technicznej)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 17 000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych i 00/100). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 08.10.2012 r. do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 94 8013 0006 2001 0000 1720 0003; b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie oceniany na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1, zgodnie z treścią Załącznika Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie oceniany na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu robót, zgodnie z treścią Załącznika Nr 4 do SIWZ. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedno zamówienie na roboty budowlane o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia określonego w SIWZ. Wykonawca ma także obowiązek załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie oceniany na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1, zgodnie z treścią Załącznika Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie oceniany na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia potwierdzającego kwalifikacje budowlane osób przewidzianych do realizacji zamówienia, zgodnie z treścią Załącznika Nr 6 do SIWZ. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, tj. kierownikiem budowy - mającym uprawnienia w branży elektrycznej do kierowania robotami oraz jedną osobą, tj. kierownikiem budowy - mającym uprawnienia w branży drogowej do kierowania robotami oraz wykaże, że osoby którymi Wykonawca dysponuje posiadają aktualną przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca, wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany Formularz oferty, zgodnie z treścią Załącznika Nr 1 do SIWZ; Oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1, zgodnie z treścią Załącznika Nr 2 do SIWZ; Zaparafowany Wzór Umowy, zgodnie z treścią Załącznika Nr 5 do SIWZ; Zaparafowany Dowód wniesienia wadium w kwocie 17 000,00 złotych; Harmonogram robót wraz z tabelą elementów scalonych; Oświadczenie, że osoby, którymi będzie dysponował Wykonawca, uczestniczące w wykonywaniu zamówienia, tj. kierownicy budowy, posiadają uprawnienia w branży elektrycznej oraz w branży drogowej do kierowania robotami, zgodnie z treścią Załącznika Nr 6 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wieliszew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wieliszew, ul. Modlińska 1, 05-135 Wieliszew, pok. nr 106.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wieliszew - Biuro Obsługi Klienta, ul. Modlińska 1, 05-135 Wieliszew.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach. Sala gimnastyczna z zapleczem, inne pomieszczenia wraz z pracami towarzyszącymi
- "Budowa infrastruktury oświetlenia ulicznego w miejscowości Wielkie Oczy"
- Inwestycja w zrównoważoną gospodarkę wodno - ściekową w Gminie Czarna Dąbrówka dla terenów poza aglomeracją POSTĘPOWANIE I
- Dostawa instalacja, montaż i konfiguracja systemu instalacji fotowoltaicznej wraz z przyłączem do sieci
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.