Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-13
Zakliczyn: Postępowanie o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Stróżach w pierwszym półroczu 2011r.
Numer ogłoszenia: 357441 - 2010; data zamieszczenia: 13.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Stróże 1, 32-840 Zakliczyn, woj. małopolskie, tel. 014 66-55-048, faks 014 66-55-048.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.pl/bip/tarnowski
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Stróżach w pierwszym półroczu 2011r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa na zgłoszone przez Zamawiającego zapotrzebowanie na artykuły żywnościowe w pierwszym półroczu 2011r. ( od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2011r.) według części: A - pieczywo i ciasta B - owoce i warzywa C - artykuły i wyroby mleczarskie D - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne E - różne artykuły spożywcze Asortyment oraz ilości zostały określone w formularzach cenowych do w/w części..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku spełnienia łącznie dwóch przesłanek: a) zmiana umowy wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian ( spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą - zgodnie z przepisami k.c.) 2) Zmiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze Stron, za zgodą drugiej Strony umowy, na podstawie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/tarnowski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Stróżach
Stróże 1
32-840 Zakliczyn
woj. małopolskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Stróżach Stróże 1 32-840 Zakliczyn woj. małopolskie - ofertę należy złożyć na dzienniku podawczym w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A - pieczywo i ciasta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa na zgłoszone przez Zamawiającego zapotrzebowania na pieczywo i ciasta przez okres pierwszego półrocza 2011r.tj. począwszy od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2011r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B - owoce i warzywa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa na zgłoszone przez Zamawiającego zapotrzebowania na owoce i warzywa przez okres pierwszego półrocza 2011r.tj. począwszy od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2011r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.00.00.00-1, 15.33.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C - artykuły i wyroby mleczarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa na zgłoszone przez Zamawiającego zapotrzebowania na artykuły i wyroby mleczrskie przez okres pierwszego półrocza 2011r.tj. począwszy od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2011r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część D - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa na zgłoszone przez Zamawiającego zapotrzebowanie na produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne przez okres pierwszego półrocza 2011r.tj. począwszy od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2011r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część E - różne artykuły spożywcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa na zgłoszone przez Zamawiającego zapotrzebowanie na różne artykuły spożywcze przez okres pierwszego półrocza 2011r.tj. począwszy od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2011r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI ZAKLICZYN
- Wykonanie prac konserwatorskich na cmentarzu wojennym z okresu I wojny światowej Nr 287 w m. Roztoka
- Melsztyn, ruiny zamku, XIV w, odgruzowanie i zabezpieczenie reliktów budowli bramnej i muru kurtynowego ruin Zamku Melsztyn - cz. I
- Zakliczyn, zabytkowy budynek mieszkalny "Dom pod Wagą" (XVIII w.): remont konserwatorski.
więcej: przetargi ZAKLICZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pieczywa i drożdży piekarniczych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży.
- Dostawa mleka i przetworów mlecznych
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 29 w Chorzowie, ul. Lwowska 36 - I/2025
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej od 1 maja 2025 do 31 sierpnia 2025
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej od 1 maja 2025 do 31 sierpnia 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 6 w Chorzowie, ul. Gałeczki 56 - I/2025
więcej: Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.