eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockPasaż Paderewskiego w Płocku



Ogłoszenie z dnia 2006-07-07

POZYCJA 35745

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Płock: Pasaż Paderewskiego w Płocku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: "Betek-Nieruchomości" Spółka z o.o., do kontaktów: Grażyna Nowakowska Grażyna Lange, ul. A. Gradowskiego 28, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3640160, fax 024 3640161, e-mail: betekplock@vp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.betek.xt.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Spółka z o.o.; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pasaż Paderewskiego w Płocku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Płock - Podolszyce Południe. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz robót budowlanych Pasażu Paderewskiego wraz z infrastrukturą w Płocku na podstawie koncepcji posiadanej przez Zamawiającego - Etap I. W/w opracowanie będzie realizowane w dwóch podetapach: Podetap I (wykonanie do 31/12/2006) 1) Całość zadania - prace projektowe 2) Ciąg (deptak) spacerowy biegnący od ul.Czwartaków do Placu Paderewskiego jednak bez tego placu (teren oznaczony symbolem B na opracowaniu koncepcji) - wykonawstwo 3) Ciąg (deptak) spacerowy będący kontynuacją w/w na odcinku Placu Paderewskiego (teren oznaczony symbolem C - wzdłuż granucy z 4MW) wykonawstwo. Podetap II (wykonanie do 30/09/2006 1) Zagospodarowanie pozostałej części Placu Paderewskiego (teren oznaczony symbolami - C, D, E) - wykonawstwo. W skład opracowania wchodzi infrastruktura w zakresie: - oświetlenia - odwodnienia terenu - małej architektury - zieleni 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art.24 ust.1,2 spełniający wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. z dnia 29 stycznia 2004r 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.65.10 - Deptaki Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.65.10 - Roboty budowlane w zakresie deptaków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 EURO a poniżej 5 000 000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 30 000 PLN (słownie:trzydzieści tysięcy PLN) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: I.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu (warunki ogólne oraz szczegółowe). 1) Warunki ogólne: a) Wykonawcy spełniają warunki wyrażone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 19 poz.177 z późn. zm.) b) Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Pzp 2) Szczegółowe: Wykonawcy muszą wykazać: a) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 2 000 000 PLN b) wskaźnik płynności szybkiej w roku obrotowym 2005 liczony wg wzoru: (aktywa obrotowe - zapasy - rozliczenia międzyokresowe czynne):(zobowiązania bieżące) -nie mniejszy niż 1 c) wskaźnik rentowności sprzedaży za rok obrotowy 2005 obliczony według wzoru: (zysk brutto):(przychody ze sprzedaży) nie mniejszy niż 0,03 d) wskaźnik zadłużenia za rok obrotowy 2005 liczony według wzoru: (kapitały obce):(kapitał całkowity) mniejszy niż 0,8 e) roczną sprzedaż w ciągu ostatnich 3 lat w wysokości co najmniej 7 000 000 PLN (w każdym roku) f) iż w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał 1 projekt architektoniczny pasażu lub obiektu o podobnym charakterze o powierzchni co najmniej 9000 m2 g) iż w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 1 obiekt o podobnym charakterze o powierzchni co najmnie 9000 m2 Zamawiający uznaje za obiekty o charakterze podobnym do pasaży: deptaki, ciągi pieszo-jezdne i parkingi. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki wymienione w pkt.I.1)a), I.1)b) spełnia każdy z Wykonawców, warunki określone w pkt. I.2) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Dodatkowa kwalifikacja: Jeżeli liczba Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający dokona oceny wniosków wg poniższego kryterium. Do dalszego udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni Wykonawcy w liczbie 5, którzy uzyskali najwyższą sumę punktów. Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów: metraż powierzchni utwardzonych (płytami granitowymi, kostką brukową, polbrukiem lub prefabrykatami betonowymi imitującymi kamień naturalny) pasaży, deptaków, ciągów pieszo-jezdnych, parkingów - które Wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat: 9000 m2 - 10 pkt., 15 000 m2 - 20 pkt., 20 000 m2 - 30 pkt., za każde kolejne 5000 m2 Zamawiający przyzna 10 pkt. więcej. Wykonawcy zobowiązani są do złożenia odpowiedniego wykazu robót, w którym znajdą się niezbędne informacje. Do informacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót przedstawionych w informacji. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców (ogólnych i szczegółowych) zostanie dokonana wg. formuły spełnia-nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1) Oświadzcenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków wg. art. 22 ust.1 pkt.od 1 do 3 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na zasadach określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, oraz dokumenty to potwierdzające wg. art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 9. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4) Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym sprawozdaniu finansowym za rok obrotowy 2005, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. Dokumenty potwierdzające wielkość sprzedaży za lata obrotowe 2003, 2004 i 2005. 5) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działąlności gospodarczej, na wartość nie mniejszą niż 2 000 000 PLN. 6) Informacja banku potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 7) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działąlności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu w zakresie wykonania projektów architektonicznych, z podaniem rodzaju i wartości wykonanych usług oraz datami wykonania i nazwą odbiorców. Do powyższego wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu w zakresie wykonania robót budowlanych, zpodaniem rodzaju i wartości robót oraz datami i miejscami ich wykonania. Do powyższego wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. Wykazy wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług i robót powinny potwierdzać spełnianie warunków z pkt. I.2)f) i pkt. I.2)g). 8) Imienny wykaz kadry kierowniczej robót budowlanych i projektantów (kierownik budowy i kierownicy robót w branży: drogowej, instalacji sanitarnych, elektrycznej i projektantów w branżach: architektonicznej, drogowej, instalacji sanitarnych i elektrycznej ) z podaniem zakresu przewidywanych dla nich czynności w tym zamówieniu, krótkim opisem doświadczenia zawodowego wraz z niezbędnymi uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby i wg. potrzeby decyzje o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 9) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo - zgodnie z art. 23 ust.2 Pzp. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. III.1), pkt.III.2), pkt.III.3), powinny być złożone przez każdy podmiot.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Zgodnie z art. 51 ust. 4 ustawy Pzp. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.07.2007, godzina 11:30, Płock ul. A. Gradowskiego 28 pokój nr 109.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winien zawierać: 1.1. Formularz wniosku sporządzony samodzielnie przez Wykonawcę. 1.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się o wspólne udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. 1.3. Pełnomocnictwo do podpisania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, o ile prawo do podpisania wniosku mie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z wnioskiem. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część wniosku, musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 1.4. Oświadczenia i dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków ogólnych i szczegółowych oraz niezbędne do przeprowadzenia kwalifikacji. 2) Na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie przewiduje się udzielania żadnych wyjaśnień oraz odpowiedzi na zapytania. 3) Wniosek musi być sporządzony z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4) Każdy dokument składający się na wniosek musi być czytelny. 5) Dokumenty składające się na wniosek - inne niż pełnomocnictwa, o których mowa w pkt.1.2. i 1.3. - mogą być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6) Wniosek musi być sporządzony w jezyku polskim. Każdy dokument składający się na wniosek sporządzony w innym języku niż polski, winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą. 7) Zaleca się, aby strony wniosku były ze sobą trwale spięte i klejno ponumerowane. 8) Wniosek należy umieścić w zamkniętej kopercie. Koperta winna być oznaczona nazwą (firmą) Wykonawcy i zaadresowana na adres: Betek - Nieruchomości Sp.z o.o. ul. A Gradowskiego 28, 09-402 Płock oraz opisana: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz robót budowlanych Pasażu Paderewskiego wraz z infrastrukturą w Płocku - Etap I. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.