Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-28
Radlin: Dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów - uczestników projektu LEPSZY START NA PRZYSZŁOŚĆ z podziałem na 6 zadań
Numer ogłoszenia: 357516 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Radlin , ul. Rymera 15, 44-310 Radlin, woj. śląskie, tel. 032 4590200, faks 032 4590205.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radlin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów - uczestników projektu LEPSZY START NA PRZYSZŁOŚĆ z podziałem na 6 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Dostawa pomocy dydaktycznych (podręczniki, ćwiczenia, inne pomoce) do nauki języka niemieckiego i języka czeskiego, według zestawień określonych w formularzach cenowych 2)Dostawa pomocy dydaktycznych (podręczniki, oprogramowanie, inne pomoce) do prowadzenia zajęć matematyczno-informatycznych, według zestawień określonych w formularzach cenowych 3)Dostawa pomocy dydaktycznych (śpiewniki, inne pomoce) do prowadzenia zajęć w formie warsztatów wokalnych, według zestawień określonych w formularzach cenowych Zakres odpowiedzialności Wykonawcy, w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową, obejmuje także zapewnienie transportu towarów objętych zadaniem, do miejsca jego składowania na terenie Zamawiającego wraz z rozładunkiem..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.10.00-1, 22.11.41.00-3, 22.11.44.00-6, 30.14.11.00-0, 30.19.30.00-0, 30.23.46.00-4, 37.52.40.00-7, 48.19.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunki zmiany umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy polegającej na: 1) zmianie tytułów dostarczanych podręczników, jeżeli dany tytuł będzie nieosiągalny na rynku - do przedstawienia dowodu na nieosiągalność jest zobowiązany Wykonawca w postaci zaświadczenia z wydawnictwa, że nakład został wyczerpany, 2) w przypadku określonym w pkt 1) Zamawiający, zaproponuje podręcznik zastępczy i wydłuży termin dostawy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.radlin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Radlin ul. Rymera 15 44-310 Radlin pok. 201.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2011 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miasta Radlin ul. Rymera 15 44-310 Radlin pok. 301 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Lepszy start na przyszłość współfinansowany przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Priorytetu IX, działania 9.1, poddziałania 9.1.2..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa pomocy dydaktycznych do nauki języka niemieckiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie dotyczy zakupu podręczników do nauki języka niemieckiego wraz z ćwiczeniami oraz słowników polsko-niemieckich i niemiecko-polskichzgodnie z SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.10.00-1, 22.11.41.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa pomocy dydaktycznych do nauki języka czeskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie obejmuje dostawę podręczników do nauki języka czeskiego wraz z ćwiczeniami oraz słowników polsko-czeskich i czesko-polskich zgodnie z SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.10.00-1, 22.11.41.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć matematyczno-informatycznych - podręczniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie obejmuje dostawę podręczników do zajęć matematycznych oraz informatycznych zgodnie z opisem w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć matematyczno-informatycznych - oprogramowanie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie obejmuje dostawę oprogramowania wraz z licencjami do prowadzenia zajęć matematyczno-informatycznych oraz pamięci przenośnej zgodnie z SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00-6, 30.23.46.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć w formie warsztatów wokalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie obejmuje dostawę podręczników-śpiewników do zajęć w formie warsztatów wokalnych zgodnie z SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa pomocy dydaktycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie obejmuje dostawę innych pomocy dydaktyczno-edukacyjnych do prowadzenia zajęć w ramach projektu LEPSZY START NA PRZYSZŁOŚĆ takich jak teczki, kalkulatory, gry i zeszyty do nut.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.30.00-0, 30.14.11.00-0, 37.52.40.00-7, 22.11.44.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADLINA
- Dostawa górniczego agregatu hydraulicznego Oddział KWK ROW Ruch Marcel
- Świadczenie usług sprzątania i obsługi łaźni pracowniczych w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK ROW z podziałem na 3 zadania
- Dostawa wentylatorów lutniowych dla potrzeb Oddziałów PGG S.A. z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Radlinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i mebli, sprzętu i pomocy dydaktycznych niezbędnego do realizacji działań w ramach projektu pn.: "RAZEM w GÓRĘ - projekt edukacyjny dla szkół wiejskich gminy Debrzno"
- Uruchomienie e-usług oświatowych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- "Dostawa pomocy dydaktycznych i programów multimedialnych na potrzeby zajęć realizowanych w szkołach podstawowych w ramach projektu pn. Edukacja włączająca w Gminie Studzienice"
więcej: Podręczniki szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.