eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaBadanie sprawozdań finansowych za 2009 r. z uwzględnieniem przeprowadzenia inwentaryzacji majątku w drodze spisu z natury w resortowych SPZOZ/JBR



Ogłoszenie z dnia 2009-10-13

Warszawa: Badanie sprawozdań finansowych za 2009 r. z uwzględnieniem przeprowadzenia inwentaryzacji majątku w drodze spisu z natury w resortowych SPZOZ/JBR
Numer ogłoszenia: 357532 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Inspektorat Wojskowej Służby Zdrowia, Al. Niepodległości 218, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 6874491, 6845751, faks 0-22 6874491, 6845751.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inspektorat Wojskowej Służby Zdrowia.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Badanie sprawozdań finansowych za 2009 r. z uwzględnieniem przeprowadzenia inwentaryzacji majątku w drodze spisu z natury w resortowych SPZOZ/JBR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia bylo wskazanie wykonawcy, który zrealizuje usługę badania sprawozdań finansowych za 2009 r. z uwzględnieniem przeprowadzenia inwentaryzacji majątku w drodze spisu z natury dokonanego według stanu na dzień 31 grudnia 2009 r. w samodzielnych publicznych zakładach opieki zdrowotnej dla których organem tworzącym jest Minister Obrony Narodowej oraz jednostkach badawczo - rozwojowych nadzorowanych w imieniu Ministra Obrony Narodowej przez Szefa Inspektoratu Wojskowej Słuzby Zdrowia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.21.00 - Usługi audytu finansowego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 150000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Rachunkowości Stowarzyszenia Księgowych w Polsce INTERFIN Sp. z o.o., ul. Mała 1 -3, 31-103 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 150000
  • Oferta z najniższą ceną: 150000 oferta z najwyższą ceną: 376000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.