Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-20
Mikołów: Remont i przebudowa Przychodni Wielospecjalistycznej w Mikołowie przy ul. Okrzei 31
Numer ogłoszenia: 35754 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Waryńskiego 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 3257639, faks 032 2260860.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmikolow.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa Przychodni Wielospecjalistycznej w Mikołowie przy ul. Okrzei 31.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 5 150 000 euro. Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa Przychodni Wielospecjalistycznej w Mikołowie przy ul. Okrzei 31 Inwestycja realizowana w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WSL 2007 - 2013. Działanie: 9.2 Infrastruktura lecznictwa otwartego. Przychodnia Wielospecjalistyczna to zespół dwóch budynków ( 4-kondygnacyjny i 1-kondygnacyjny ) wykonanych na początku lat siedemdziesiątych. Zrealizowana inwestycja dostosuje pomieszczenia przychodni do obowiązujących przepisów zawartych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej Przedmiotem zamówienia są: - roboty rozbiórkowe - roboty budowlane - montaż dźwigu osobowego - roboty instalacyjne c.o.. wod.-kan., elektryczne - roboty izolacyjne - roboty dekarskie - roboty zewnętrzne Dane dotyczące przebudowywanych budynków: budynek główny, 4-kondygnacyjny ( piwnice, 3 kondygnacje nadziemne) powierzchnia: - piwnice 172,73 m2 + 183,67 m2 poza opracowaniem - parter 398,12 m2 - I piętro 396,32 m2 - II piętro 393,98 m2 Razem 1361,76 m2 + 183,67 m2 poza opracowaniem budynek przychodni dziecięcej, budynek 1-kondygnacyjny, niepodpiwniczony powierzchnia: - parter 208,95 m2 ====================== Razem: 1570,71 m2 + 183,67 m2 poza opracowaniem = 1758,38 m2 Szczegółowy opis robót zawarty jest w opisie technicznym w części dokumentacji technicznej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do postępowania przetargowego jest skuteczne wniesienie wadium w wysokości stanowiącej równowartość kwoty 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który łącznie, spełnia następujące warunki : 1. spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 3. spełnia wymogi określone w ustawie Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r z późn. zmianami wraz z aktami wykonawczymi 4. będzie przestrzegał zapisów rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej 5. wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia - remont i rozbudowa obiektu użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż oferowana wartość brutto składanej oferty każda oraz udokumentuje, że zamówienie zostało wykonane należycie. 6. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia: - kierownik budowy - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, minimum 3 letnia praktyka zawodowa, pełnienie funkcji kierownika budowy przy co najmniej jednej budowie obiektu użyteczności publicznej o wartości minimum 2 mln zł brutto - kierownika robót w specjalności sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - kierownik robót w specjalności sieci i instalacji sanitarnych - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - w/w kierownicy muszą być członkami właściwej izby samorządu zawodowego 7. do wykonania zamówienia zastosuje wyłącznie surowce i materiały posiadające wymagane prawem dopuszczenia i atesty 8. posiada zdolność kredytową lub środki finansowe na rachunku bankowym w wysokości minimum 2 mln zł 9. posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 2 mln zł 10. udzieli terminu płatności w ilości 30 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego 11. udzieli nie mniej niż 3 lata gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia licząc od daty odbioru końcowego Ocena spełniania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, wymaganych przez Zamawiającego w pkt. VI SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę 1. wypełniony i podpisany formularz oferty 2. kosztorys ofertowy 3. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 1 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpis do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania - minimum 2 roboty budowlane w budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż oferowana wartość brutto składanej oferty każda - zał. nr 2 9. dokumenty (referencje, protokoły końcowe odbioru robót) potwierdzające, że roboty wykazane w zał. nr 2 zostały wykonane należycie 10. wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje i zamierza powierzyć kierowanie realizacją zamówienia - kierownik budowy - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, minimum 3 letnia praktyka zawodowa, pełnienie funkcji kierownika budowy przy co najmniej jednej budowie obiektu użyteczności publicznej o wartości minimum 2 mln zł brutto - kierownika robót w specjalności sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - kierownik robót w specjalności sieci i instalacji sanitarnych - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z podaniem informacji na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia - na stanowisku kierownika robót (minimum 3 lata) - zał. nr 3 11. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie (zał. nr 3) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 12. dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane dla kierownika budowy i kierowników robót 13. dokumenty potwierdzające przynależność do odpowiedniej izby samorządu zawodowego, dla kierownika budowy i kierowników robót 14. oświadczenie, że do wykonania zamówienia zostaną użyte wyłącznie surowce i materiały posiadające wymagane prawem dopuszczenia i atesty - zał. nr 4 15. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości minimum 2 mln zł lub posiadanie zdolności kredytowej w wysokości minimum 2 mln zł wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 16. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co minimum 2 mln zł. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w ppkt. 4, 5, 6, 7: 1) ppkt 4, 5, 7 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) ppkt 6 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmikolow.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Mikołowie
ul. Waryńskiego 2
43-190 Mikołów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2009 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT Zespołu Opieki Zdrowotnej w Mikołowie ul. Waryńskiego 2 43-190 Mikołów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja realizowana w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WSL 2007 - 2013. Działanie: 9.2 Infrastruktura lecznictwa otwartego..
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 39,56 kWp i dostawa paneli PV wraz z wykonaniem robót budowlano- instalacyjnych na dachu budynku I LO w Mikołowie przy ul. Żwirki i Wigury 25.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla pacjentów Zamawiającego
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz usług portierskich i monitoringu
- Zadanie inwestycyjne pn. "Wykonanie boiska ze sztuczną nawierzchnią na terenie KS Burza"
- Wykonywanie usług schronienia
- Wykonanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla robót remontowo - budowlanych w ZSP w Ornontowicach, ZSEiU w Łaziskach Górnych oraz w budynku warsztatów szkolnych należących do ZST w Mikołowie
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w tym Sali widowiskowej oraz utworzenie pomieszczeń Centrum Usług Społecznych na potrzeby realizacji usług higienicznych.
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Zakopanem
- "Przebudowa WDK im. Józefa Piłsudskiego celem spełnienia parametrów technicznych warunków ewakuacji, zabezpieczenia przed zadymieniem pionowych dróg ewakuacyjnych, podziału budynku na strefy pożarowe"
- Wykonanie adaptacji pomieszczeń oraz modernizacja instalacji elektrycznych w budynku "C" MIR-PIB przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni w podziale na 2 zadania
- Dokumentacja proj. oraz roboty budowl. zw. z dostosowaniem bud. przy ul. Snycerskiej 8 w Łodzi - zad. pn. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów p.poż. i budowlanych
- Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego jednorodzinnego na budynek użyteczności publicznej - hospicjum domowe oraz budowę budynku gospodarczego wraz z infrastrukturą
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.