To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-25
Nowy Dwór Mazowiecki: Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 35758 - 2013; data zamieszczenia: 25.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17274 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 5122240, faks 22 5122101.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim. 2. Wykonawca zobowiązany będzie realizować dostawy częściowe stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie otrzymywanego zapotrzebowania określającego rodzaj i ilość zamawianego asortymentu, do dnia 31 grudnia 2013 roku, lub do wcześniejszego wyczerpania kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1 wzoru umowy. Terminy realizacji poszczególnych dostaw będą każdorazowo uzgadniane. 3. Wykonawca będzie dostarczał zamawiane materiały biurowe na własny koszt i ryzyko. 4. Ilości materiałów podane w formularzu asortymentowo - cenowym mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zamawianych ilości w poszczególnych pozycjach przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w formularzu asortymentowo - cenowym. 5. Dostarczone materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad fizycznych i prawnych. 6. Wykonawca będzie zobowiązany do rozładunku, wniesienia materiałów biurowych do pomieszczeń wskazanych przez osobę upoważnioną, ewentualnego usunięcia opakowań związanych z dostawą materiałów biurowych. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMAD Sp. z o.o., ul. Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31117,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34595,31
Oferta z najniższą ceną: 34595,31 / Oferta z najwyższą ceną: 34595,31
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-216/2025: Termomodernizacja bud. nr 156 na terenie kompl. wojsk. przy ul. Okólnej, 87-100 Toruń.
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 - Etap II
- Wywóz nieczystości stałych z nieruchomości Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Dostawy środków czystości i sprzętu gospodarczego dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- SVA/4620-201/2025: Termomodernizacja bud. nr 33 na terenie kompl. wojsk. w m. Osówiec.
- Realizacja zajęć szkoleniowych z zakresu doskonalenia techniki jazdy kierowców w ramach usług szkoleniowych świadczonych przez Zamawiającego w 2025 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (5 zadań)
- Dostawa artykułów biurowych
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- Dostawa materiałów biurowych, niszczarek i kalkulatorów do NoOSG
- Dostawa artykułów biurowych do siedzib Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie
- Dostawa artykułów biurowych, papieru oraz niszczarek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.