To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-02
Ogłoszenie nr 357590 - 2016 z dnia 2016-12-02 r.
Sopot: Dostawa sprzętu komputerowego, części i akcesoriów komputerowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu1.projekty finansowane z Narodowego Centrum Nauki - dotyczy Pakietu V - XVII; 2.projekt Redukcja niedokładności w modelach Północnego Atlantyku dla ulepszenia predykcji klimatu Arktyki (NatMAP) finansowane przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu ERA.Net RUS Plus - S&T (umowa nr 3/RUSPLUS-S&T z dnia 19.01.2016) - dotyczy Pakietu XVIII; 3.projekt Atlantic Water Pathways to the Arctic: Variability and Effects on Climate and Ecosystems (PAVE) realizowany w ramach programu Polsko-Norweska Współpraca Badawcza w ramach Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 - dotyczy Pakietu XIX; 4.projekt POLNOR - The Changing Ocean of the Polar North (POLNOR) realizowany w ramach programu Polsko-Norweska Współpraca Badawcza w ramach Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 - dotyczy Pakietu XX; 5.projekt Decision Aid for Marine Munitions - DAIMON realizowany w ramach programu Interreg Baltic Sea Region - dotyczy Pakietu XXI.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 322041
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Oceanologii PAN, krajowy numer identyfikacyjny
63246700000, ul.
ul. Powstańców Warszawy
55,
81712
Sopot, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
585 517 281, faks
585 512 130, e-mail
limag@iopan.gda.pl
Adres strony internetowej (URL): http://iopan.gda.pl/index-pl.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytut Polskiej Akademii Nauk
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego, części i akcesoriów komputerowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IO/ZP/9/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, części i akcesoriów komputerowych (nr postępowania: IO/ZP/9/2016) dla Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk w Sopocie, ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot. 2. Kod CPV: 30.21.30.00-5 (Komputery osobiste), 30.21.31.00-6 (Komputery przenośne), , 30.23.70.00-9 (Części, akcesoria i wyroby do komputerów), 30.23.71.00-0 (Części komputerów), 30.23.72.00-1 (Akcesoria komputerowe), 30.23.00.00-0 (Sprzęt związany z komputerami), 30.23.13.10-3 (Wyświetlacze płaskie), 30.23.46.00-4 (Pamięć flash), 30.23.72.30-0 (Pamięci), 30.23.21.10-8 (Drukarki laserowe), 30.23.74.10-6 (Myszka komputerowa), 48.82.00.00-2 (Serwery). 3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 21 pakietów, których dokładny opis znajduje się w tabelach stanowiących załączniki nr 4.1 - 4.21. do niniejszej SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, obejmujących pozycje tylko z jednego, kilku lub wszystkich pakietów. 5. Oferta w zakresie każdego z pakietów musi być kompletna. Nieuwzględnienie w tej części, w której składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji, spowoduje odrzucenie oferty. Dotyczy to również pakietów obejmujących poszczególne akcesoria. 6. Zamawiający wskazuje, iż w poszczególnych pakietach wskazuje elementy wyposażenia komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych, serwerów, urządzeń wielofunkcyjnych i monitorów, które uznał za istotne, jednakże brak wymienienia niektórych z urządzeń/elementów wchodzących w skład takiego komputera, serwera, urządzenia wielofunkcyjnego lub monitora oznacza, iż w to miejsce Wykonawca jest zobowiązany zaoferować urządzenia tworzące funkcjonalną całość z elementami wskazanymi przez Zamawiającego. Zamawiający wskazuje, iż niezależnie od ilości wymienionych istotnych elementów sprzętu Wykonawca ma zaoferować w pełni wyposażony komputer, serwer, urządzenie wielofunkcyjne i monitor zdolny do pracy bez dodatkowych inwestycji lub nakładów (nie dotyczy to sprzętu peryferyjnego). 7. Zamawiający informuje, iż w szczegółowej specyfikacji technicznej poszczególnych pakietów określił jedynie minimalne wymagane parametry. Wykonawcy w ofertach mogą oferować urządzenia o takich samych lub lepszych parametrach. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określony jest szczególny proces, który charakteryzuje produkt lub produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, pochodzenie lub źródło przedmiotu zamówienia lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ przedmiotu zamówienia i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem wizualnym, funkcjonalnym, o parametrach techniczno - użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). 8. Ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty lub certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne. 9. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i pochodzić z bieżącej produkcji roku 2016. 10. Oferowany przedmiot zamówienia musi być wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich. 11. Jeżeli Zamawiający nie określił inaczej, komputery osobiste, przenośne i monitory, a także pozostały sprzęt powinny być objęte 24 miesięczną gwarancją. Niezależnie od wymogów gwarancyjnych opisanych powyżej oferowane pamięci RAM muszą posiadać wieczystą gwarancję. 12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił serwis gwarancyjny. 13. Wymagane jest, aby dostarczone urządzenia oznaczone były symbolem CE zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. z 2016 r. poz. 806). 14. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na swój koszt w terminie i na miejsce ustalone z Zamawiającym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30213000-5
Dodatkowe kody CPV:
30213100-6,
30237000-9,
30237100-0,
30237200-1,
30230000-0,
30231310-3,
30234600-4,
30237230-0,
30232110-8,
30237410-6,
48820000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Pakiet I |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2646.34 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 3189,39 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Pakiet II |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3252.03 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3991.35 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Pakiet III |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu w zakresie Pakietu III do Zamawiającego wpłynęło 8 ofert. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację powyższego Pakietu 7 500,00zł. Zamawiający dokonał poprawienia oferty Wykonawcy Balta spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z uwagi na fakt, iż przedstawiona oferta zawierała wyliczenie ceny oferty dla 1 sztuki serwera, podczas gdy Zamawiający wymagał dostawy 2 sztuk serwera (ceny jednostkowe i ceny za podaną ilość były tożsame). Po poprawieniu omyłki przez Zamawiającego ceny wszystkich ofert złożonych w postępowaniu dla danego Pakietu przekraczały kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. Niezależnie od powyższego najwyżej oceniana oferta złożona w postępowaniu w ramach ww. Pakietu (oferta Wykonawcy Gigaserwer sp. z o.o. za cenę oferty 7 827,14 zł) podlegała odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp ze względu na zaoferowanie przez Wykonawcę 2 tygodniowego terminu wykonania zamówienia (dostawy), podczas gdy Zamawiający dopuszczał zaoferowanie dostawy w terminie nie mniejszym niż 6 tygodni. Następna w kolejności oferta należała do Wykonawcy Balta spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. (cena oferty 8 049,12 zł). W związku z brakiem możliwości zwiększenia kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację Pakietu III, postępowanie w tym zakresie podlega unieważnieniu na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Pakiet IV |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu w zakresie Pakietu IV do Zamawiającego wpłynęło 6 ofert. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację powyższego Pakietu 2 500,00zł. Ceny wszystkich ofert w ramach niniejszego Pakietu przekraczały kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia. Najwyżej ocenioną ofertą w ramach Pakietu była oferta Wykonawcy Przedsiębiorstwo Handlowe iCOD.pl Marek Korzus (cena oferty 3 911,40 zł). W związku z brakiem możliwości zwiększenia kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację Pakietu IV, postępowanie w tym zakresie podlega unieważnieniu na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Pakiet VII |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4401.63 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5440.29 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Pakiet VIII |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1219.51 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1231.23 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: Pakiet IX |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu w zakresie Pakietu IX do Zamawiającego wpłynęło 5 ofert. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację powyższego Pakietu 600,00zł. Ceny wszystkich ofert w ramach niniejszego Pakietu przekraczały kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia. Najwyżej ocenioną ofertą w ramach Pakietu była oferta Wykonawcy Przedsiębiorstwo Handlowe iCOD.pl Marek Korzus (cena oferty 659,28 zł). W związku z brakiem możliwości zwiększenia kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację Pakietu IX, postępowanie w tym zakresie podlega unieważnieniu na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: Pakiet X |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2764.23 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3397,26 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 11 | NAZWA: Pakiet XI |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4065.04 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4488.56 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 12 | NAZWA: Pakiet XII |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT650.41 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 772.44 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 13 | NAZWA: Pakiet XIII |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu w zakresie Pakietu XIII do Zamawiającego wpłynęło 6 ofert. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację powyższego Pakietu 3 800,00zł. Zamawiający ustalił, iż najwyżej ocenioną ofertą złożoną w postępowaniu była oferta Wykonawcy Axel Computer sp. z o.o. za cenę oferty 3 469,01 zł. Zamawiający wezwał Wykonawcę do złożenia dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia w postaci folderów reklamowych, kart katalogowych lub opisów producenta oferowanych urządzeń. Wykonawca nie złożył przedmiotowych dokumentów, w związku z czym Zamawiający na podstawie art. 26 ust 3 ustawy Pzp ponowił wezwanie. Wykonawca również w wyniku drugiego wezwania nie złożył wymaganych dokumentów. Zamawiający uznał, iż w związku z powyższym oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. Następną w kolejności była oferta Wykonawcy CPU ZETO sp. z o.o. (cena oferty 3 844,34 zł). Zamawiający stwierdził, iż może zwiększyć kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia do ceny najwyżej ocenionej oferty (z pominięciem oferty Wykonawcy Axel Computer sp. z o.o.), w związku z czym wezwał Wykonawcę do złożenia dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia w postaci folderów reklamowych, kart katalogowych lub opisów producenta oferowanych urządzeń, wyznaczając mu termin do złożenia dokumentów do dnia 22 listopada 2016r. W związku ze zbliżającym się upływem terminu związania ofertą Zamawiający w dniu 15 listopada 2016r. wezwał wszystkich Wykonawców, którzy złożyli ofertę w ramach Pakietu XIII do przedłużenia terminu związania ofertą o 30 dni. Do upływu terminu związania ofertą Wykonawcy Axel Computer sp. z o.o., Balta spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. oraz Komputronik Biznes sp. z o.o. nie wyrazili zgody na przedłużenie terminu związania ofertą, w związku z czym oferty ww. Wykonawców podlegają odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a ustawy Pzp. Termin związania ofertą przedłużyli Wykonawcy CPU ZETO sp. z o.o., Przedsiębiorstwo Handlowe iCOD.pl Marek Korzus oraz CADevent sp. z o.o. Pomimo przedłużenia terminu związania ofertą Wykonawca CPU ZETO sp. z o.o. nie złożył dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia w postaci folderów reklamowych, kart katalogowych lub opisów producenta oferowanych urządzeń do upływu wyznaczonego terminu. Zamawiający w dniu 22.11.2016r. na podstawie art. 26 ust 3 ustawy Pzp ponownie wezwał Wykonawcę do złożenia przedmiotowych dokumentów, wyznaczając mu termin do dnia 24.11.2016r. do godz. 10:00. Zamawiający uznał, iż w związku z powyższym oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. W postępowaniu pozostały dwie nieodrzucone oferty: najwyżej oceniana oferta, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu - oferta Wykonawcy Przedsiębiorstwo Handlowe iCOD.pl Marek Korzus za cenę oferty 3 848,67 zł oraz niżej oceniona oferta Wykonawcy CADevent sp. z o.o. za cenę oferty 3 888,97 zł. W związku z przekroczeniem przez obie oferty kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia w zakresie Pakietu XIII oraz brakiem możliwości ponownego zwiększenia tej kwoty, postępowanie w tym zakresie podlega unieważnieniu na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 14 | NAZWA: Pakiet XIV |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2804.88 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3028.26 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 15 | NAZWA: Pakiet XV |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4349.59 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5181.99 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 16 | NAZWA: Pakiet XVI |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W niniejszym postępowaniu w zakresie Pakietu XVI ofertę złożyło dwóch Wykonawców - Axel Computer sp. z o.o. oraz Syriana Joanna Fisher. Oferty obu Wykonawców zostały odrzucone na podstawie na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a ustawy Pzp. Wobec powyższego postępowanie w ramach Pakietu XVI podlega unieważnieniu na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 17 | NAZWA: Pakiet XVII |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2439.02 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1803.18 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 18 | NAZWA: Pakiet XVIII |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W niniejszym postępowaniu w zakresie Pakietu XVIII ofertę złożyło dwóch Wykonawców - Axel Computer sp. z o.o. oraz Syriana Joanna Fisher. Oferta Wykonawcy Axel Computer sp. z o.o została odrzucona na podstawie na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a ustawy Pzp, natomiast oferta Wykonawcy Syriana Joanna Fischer na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a ustawy Pzp. Wobec powyższego postępowanie w ramach Pakietu XVIII podlega unieważnieniu na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 21 | NAZWA: Pakiet XXI |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT17886.18 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 21247.91 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Pakiet V |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2357.72 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3040.56 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Pakiet VI |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT406.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 552.27 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 19 | NAZWA: Pakiet XIX |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT325.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 394.83 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 20 | NAZWA: Pakiet XX |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1788.62 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2089.77 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Budowa sieci oświetlenia ulicznego ul. Klenczona w Sopocie
- NASADZENIA i pielęgnacja szaty roślinnej SKWER KURACYJNY przy Molo w Sopocie
- Cięcia drzew z zastosowaniem technik alpinistycznych
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn: "Przebudowa układu drogowego ul. Kujawskiej w Sopocie, na odcinku od lasu do ul. Małopolskiej"
- Remont klubu pod sceną
- Zapewnienie schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym, klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sopocie
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.