Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-22
Łódź: Interwencyjne sprzatanie terenów zlokalizowanych na terenie dzialania Delegatury Łódź - Widzew UMŁ
Numer ogłoszenia: 35759 - 2010; data zamieszczenia: 22.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź -Widzew , Al. Piłsudskiego 100, 92-326 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 638-53-42, 6385352, faks 042 6385343.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Interwencyjne sprzatanie terenów zlokalizowanych na terenie dzialania Delegatury Łódź - Widzew UMŁ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pod pojęciem interwencyjnego sprzątania terenów rozumie się: - omiatanie ręczne i oczyszczanie chodników, opasek bezpieczeństwa i innych utwardzonych nawierzchni w okresie letnim z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń ( śmieci, piasek ), - usuwanie zanieczyszczeń z terenów zielonych wraz z ich wywozem do zakładów zajmujących się unieszkodliwianiem lub wykorzystywaniem odpadów komunalnych, - koszenie traw i wycinanie samosiejek wraz z ich wywozem na kompostownię, - w okresie zimowym odśnieżanie oraz posypywanie piaskiem chodników i innych powierzchni utwardzonych w celu zapobieżenia gołoledzi, - wygrabianie liści wraz z ich wywozem..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiajacy przewiduje udzielenie zamówień uzupelniających w pelnym zakresie do maksymalnej wysokosci przewidzianej w art. 67.1.6. ustawy pzp.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek: zezwolenie na prowadzenie na terenie Miasta Łodzi działalności w zakresie zbierania oraz transportu odpadów komunalnych, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r o odpadach ( Dz. U. 2001.62.628 ),
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek: należycie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenie jest krótszy - w tym okresie, tj. usługi porządkowe - zamiatanie, sprzątanie, odśnieżanie, oczyszczanie z nieczystości dróg, placów, parków, rynków ( z wyłączeniem powierzchni wewnątrz budynków ) itp. o łącznej wartości min. 50 000 zł brutto,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek: posiadania opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż równowartość 50 000,-zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Łodzi, Delegatura Łódź - Widzew, 92-326 Łódź, al. J. Pilsudskiego 100, Referat Komunalny.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2010 godzina 11:45, miejsce: UMŁ Delegatura Łódź - Widzew. Łódź, al. J. Pilsudskiego 100, Referat Komunalny.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 01 NAZWA: Interwencyjne sprzątanie terenów w rejonie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pod pojęciem interwencyjnego sprzątania terenów rozumie się: - omiatanie ręczne i oczyszczanie chodników, opasek bezpieczeństwa i innych utwardzonych nawierzchni w okresie letnim z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń ( śmieci, piasek ), - usuwanie zanieczyszczeń z terenów zielonych wraz z ich wywozem do zakładów zajmujących się unieszkodliwianiem lub wykorzystywaniem odpadów komunalnych, - koszenie traw i wycinanie samosiejek wraz z ich wywozem na kompostownię, - w okresie zimowym odśnieżanie oraz posypywanie piaskiem chodników i innych powierzchni utwardzonych w celu zapobieżenia gołoledzi, - wygrabianie liści wraz z ich wywozem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 02 NAZWA: Interwencyjne sprzątanie terenów w rejonie 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pod pojęciem interwencyjnego sprzątania terenów rozumie się: - omiatanie ręczne i oczyszczanie chodników, opasek bezpieczeństwa i innych utwardzonych nawierzchni w okresie letnim z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń ( śmieci, piasek ), - usuwanie zanieczyszczeń z terenów zielonych wraz z ich wywozem do zakładów zajmujących się unieszkodliwianiem lub wykorzystywaniem odpadów komunalnych, - koszenie traw i wycinanie samosiejek wraz z ich wywozem na kompostownię, - w okresie zimowym odśnieżanie oraz posypywanie piaskiem chodników i innych powierzchni utwardzonych w celu zapobieżenia gołoledzi, - wygrabianie liści wraz z ich wywozem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Adaptacja pomieszczeń i warsztatów szkolnych" w ramach projektu pn.: "Ekologiczny mechanik"
- Wydzielenie stref pożarowych w budynku XXV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi - Etap 3
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 7 w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu: CardioSense, w podziale na zadania (części).
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego".
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" przy XLVII Liceum Ogólnokształcącym im. Stanisława Staszica w Łodzi, ul. Czernika nr 1/3.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i obsługa szaletów miejskich w Stargardzie
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO w OŁAWIE
- Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze.
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleńcach.
- usługi sprzątania i utrzymania terenów zielonych.
- 5 063 304,08 PLN.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.