Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-09
Chrzanów: Sprzątanie siedziby Miejskiego Zarządu Zasobów Komunalnych w Chrzanowie i budynków administrowanych przez MZZK wraz z utrzymaniem czystości i porządku na terenach zewnętrznych przyległych do budynków, wraz z konserwacją zieleni
Numer ogłoszenia: 357621 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych , ul. Garncarska 4, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6233191, faks 032 6230058.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie siedziby Miejskiego Zarządu Zasobów Komunalnych w Chrzanowie i budynków administrowanych przez MZZK wraz z utrzymaniem czystości i porządku na terenach zewnętrznych przyległych do budynków, wraz z konserwacją zieleni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia dotyczy zadania pn. Sprzątanie siedziby Miejskiego Zarządu Zasobów Komunalnych w Chrzanowie i budynków administrowanych przez MZZK wraz z utrzymaniem czystości i porządku na terenach zewnętrznych przyległych do budynków, wraz z konserwacją zieleni 2.Zamówienie obejmuje: a)świadczenie usług czystościowo porządkowych w budynku Miejskiego Zarządu Zasobów Komunalnych w Chrzanowie przy ul. Garncarskiej 4 oraz w częściach wspólnych budynków administrowanych przez MZZK; b)świadczenie usług czystościowo porządkowych na trenach zewnętrznych przyległych do budynków wraz z konserwacją zielni Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Szczegółowy wykaz obiektów i powierzchni, zawiera załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a)wykonali (lub nadal wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jedną usługę realizowaną na podstawie jednej umowy, przez okres co najmniej 12-stu kolejnych miesięcy, z zakresu sprzątania w obiektach mieszkalnych lub/i niemieszkalnych, jak również na terenach zewnętrznych; b)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 6 osobami przewidzianymi do realizacji przedmiotowego zamówienia, z których każda posiada doświadczenie w zakresie sprzątania obiektów mieszkalnych lub biurowych; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy ww. osób do wykonania zamówienia. Warunki przedstawione w pkt 2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełnić łącznie. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia minimum 200.000,00 zł. Warunek przedstawiony w pkt 3 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać odrębnie. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-10 i 2 pkt 1-4 ustawy PZP. A. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z metodą 0 - 1, tj. nie spełnia lub spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 5 SIWZ i dołączonych do oferty. B. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione lub upoważnione przez Wykonawcę Formularz ofertowy, sporządzony według załącznika nr 1 do specyfikacji 2.Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione formularz cenowy, sporządzony według załącznika nr 1 do formularza ofertowego 3.Pełnomocnictwo dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum. 4.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu określonych w SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, jak również nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP (załącznik nr 2 do formularza ofertowego) W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. 6.Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione wykaz wykonanej (lub nadal wykonywanej) usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu , daty wykonania i odbiorcy - sporządzony według załącznika nr 3 do formularza ofertowego, wraz z dokumentami potwierdzającymi jej należyte wykonanie. 7.Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, sporządzony według załącznika nr 4 do formularza ofertowego 8.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 7 tabeli wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9.Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10.Informacja o zakresie robót, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom, sporządzona według załącznika nr 5 do formularza ofertowego. Dokument niewymagany w przypadku gdy wykonawca nie przewiduje powierzenia części zamówienia podwykonawcom. 11.Podpisany przez osoby uprawnione projekt umowy (załącznik nr 4 do specyfikacji) fakultatywnie 12.W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentu, o których mowa w pozycji 5 wykazu, zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia PRM z dn. 19.05.06r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie www.chrzanow.pl lub można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, Dział ZP, II p., pokój nr 32..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Garncarskiej 4, 32-500 Chrzanów, sekretariat - pokój nr 34 II p..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy..
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Dostawa sprzętu medycznego dla Pracowni Endoskopii Szpitala Powiatowego - powtórka i nowe pozycje
- DOSTAWA URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH , SKANUJĄCYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W CHRZANOWIE
- "Modernizacja (przebudowa) drogi gminnej nr 108851L dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Łada"
- Budowa parkingu dla pracowników przy WOZ w Balinie ul. Wyzwolenia 65
- Konserwacja bieżąca - Remont mostów w ciągu dróg gminnych wg protokołów okresowej kontroli z 2023 r.
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie przez okres 12 miesięcy usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- Kompleksowe świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych, toalet i ciągów komunikacyjnych Sądu Rejonowego w Lubinie oraz utrzymanie posesji.
- Mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg na terenie Powiatu Konińskiego - II koszenie
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania stałej czystości w części budynków wynajmowanych przez Szkołę Główną Mikołaja Kopernika
- Świadczenie usług sprzątania
- Kompleksowe utrzymanie wybiegów dla psów w mieście Lublin
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.