Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-13
Lublin: DOSTAWA NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH, OKULISTYCZNYCH ORAZ IMPLANTÓW WEWNĄTRZ OCZODOŁOWYCH BIOCERAMICZNYCH - (nr sprawy: EO-2732/4109).
Numer ogłoszenia: 357638 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie , ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, faks 081 5329486.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH, OKULISTYCZNYCH ORAZ IMPLANTÓW WEWNĄTRZ OCZODOŁOWYCH BIOCERAMICZNYCH - (nr sprawy: EO-2732/4109)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.1-4 pozycje, zad. 2- 7 pozycji, zad. 3- 36 pozycji, zad.4- 19 pozycji, zad.5- 1 pozycja, zad.6- 1 pozycja, zad.7- 1 pozycja.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne 38.60.00.00 - Przyrządy optyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. DZ. U. NR 223/2007, poz. 1655 oraz z 2008 Nr 171 poz. 1058.). Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona na podstawie n/w dokumentów :.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ. W przypadku niedysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy w ofercie złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o którym mowa w: punkcie 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, żea)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wczesniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.4. Jezeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 zastepuje się je dokumentem zawierajacym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorzadu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania- wystawione nie wczesniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego1. dot. Zadań 1-7: Opis oferowanego asortymentu wraz z oryginalnym katalogiem producenta (wymagane tłumaczenie na język polski oferowanych pozycji) z zaznaczeniem którego zadania i której pozycji dotyczą.2. Dot. Zadania 3-6: W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem oferowanego asortymentu, należy złożyć oświadczenie potwierdzone odpowiednim dokumentem wystawionym przez:. producenta, że Wykonawca jest jego autoryzowanym przedstawicielem lub upoważnionym do dokonania sprzedaży i zaoferowania w jego imieniu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego;. autoryzowanego przedstawiciela, że Wykonawca jest upoważniony do występowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zaoferowania w jego imieniu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.3. Dot. zadania 3 - 6: Do oferty należy dołączyć instrukcje dotyczące mycia, dezynfekcji oraz parametry sterylizacji i konserwacji w języku polskim. 4. Dot. zadania 1, 3 - 6: Informacje dotyczące stali mają być potwierdzone certyfikatem producenta narzędzi, że zostaną wyprodukowane ze stali szlachetnej narzędziowej, spełniającej wymogi normy PN-EN 10088-1:2007 lub równoważny certyfiakt jakości5. Dot. zadania 1: Do oferty należy dołączyć próbki określone w części III SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie, ul. St. Staszica 16, 20-081 Lublin, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Budynek Dyrekcji - pokój nr 1Cena SIWZ: 10 zł + VAT.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Szpitala, pokój nr 5. Ul. Staszica 16, 20-081 Lublin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie 1- trepany.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Barron Vacum Trephine 7,5 mm-100 szt2. Barron vacum Trephine 8,0 mm-50 szt.3. Barron Non-Vacum Punch 7.75 mm- 10 szt.4. Barron Non-Vacum Punch 8,25 mm- 7 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 38.60.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie 2- Implanty wewnątrz oczodołowe bioceramiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Implant wewnątrz oczodołowy bioceramiczny 16 mm-2 szt2. Implant wewnątrz oczodołowy bioceramiczny 18 mm- 10 szt3. Implant wewnątrz oczodołowy bioceramiczny 19 mm-10 szt4. Implant wewnątrz oczodołowy bioceramiczny 20 mm-5 szt.5. Implant wewnątrz oczodołowy bioceramiczny 21 mm-2 szt.6. Konformer 23 mm- 20 szt.7. Konformer 26 mm- 15 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 38.60.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie 3- narzędzia chirurgiczne różne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nożyce preparacyjne Metzenbaum zakrzywione 150-160mm 1 szt.2. Nożyce preparacyjne Weller zakrzywione 280mm 1 szt.3. Utwardzane nożyce praparacyjne Nelson-Metzenbaum zakrzywione, dł. 230mm końce okrągłe 1 szt.4. Utwardzane nożyczki preparacyjne Nelson-Metzenbaum zakrzywione dł. 250-260mm., końce okrągłe 1 szt. 5. Pinceta anatomiczna standard, szczęki z rowkami poprzecznymi, dł. 180mm 1 szt.6. Pinceta anatomiczna standard, szczęki z rowkami poprzecznymi, dł. 250mm 1 szt.7. Pinceta anatomiczna wzór szwedzki, końce zakończone prosto z poprzecznymi rowkami, dł. 170mm 1 szt.8. Pinceta chirurgiczna standard, prosta, ząbki 1x2 , dł.130mm 1 szt.9. Szczypce atraumatyczne gąbczaste Foerster-Ballenger, gładkie, dł. 240-250mm (klema okienkowa) 2 szt.10. Kleszczyki Halsteda zakrzywione, z poprzecznymi rowkami, dł. 125mm 2 szt.11. Kleszczyki Halsteda zakrzywione, z poprzecznymi rowkami, dł. 100mm 2 szt.12. Kleszcze do tętnic Dunhil zakrzywione, z poprzecznymi rowkami dł. 190mm 2 szt.13. Kleszczyki naczyniowe Bengolea zakrzywione, dł. 230-245mm 2 szt.14. Kleszczyki naczyniowe Crafoord zakrzywione, z poprzecznymi rowkami dł. 240mm 2 szt.15. Kleszczyki naczyniowe Rochester-Pean zakrzywione, z poprzecznymi rowkami, dł. 160 mm 4 szt.16. Kleszczyki naczyniowe Rochester-Pean zakrzywione, z poprzecznymi rowkami, dł. 200 mm 2 szt.17. Kleszczyki naczyniowe Rochester-Pean zakrzywione, z poprzecznymi rowkami, dł. 240mm 2 szt.18. Kleszczyki preparacyjne Zenker mocno zakrzywione, z poprzecznymi rowkami, (cienki pyszczek) dł. 290-300mm 4 szt.19. Kleszczyki Rumel średnio zakrzywione, z poprzecznymi rowkami, dł. 230mm 2 szt.20. Klema naczyniowa Satinsky dł. 220mm 2 szt.21. Imadło chirurgiczne Derf dł. 120-125mm 2 szt.22. Imadło chirurgiczne Baumgartner dł. 140-145mm 2 szt.23. Imadło chirurgiczne Hegar-Mayo dł. 200mm 1 szt.24. Imadło chirurgiczne Mayo-Hegar dł. 180-190mm 1 szt.25. Hak operacyjny Hoesel 220x40mm; 250mm 2 szt.26. Hak Simon 115x26mm - 27 mm; 270mm- 280 mm 2 szt.27. Hak miedniczny Św. Marka 45 x 60 x 175-180 mm; dł 330-335 mm. 2 szt.28. Rozwieracz Millin komplet: para łyzek 25 x 55 -75 mm; para łyżek 25 x 80 - 85 mm; łyżka centralna 45 x 105-110 mm.1 komplet29. Klema preparacyjna Schnidt Boettcher) lekko zagięta, uchwyt palca otwarty z poprzecznymi rowkami dł. 190mm 1 szt.30. Hak Balfour komplet (rama, łyżka 80x80mm, dwie boczne łyżki 110mm) 1 komplet31. Kleszcze Allis 5x6 zębów, dł. 230mm 1 szt.32. Kleszcze Allis AT dł. 300mm 1 szt.33. Pinceta koagulacyjna monopolarna, rowki poprzeczne, izolowana, zakończenie nieizolowane, dł. 180mm 1 szt.34. Pinceta koagulacyjna monopolarna, rowki poprzeczne, izolowana, zakończenie nieizolowane, dł. 250mm 1 szt.35. Zacisk naczyniowy prosty De Bakej 70-75mm 2 szt.36. Klema aortalna De Backej zagięta dł. 270-280mm 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 38.60.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie 4- Narzędzia chirurgiczne okulistyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szpatułka Hirschmann do fakoemulsyfikacji 2 szt2. Penseta chirurgiczna mikro, model FREIBURG 8 szt3. Penseta anatomiczna mikro, prosta, delikatna, o dł. całkowitej 9 cm. 8 szt4. Haczyk do rotacji soczewki - manipulator Sinskey do wejścia 0,2 mm 4 szt5. Imadło do szycia Jacobi - o dł. całkowitej 115 mm i dł. części roboczej 7 mm, proste 4 szt6. Pierscień do fiksacji gałki ocznej- wew. średnica pierścienia 13 mm, posiada 9 zębów, pierscień umocowany na trzymadełku 2 szt7. Nozyczki do kapsulotomii, zakrzywione ostrze 11 mm 4 szt8. Faco - czoper NAGAHARA 4 szt9. Pensetka do kapsulorhexis - bardzo delikatna, okrągły przekrój rękojeści 4 szt10. Pensetka fiksacyjna - penseta Graefe do fiksacji bez blokady, dł.całkowita ok. 11 cm., zakończona drobnymi ząbkami, szerokość części roboczej ok. 5 mm. 1 szt11. Penseta epilacyjna - anatomiczna, prosta, część robocza tępa, dł. całkowita ok. 9 cm. 3 szt.12. Penseta anatomiczna- prosta, dł. całkowita ok. 9,5 cm., część robocza poprzecznie prązkowana, tępa. 5 szt13. Penseta rogówkowa - penseta do rzęs i ciał obcych model HAMBURG 2 szt.14. Penseta rogówkowa - penseta do szycia, delikatna model TUEBINGEN 2 szt.15. Penseta epilacyjna - typ Beer 3 szt.16. Penseta spojówkowa - penseta do szycia zakrzywiona na dł 7,5 mm 1 szt.17. Nożyczki spojówkowe - dł.całkowita ok. 11 cm., konce ostre, zakrzywione 6 szt.18. Nożyczki mikrochirurgiczne - proste, końce ostre, dł. całkowita 11 cm. 4 szt.19. Nożyczki mikrochirurgiczne - proste, końce ostre, dł. całkowita 10 cm. 1 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 38.60.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie 5- trabekulotom.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trabekulotom - nóz sztańca. Stosowany w operacjach przeciwjaskrowych. Do wycięcia tkanki Descemetocele. Rozmiar części roboczej, ostrej 0,75 mm, dł.całkowita 130 mm. Przesuwalny uchwyt rękojeści. - 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 38.60.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zadanie 6- Haczyk do dzielenia jądra soczewki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Haczyk do dzielenia jądra soczewki DODICK-KAMMAN- (haczyk używany w czasie zabiegu usuwania zaćmy , zagięty przy 12mm) - 5 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 38.60.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zadanie 7- Narzędzie bocianek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzie bocianek do zdejmowania szwów skórnych staplerowych - 12 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 38.60.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawy sprzętu epizootycznego dla potrzeb Inspekcji Weterynaryjnej województwa podkarpackiego"
- Dostawa narzędzi do procedury przeszczepu wątroby dla UCK
- "Dostawa opatrunków i materiałów szewnych do Apteki Szpitalnej na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
więcej: Przyrządy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.