eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ReskoDostawa paliw i olejów do maszyn i urządzeń Nadleśnictwa Resko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-13

Resko: Dostawa paliw i olejów do maszyn i urządzeń Nadleśnictwa Resko
Numer ogłoszenia: 357683 - 2010; data zamieszczenia: 13.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa w zarządzie Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Resko , ul. Żeromskiego 1, 72-315 Resko, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3951400, faks 091 3951401.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szczecin.lasy.gov.pl/web/resko
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządzający mieniem Skarbu Państwa - leśnictwo.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw i olejów do maszyn i urządzeń Nadleśnictwa Resko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw, olejów oraz innych płynów eksploatacyjnych, dokonywany przez Zamawiającego na bieżąco przez cały okres trwania umowy w należących do Wykonawcy stacjach paliw - zlokalizowanych na terenie całego kraju. 2. Zakres zamówienia obejmuje zakup w okresie trwania umowy: a) benzyny bezołowiowej 95 w ilości ok. 4.500 litrów; b) oleju napędowego w ilości ok. 24.000 litrów; c) olejów silnikowych w ilości ok. 300 litrów; d) olejów przekładniowych w ilości ok. 300 litrów; e) olejów hydraulicznych w ilości ok. 400 litrów (w tym 50 litrów oleju hydrauliczno-przekładniowego AGRO); f) płynów hamulcowych w ilości ok. 10 litrów; g) smarów stałych typu ŁT-43 lub równoważnych w ilości ok. 30 kg; h) innych płynów eksploatacyjnych (płynów do chłodnic, płynów do spryskiwaczy, środków myjących, wody destylowanej) w łącznej ilości ok. 100 litrów. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia mniejszej ilości płynów, niż wynika to z powyższego zestawienia. W przypadku zakupienia przez Zamawiającego mniejszej ilości płynów, Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje czynności: a) tankowania paliw o których mowa w ppkt. 2.2.a i b niniejszej SIWZ bezpośrednio do zbiorników należących do Zamawiającego pojazdów - na stacjach paliwowych Wykonawcy; b) wydawania na stacjach Wykonawcy osobom upoważnionym przez Zamawiającego płynów o których mowa w ppkt. 2.2.c-h SIWZ. 4. Punkt sprzedaży położony najbliżej siedziby Zamawiającego musi być czynny: w dni robocze od poniedziałku do piątku co najmniej w godzinach 630 - 1600, natomiast w soboty, niedziele i święta co najmniej w godzinach 800 - 1500. 5. Dostawy objęte zamówieniem realizowane będą sukcesywnie - w miarę potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zamówienia będzie wydawał towar wymieniony w punkcie 1.2. wyłącznie kierowcy lub pracownikowi Zamawiającego, posiadającemu na stanie pojazd lub sprzęt należący do Zamawiającego i posiadającemu aktualną kartę drogową pojazdu lub kartę pracy sprzętu. Fakt zakupu będzie odnotowywany i potwierdzany każdorazowo przez pracownika stacji paliw Wykonawcy w karcie drogowej pojazdu lub karcie pracy sprzętu. Ponadto fakt ten potwierdzi każdorazowo własnoręcznym podpisem kierowca lub pracownik Zamawiającego - na dokumencie Wz lub zbiorczym kwicie wydania, sporządzonym przez pracownika stacji paliw, na którym będzie uiszczona data zakupu, cena detaliczna (bez rabatów i upustów), ilość i asortyment oraz do jakiego pojazdu lub sprzętu został przeznaczony zakup. Zamawiający informuje, że w chwili obecnej posiada 4 samochody i 1 urządzenie napędzane benzyną bezołowiową 95, 3 ciągniki napędzane olejem napędowym oraz 2 urządzenia napędzane olejem napędowym. 6. Rozliczanie zawartych transakcji odbywać się będzie za pomocą miesięcznych faktur VAT z terminem płatności nie krótszym niż 14 dni, licząc od dnia otrzymania faktury. 7. Obowiązkiem Wykonawcy będzie prowadzenie pełnego monitoringu transakcji (data, miejsce, ilość, cena 1 litra paliwa i wartość zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego rabatu, z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego pojazdu lub numeru inwentarzowego sprzętu)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.61.11.00 - Paliwa napędowe 09.21.11.00 - Oleje silnikowe 09.21.10.00 - Oleje smarowe i środki smarowe 09.21.16.00 - Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie aktualnej koncesji na dystrybucję paliw. Ocena na zasadzie spelnia/nie_spelnia na podstawie załączonej do oferty kopii koncesji i stosownego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na zasadzie spelnia/nie_spelnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na zasadzie spelnia/nie_spelnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na zasadzie spelnia/nie_spelnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na zasadzie spelnia/nie_spelnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Odległość najbliższej stacji paliw wykonawcy od Bazy Transportowej Zamawiającego - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szczecin.lasy.gov.pl/web/resko/zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Resko ul. Żeromskiego 1, 72-315 Resko pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Resko ul. Żeromskiego 1, 72-315 Resko (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 14 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.