Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-12
Warszawa: Wykonanie remontu 25 łazienek w części hotelowej w segmencie F na 1,2,3 piętrze, oraz 2 pokoi dla osób niepełnosprawnych w budynku UW Sokrates w Warszawie przy ul. Smyczkowej 9
Numer ogłoszenia: 3576 - 2009; data zamieszczenia: 12.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski , ul. Krakowskie Przedmieście 26/28/33, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, faks 022 5522507.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu 25 łazienek w części hotelowej w segmencie F na 1,2,3 piętrze, oraz 2 pokoi dla osób niepełnosprawnych w budynku UW Sokrates w Warszawie przy ul. Smyczkowej 9.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont 25 łazienek w części hotelowej w segmencie F na 1,2 i 3 piętrze, przystosowanie dwóch pokoi hotelowych do potrzeb osób niepełnosprawnych na 1 i 2 piętrze w segmencie F w budynku UW Sokrates w Warszawie przy ul. Smyczkowej 9. Remont 25 łazienek. Remont będzie polegał na demontażu: - istniejących urządzeń sanitarnych, - grzejników i instalacji zasilającej, - usunięciu płytek ściennych i podłogowych, - istniejących instalacji wodnych i elektrycznych, - stolarki drzwiowej i poszerzenie otworu drzwiowego. W dalszej części prace budowlane i wykończeniowe : - nadbudowanie ścianek kryjących instalacje i konstrukcje, - rozprowadzenie wszystkich instalacji -wodnych i elektrycznych, - uzupełnienie tynków mineralnych lub wykonanie nowych, - zaizolowanie płynną gumą wszystkich posadzek w łazienkach, - wyłożenie podłóg i ścian płytkami ceramicznymi, - naciągnięcie gipsem i pomalowanie sufitów i ścian powyżej linii glazury. Prace montażowe: - zamontowanie miski ustępowej z przyciskiem spłukującym, - zamontowanie umywalki z baterią, - zamontowani brodzika, kabiny prysznicowej, - zainstalowanie plafoniery i dwóch kinkietów, - zainstalowanie wentylatorów wyciągowych, - zamontowanie lustra, uchwytu na papier, wieszaka na ręczniki, - wymiana i modernizacja panela kryjącego liczniki elektryczne, - wymiana ekranu - panela kryjącego dostęp do szachu instalacyjnego od strony pokoju, - montaż drzwi do łazienek. Remont 2 pokoi dla osób niepełnosprawnych. Prace demontażowe: - wyburzenie ścianek działowych, - usuniecie wykładzin dywanowych, - demontaż umywalki, wanny, miski sedesowej, grzejnika, - usunięcie płytek ściennych i podłogowych, - demontaż istniejących instalacji wodnych i elektrycznych, - demontaż stolarki drzwiowej, okiennej i drzwi balkonowych, - wybicie otworu rewizyjnego do szachu instalacyjnego od strony przedpokoju. Prace budowlane: - postawienie nowych ścianek - od strony łazienki z płyty wodoodpornej, - obsadzenie drzwi o szerokości 90 cm. o odporności ogniowej El 30 na wysokości klamki 105 cm., a drzwi łazienkowe wyposażyć w pochwyt dł. 60 cm, oraz kratkę wentylacyjną, - wymienić okna na plastikowe i parapety na plastikowe białe, - pokryć podłogę wylewką samopoziomującą, zlikwidować progi, - położyć wykładzinę dywanową, - zamurować dostęp do szachu instalacyjnego od strony pokoju, a wybić otwór od strony przedpokoju, wykonać panel kryjący z płyty laminowanej w kolorze mebli, - rozprowadzenie instalacji wodnych i elektrycznych, - obudowanie rur biegnących podsufitowo płytą kartonową wodoodporną, - zaizolowanie posadzki płynną gumą, - wyłożenie ścian i podłogi łazienki płytkami ceramicznymi, - pomalowanie ścian i sufitów farbą akrylową. Prace montażowe: - zamontowanie miski ustępowej podwieszane na stelażu, umywalki, zestawu prysznicowego, - zamontowanie poręczy i uchwytów, - krzesło prysznicowe z oparciem, - wieszak zasłony prysznicowej, - zamontowanie plafoniery i kinkietów, - zamontowanie lustra, wieszaka na papier, wieszaka na ręczniki, - zainstalowanie wentylatorów wyciągowych, - wykonanie szafy w przedsionku. Z uwagi na fakt, że prace będą prowadzone w czynnym obiekcie, należy zapewnić ciągłość dostaw wody i odprowadzenie ścieków (uwzględnić na czas remontów możliwość okresowego wyłączania tylko poszczególnych pionów), należy na bieżąco usuwać gruz i zdemontowane urządzenia, aby zapewnić dobrą komunikację w korytarzach. Harmonogram prac należy na bieżąco ustalać z kierownikiem obiektu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 8.000,00 zł. (słownie: osiem tysięcy złotych). Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wymaganego wadium w terminie i formie określonej w ustawie - Prawo zamówień publicznych, zgodnie z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej Ustawą. 2. Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy oraz warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 3.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności/czynności będącej przedmiotem zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 3.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.2.1. Wykonawca wykaże, że zrealizował - ukończył następujące roboty: Wykonawca wykaże, że zrealizował - ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia (zawierające roboty budowlane, sanitarne, elektryczne). Przynajmniej jedna z wykazanych robót o wartości brutto nie niższej niż 300.000,00 PLN. 3.2.2. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia: 3.2.2.1. Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia przez osoby spełniające poniższe wymogi: a) kierownik budowy - uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b)nadzór nad robotami sanitarnymi - uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia budowlane w zakresie instalacji sanitarnych, c) nadzór nad robotami elektrycznymi - uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych. 3.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia / nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą - zgodnym z załączonym do SIWZ Formularzem oferty - następujące oświadczenia i dokumenty (wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z odpowiednimi zapisami SIWZ): 1) Formularz Nr 1 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do formularza Nr 1 wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych); pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii oraz posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania i zapis z którego wynika, że obejmuje niniejsze postępowanie c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Formularz Nr 2 - oświadczenie - wykaz robót wraz z załącznikami. Wykaz zrealizowanych - ukończonych - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 robót o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia (zawierających roboty budowlane, sanitarne, elektryczne). Przynajmniej jedna z wykazanych robót o wartości brutto nie niższej niż 300.000,00 zł. Należy załączyć kserokopie dokumentów (np. opinie, referencje itp.) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 3) Formularz Nr 3 - oświadczenie - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zmówienia wraz z załącznikami. Dla osób wykazanych w Formularzu Nr 3 Wykonawca przedstawi kserokopie następujących dokumentów: a) kierownik budowy - uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej. b) nadzór nad robotami sanitarnymi - uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia budowlane w zakresie instalacji sanitarnych, c) nadzór nad robotami elektrycznymi - uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych. Dla wyżej wymienionych osób Wykonawca załączy aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z kopią ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w przypadku zawarcia odrębnej umowy ubezpieczeniowej. Zamawiający dopuszcza możliwość, aby kierownik budowy posiadający dodatkowo uprawnienia budowlane w zakresie instalacji sanitarnych lub specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych pełnił jednocześnie nadzór nad robotami, w zakresie których posiada uprawnienia. Jeżeli w wykazie osób, wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował należy dołączyć do wykazu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uw.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Warszawskiego, oficyna Pod Wizytkami, Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, II piętro, pok.33. Cena SIWZ brutto: 50,00 PLN (pięćdziesiąt złotych).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Warszawskiego, oficyna Pod Wizytkami, Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, II piętro, pok.33.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami w sprawach proceduralnych jest Izabela Talarek - Dział Zamówień Publicznych - tel. 0-22-55-20-831. 2. W postępowaniach o udzielenie zamówienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują faksem lub pisemnie, z zastrzeżeniem protestów i postanowienia w sprawie protestów, które należy przekazywać pisemnie. 3. Zamawiający pracuje (z wyjątkiem świąt oraz dni wolnych określonych w odpowiednim Zarządzeniu Rektora UW) od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 740 w km 6+829 do km 8+700, gmina Zakrzew, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 030/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 35+000 do km 37+500, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie - nr postępowania 024/25
- "Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Szadkowskiego 3 w Warszawie"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.4.2025
- Rozbiórka pomieszczeń piwnicznych poza obrysem budynku przy ul. Jurija Gagarina 15 w Warszawie.
- Wykonanie opróbowania wybranych punktów monitoringu stanu chemicznego w dwóch częściach
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONTY BALKONÓW W ZASOBACH WŁASNYCH WIDZEWSKIEGO TBS Sp. z o.o. w ŁODZI
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- "Rozbiórka i wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej do budynku Zespołu Szkół Technicznych i Artystycznych w Lesku".
- "Rozwój sieci wodno - kanalizacyjnych na terenie Gminy Zabłudów"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.