eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówOpracowanie projektu budowlanego i wykonawczego rozbudowy prawego wału rzeki Osa w km od 0+000 - 1+291 w miejscowości Kępie Zaleszańskie, gm. Zaleszany w ramach zadania"Ochrona przed powodzią obszarów zalewowych położonych wzdłuż rzeki Osa w km 0+000 - 10+900 na terenie miejscowościKępie Zaleszańskie, Kotowa Wola, Obojna gmina Zaleszany, Jamnica gm. Grębów woj. podkarpackie" wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-02

Ogłoszenie nr 357759 - 2016 z dnia 2016-12-02 r.

Rzeszów: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego rozbudowy prawego wału rzeki Osa w km od 0+000 - 1+291 w miejscowości Kępie Zaleszańskie, gm. Zaleszany w ramach zadania: "Ochrona przed powodzią obszarów zalewowych położonych wzdłuż rzeki Osa w km 0+000 - 10+900 na terenie miejscowości: Kępie Zaleszańskie, Kotowa Wola, Obojna gmina Zaleszany, Jamnica gm. Grębów woj. podkarpackie" wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 333706-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Hetmańska  9, 35959   Rzeszów, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 178 537 440, faks 178 536 421, e-mail umowy@pzmiuw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pzmiuw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Wojewódzka samorządowa jedn. org. nieposiadająca osobowości prawnej (jedn. budżetowa)

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego rozbudowy prawego wału rzeki Osa w km od 0+000 - 1+291 w miejscowości Kępie Zaleszańskie, gm. Zaleszany w ramach zadania: "Ochrona przed powodzią obszarów zalewowych położonych wzdłuż rzeki Osa w km 0+000 - 10+900 na terenie miejscowości: Kępie Zaleszańskie, Kotowa Wola, Obojna gmina Zaleszany, Jamnica gm. Grębów woj. podkarpackie" wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

NU.410.217.IM.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: 1. Opracowanie wariantowania lokalizacyjnego i technologicznego dla rozbudowy prawego obwałowania rzeki Osa w km 0+000 - 1+291 i wskazanie wariantu wybranego do realizacji, 2. Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego rozbudowy prawego wału rzeki Osa w km od 0+000 - 1+291 w miejscowości Kępie Zaleszańskie, gm. Zaleszany w ramach zadania: "Ochrona przed powodzią obszarów zalewowych położonych wzdłuż rzeki Osa w km 0+000 - 10+900 na terenie miejscowości: Kępie Zaleszańskie, Kotowa Wola, Obojna gmina Zaleszany, Jamnica gm. Grębów woj. podkarpackie", 3. Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji. A. STAN ISTNIEJĄCY 1) Na chwilę obecną opracowywany jest projekt budowlany i wykonawczy przez Elektrownie Wodne Zeneris Sp. z o.o., 61-770 Poznań, ul. Paderewskiego 7 w ramach zadania pn.: "Ochrona przed powodzią rzeki Osa w km 0+000 - 10+900 na terenie miejscowości: Kępie Zaleszańskie, Kotowa Wola, Obojna, gmina Zaleszany, Jamnica gmina Grębów, woj. podkarpackie". Przedmiotowe opracowanie przygotowywane jest na podstawie opracowania pn.: "Wariantowa koncepcja ochrony przed powodzią rzeki Osa w km 0+000-10+900 na terenie miejscowości: Kępie Zaleszańskie, Kotowa Wola, Obojna gmina Zaleszany woj. podkarpackie" (zał. nr 3 do siwz). Wariantowa koncepcja wykonana została w 2011 r. przez Konsorcjum, w skład którego wchodzą: Lider - "mk PERFEKT" Agencja Technik Ekologicznych i Realizacji Inwestycji z siedzibą w Krakowie oraz Partner - "mk PERFEKT" Agencja Technik Ekologicznych i Realizacji Inwestycji z siedzibą w Kielcach. Na zakres zadania przygotowany przez Elektrownie Wodne Zeneris Sp. z o.o. Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Rzeszowie posiada wydaną przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska (RDOŚ) w dniu 05.03.2015 r. decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach znak WOOŚ.4233.31.2012.MG-115 (data ostateczności 10.04.2015 r.) - zał. nr 4 do siwz.; 2) Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Rzeszowie posiada ocenę stanu technicznego wałów przeciwpowodziowych na terenie województwa podkarpackiego sporządzoną w ramach zadania p.n. "Zabezpieczenie przed zagrożeniami powodziowymi doliny Wisły na odcinku od ujścia Wisłoki do ujścia Sanny (w tym przeglądy pięcioletnie w zlewni Sanu i Wisły) - Prawy wał potoku Osa w km 0+000-1+320 w m. Kępie Zaleszańskie, gm. Zaleszany, pow. stalowowolski, PZMiUW w Rzeszowie, Inspektorat Nisko opracowaną przez GEOTEKO Projekty i Konsultacje Geotechniczne Spółka z o.o., ul. Wałbrzyska 3/5, 02-739 Warszawa - zał. nr 5 do siwz. Od ujścia Osy do rzeki Łęg w km 0+000 do ok. km 1+291 rzeki Osa znajduje się wał przeciwpowodziowy zabezpieczający miejscowość Kępie Zaleszańskie. Tereny chronione przez wał obejmuje głównie nieużytki i łąki z typową zabudową gospodarczą. Początek wału (km 0+000) zlokalizowany jest w miejscowości Kępie Zaleszańskie (wał łączy się w tym miejscu z prawym wałem Łęgu), a koniec odcinka wału (km 1+291) zlokalizowany jest w miejscowości Kępie Zaleszańskie. Podstawowe dane techniczne wału:o klasa budowli: IVo długość wału: 1 291 mo nachylenie skarp (odwodna)*: 1:2,1 - 1:3,2o nachylenie skarp (odpowietrzna)*: 1:2,0 - 1:3,7o wysokość wału: 0,4 - 2,6 mo szerokość korony wału: 1,6 - 2,8 m* lokalnie na przejazdach wałowych występują nachylenia mniejsze niż 1:5. Zgodnie z zapisami ,,Oceny stanu technicznego prawego wału rzeki Osa w km 0+000-1+320´´ (aktualny kilometraż wg. GeoMelio 0+000 - 1+291) wykonanej przez GEOTEKO Projekty i Konsultacje Geotechniczne Sp. z o.o. we wrześniu 2012 r. stwierdzono następujące uwagi dt. stanu technicznego obwałowania:km 0+000 - Na koronie wału koleiny, w międzywalu drzewa.km 0+161 - Zarośnięty przejazd wałowy. Drzewa u stopy wału na zawalu. Międzywale zarośnięte drzewami i krzewami.km 0+260 - Staw w międzywalu, drzewa u stopy wału na zawalu. km 0+473 - Przejazd wałowy. Międzywale zarośnięte, drzewa u stopy wału na zawalu.km 0+670 - Niewielkie ubytki gruntu w koronie wału po stronie międzywala.km 0+852 - Przejazd wałowy droga asfaltowa przez wieś Kępie Zaleszańskie.km 0+995 - Pozostałości po doraźnych umocnieniach wału (worki z piaskiem). Drzewa u stopy wału na zawalu.km 1+210 - Ubytek gruntu w koronie wału. Wnioski z oceny stanu technicznego: stan zagrażający bezpieczeństwu/częściowo stan mogący zagrażać bezpieczeństwu. B. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA; 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: I) Prac przedprojektowych, II) Prac projektowych, III) Usług towarzyszących pracom projektowym, IV) Operatu szacunkowego wyceny nieruchomości gruntowych. I) PRACE PRZEDPROJEKTOWE: 1. Wykonanie prac geodezyjno - pomiarowych, w tym: Zakup lub sporządzenie map sytuacyjno-wysokościowych w zakresie niezbędnym do celów projektowych, 2.Wykonanie badań geotechnicznych korpusu i podłoża istniejącego wału rzeki Osa, 3. Wykonanie obliczeń hydraulicznych i hydrologicznych zawierających najnowsze dane. 4. Opracowanie wariantowania lokalizacyjnego i technologicznego: 4.1. - Zakres opracowania, 4.2 Wykaz dokumentów, które m. in. należy uwzględnić przy sporządzeniu opracowania: a.mapy prezentujące wielkopowierzchniowe formy ochrony przyrody, w tym obszary Natura 2000- geoserwis.gdos.gov.pl/mapy/, b. literatura przyrodnicza dotycząca rozpatrywanego obszaru lub w razie jej braku wstępna analiza występujących składników przyrody ożywionej i nieożywionej (na podstawie wizji w terenie przeprowadzonej dla każdego wariantu inwestycji na obszarze jej realizacji i w przewidywanym zasięgu jej oddziaływania), c.dokumenty strategiczne: mapy prezentujące zagrożenie powodziowe na obszarze administrowanym przez RZGW w Krakowie - www.krakow.rzgw.gov.pl, MasterPlan dla obszaru dorzecza Wisły, Plan gospodarowania wodami na obszarze dorzecza Wisły, http://www.apgw.kzgw.gov.pl/pl/dorzecze-wisly, Plan Zarządzania Ryzykiem Powodziowym - www.powodz.gov.pl), d.materiały (gminnych, powiatowych i wojewódzkich) zespołów zarządzania kryzysowego. 5.Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach; 6. Opracowanie przyrodnicze. Opracowanie przyrodnicze winno być sporządzone jako odrębne opracowanie umożliwiające wykonanie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (niezależnie od stwierdzonej przez organ właściwy do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko). W skład opracowania przyrodniczego wchodzi: 6.1. - Inwentaryzacja przyrodnicza, 6.2- Identyfikacja potencjalnych zagrożeń, 6.3. Opis działań minimalizujących, 6.4 Podstawa opracowania (akty prawne, literatura fachowa, etc.), 6.5 Załączniki graficzne (mapy, dokumentacja fotograficzna), 7.Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko; II) PRACE PROJEKTOWE: 1. Operat wodnoprawny - 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym. 2. Projekt budowlany wraz z towarzyszącymi projektami rozwiązań ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą nadziemną i podziemną (zabezpieczenia, przełożenia, rozbiórki, demontaże, podniesienie terenu). Należy przewidzieć ewentualną aktualizację projektu, w zależności od wymagań decyzji środowiskowej.- 4 egz. w wersji papierowej oraz po 2 egz. w wersji elektronicznej (dla każdego projektu oddzielnie) w formacie uzgodnionym z Zamawiającym. 3. Projekt wykonawczy wraz z towarzyszącymi projektami rozwiązań ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą nadziemną i podziemną (zabezpieczenia, przełożenia, rozbiórki, demontaże, podniesienie terenu), oraz uwzględnieniem lokalizacji dróg dojazdowych dla potrzeb prowadzonych robót. Należy przewidzieć ewentualną aktualizację projektu, w zależności od wymagań decyzji środowiskowej- 3 egz. w wersji papierowej oraz po 1 egz. w wersji elektronicznej (dla każdego projektu oddzielnie) w formacie uzgodnionym z Zamawiającym. 4. Przedmiar robót. Przedmiar robót (dla każdego projektu oddzielnie) - opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r., poz. 1129)- 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym.5. Kosztorys inwestorski szczegółowy (dla każdego projektu oddzielnie) wraz z zestawieniem całkowitych kosztów - opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004r., Nr 130, poz. 1389)- 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w programie uzgodnionym z Zamawiającym (wraz z 2 egz. tabeli elementów scalonych). 6. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (dla każdego projektu oddzielnie)- sporządzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r., poz. 1129) - 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym. 7. Projekt zagospodarowania terenu - Inwentaryzacja drzew i krzewów przeznaczonych do wycinki sporządzona zgodnie z Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2015 r., poz. 1651 z późn. zm.). Inwentaryzacja drzew i krzewów przeznaczonych do wycinki powinna zawierać:- imię, nazwisko i adres albo nazwę i siedzibę posiadacza nieruchomości,- tytuł prawny władania nieruchomością,- nazwę gatunku drzewa lub krzewu,- obwód pnia drzewa mierzonego na wysokości 130 cm, -przeznaczenie terenu, na którym rośnie drzewo lub krzew, - przyczynę i termin zamierzonego usunięcia drzewa lub krzewu, - wielkość powierzchni, z której zostaną usunięte krzewy.Inwentaryzacja drzew i krzewów przeznaczonych do wycinki powinna być sporządzona na aktualnej mapie ewidencyjnej z zaznaczonym obszarem inwestycji oraz zawierać wykaz właścicieli działek zgodnie z ewidencją gruntów - 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym. 8.Projekt podziału nieruchomości w formie operatu geodezyjnego podziału, przedstawiającego podział działek niezbędnych dla wykonania obiektów budowlanych tj. dla ok. 7 działek (ilość ta została ustalona w sposób orientacyjny i może ulec zmianie; rozliczenie za ten zakres prac nastąpi w oparciu o ryczałtową cenę jednostkową podziału jednej działki podana w ofercie oraz faktyczną ilość działek przeznaczonych do podziału). Komplet dokumentacji powinien zawierać: a.)mapy zawierające projekty podziału nieruchomości sporządzone zgodnie z odrębnymi przepisami, wykazy zmian gruntowych (stosownie do art. 6 ust. 1 pkt. 4 -ustawy z dnia 8 lipca 2010 r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych - t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 966 z późn. zm.), b)wykaz zmian gruntowych (zbiorczy),c)wykaz synchronizacyjny (porównawczy, kataster - ewidencja),d)wykaz wywłaszczeniowy (zbiorczy) obejmujący wszystkie działki do wykupu - zarówno działki wynikające z podziału jak i działki wchodzące w całości w skład projektowanej inwestycji. Lewa strona wykazu wywłaszczeniowego dotycząca właściciela w poz. 1 winna zawierać nazwisko, imię, adres zgodnie z aktualnym stanem prawnym nieruchomości, a w poz. 2 dane według ewidencji gruntów. Rozliczenie powierzchni działek musi być wykazane w m2. W/w wykaz powinien zawierać również numery; lwh, KW, AWZ, aktu notarialnego, rejestru gruntów. Na końcu wykazu zmian gruntowych i wykazu wywłaszczeniowego należy sporządzić zestawienie zbiorcze wszystkich działek wchodzących w projektowaną inwestycję wraz z podaniem celu i rodzaju zajęcia, e)badanie stanu prawnego wszystkich nieruchomości objętych projektem inwestycji (przeznaczonych w całości pod inwestycję oraz dzielonych),(należy dołączyć kopie protokołów badania lwh, KW, ZD, kopie AWZ, kopie decyzji, kopie aktów notarialnych)- 5 kompletów w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie uzgodnionym z Zamawiającym) oraz a)kopie protokołów okazania granic (przekazanych do PODGiK) - 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie uzgodnionym z Zamawiającym), b)kopię zarysu pomiarowego (przekazanego do PODGiK) wraz z wykazem współrzędnych (to zwymiarowana odbitka mapy ewidencyjnej zawierająca miedzy innymi numery punktów granicznych, długości czołówek, lokalizację punktów osnowy, kilometraż inwestycji wg projektu technicznego /budowlanego/) - 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie uzgodnionym z Zamawiającym). W opracowaniu należy zamieścić wykaz działek przeznaczonych do wykupu, tj. działek wchodzących w całości pod inwestycję oraz działek dzielonych pod inwestycję.9) Uzyskanie umów cywilno-prawnych z właścicielami działek na zajęcie terenu (stałe lub czasowe dla m.in. potrzeb ewentualnych pozwoleń na budowę lub zgłoszeń).Umowy należy sporządzić w 3 egz. III) USŁUGI TOWARZYSZĄCE PRACOM PROJEKTOWYM: 1.Uzyskanie ostatecznej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. 2.Uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia wodnoprawnego. 3.Uzyskanie ostatecznej decyzji o warunkach prowadzenia działań (o ile będzie wymagana, tj. w przypadku braku konieczności sporządzania raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko stwierdzonej przez organ właściwy do wydania decyzji środowiskowej).4.Uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji zgodnie ustawą z dnia 8 lipca 2010r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (t.j. (Dz. U. z 2015r., poz. 966 z późn. zm.).5.Uzyskanie innych nie wymienionych decyzji - o ile zajdzie taka potrzeba - w tym również pozwoleń/zgłoszeń dla ewentualnych kolizji z infrastrukturą techniczną. IV) OPERATY SZACUNKOWE WYCENY NIERUCHOMOŚCI GRUNTOWYCH ORAZ SKŁADNIKÓW ROŚLINNYCH I BUDOWLANYCH NA DZIAŁKACH PRZEZNACZONYCH DO WYKUPU NA RZECZ SKARBU PAŃSTWA - 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71322000-1
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT100000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Elektrownie Wodne Zeneris Sp. z o.o.,  ,  ul. Paderewskiego 7,  61-770,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 94218.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 94218.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 140109.30
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.