Ogłoszenie z dnia 2016-12-02
Ogłoszenie nr 357778 - 2016 z dnia 2016-12-02 r.
Międzychód: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 327414-201633132-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , krajowy numer identyfikacyjny
000310249, ul.
Szpitalna
10,
64-400
Międzychód, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
+48957482011, faks
+48957482711, e-mail
zampub@spzoz-miedzychod.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzychodzie
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 pakiety. 1. Pakiet 1 DOSTAWA ŁÓŻEK ELEKTRYCZNYCH dedykowanych do OAiIT 3 szt. Szczegółowy opis wymagań zamawiającego, jakie musi spełniać oferowany sprzęt pod względem parametrów, konfiguracji i wyposażenia określa załącznik do SIWZ - Zestawienie wymaganych parametrów technicznych zał. 10a 2. Pakiet 2 DOSTAWA MATERACY PRZECIWODLEŻYNOWYCH 3 szt. Szczegółowy opis wymagań zamawiającego, jakie musi spełniać oferowany sprzęt pod względem parametrów, konfiguracji i wyposażenia określa załącznik do SIWZ - Zestawienie wymaganych parametrów technicznych zał. 10b 3. Pakiet 3 DOSTAWA WÓZKÓW ZABIEGOWYCH - anestezjologicznych 5 szt. Szczegółowy opis wymagań zamawiającego, jakie musi spełniać oferowany sprzęt pod względem parametrów, konfiguracji i wyposażenia określa załącznik do SIWZ - Zestawienie wymaganych parametrów technicznych zał. 10c 4. Pakiet 4 DOSTAWA POMP STRZYKAWKOWYCH I PRZEPŁYWOWYCH W STACJACH DOKUJĄCYCH 24 szt. Szczegółowy opis wymagań zamawiającego, jakie musi spełniać oferowany sprzęt pod względem parametrów, konfiguracji i wyposażenia określa załącznik do SIWZ - Zestawienie wymaganych parametrów technicznych zał. 10d Wymagane warunki dla oferowanego sprzętu medycznego: 1. Zamawiający wymaga, aby sprzęt zaoferowany był fabrycznie nowy nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2016. 2. Cały przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie narzucone obowiązującymi przepisami prawa wymaganiami dotyczącymi dopuszczenia do obrotu oraz posiadać wymagane przepisami prawa zezwolenia oraz certyfikaty 3. Zamawiający wymaga, aby sprzęt, który jest zakwalifikowany do wyrobów medycznych spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne z godnie z Ustawą o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) - zgodność z Dyrektywą 2007/47/EC. 4. W związku z przedmiotem zamówienia Wykonawca zapewni: a) Szkolenie wskazanego przez Zamawiającego personelu z zakresu prawidłowej obsługi sprzętu. Szkolenie musi być potwierdzone protokołem. b) W zakresie realizacji dostawy: montaż (instalacja) c) Komplet dokumentacji technicznej (instrukcja obsługi w języku polskim lub DTR, karta gwarancyjna) d) Nieodpłatne przeglądy gwarancyjne w okresie udzielonej gwarancji z zapewnieniem stosownych wpisów paszportach technicznych sprzętu. Wykonawca może składać ofertę na poszczególne części zamówienia/pakiety. Każdy z pakietów będzie oceniany osobno, co oznacza, iż postępowanie przetargowe na każdy pakiet może być rozstrzygnięty na korzyść innego Wykonawcy. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie spełniała wymagania określone w SIWZ oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. otrzyma największą ilość punktów w oparciu o podane kryteria oceny, a jej wybór zostanie zatwierdzony przez Dyrektora SPZOZ w Międzychodzie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
33100000-1
Dodatkowe kody CPV:
33194110-0,
33192120-9,
39143112-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: DOSTAWA ŁÓŻEK ELEKTRYCZNYCH dedykowanych do OAiIT |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT55555.55 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 49998.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: DOSTAWA MATERACY PRZECIWODLEŻYNOWYCH |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT18518.51 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 18480 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: DOSTAWA WÓZKÓW ZABIEGOWYCH - anestezjologicznych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT35185.18 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 35100 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: DOSTAWA POMP STRZYKAWKOWYCH I PRZEPŁYWOWYCH W STACJACH DOKUJĄCYCH |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT92592.59 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 96030 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYCHODU
- Budowa drogi leśnej - dojazdu p.poż. nr 34 w Leśnictwie Żmijowiec (odcinek A droga nr 14 - od km 0+095,00 do km 0+205,00 i odcinek B droga nr 69 - od km 0+000,00 do km 2+690,68)
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1719P na odcinku od skrzyżowania z ul. Sikorskiego do skrzyżowania z ul. Słoneczną
więcej: przetargi w Międzychodzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.