eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁagówSukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do budynków administrowanych przez Gminny Zespół Szkół w Łagowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-02

Ogłoszenie nr 357779 - 2016 z dnia 2016-12-02 r.

Łagów: Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do budynków administrowanych przez Gminny Zespół Szkół w Łagowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 325124-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 325341-2016; 325797-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Szkół w Łagowie, krajowy numer identyfikacyjny 26064077800000, ul. Ul. Zapłotnia  1, 26025   Łagów, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. 41 307 47 30, faks 41 307 47 30, e-mail wnawrocki@o2.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gzslagow.vot.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Gminny Zespół Szkół w Łagowie

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do budynków administrowanych przez Gminny Zespół Szkół w Łagowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

1/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do budynków administrowanych przez Gminny Zespół Szkół w Łagowie. Zamówienie jest podzielne na dwie części, w tym: Część I - zakup i dostawa około 81 000 litrów oleju opałowego lekkiego, w tym do Publicznego Gimnazjum w Łagowie -ok. 40 000 litrów, Szkoły Podstawowej w Łagowie ok. 41 000 litrów. Publiczne Gimnazjum w Łagowie oraz Szkoła Podstawowa w Łagowie znajduje się w jednym obiekcie Gminnego Zespołu Szkół w Łagowie. Lub/i Część II - zakup i dostawa około 6 000 litrów oleju opałowego lekkiego do Szkoły filialnej w Lechówku. Szkoła Filialna w Lechówku oddalona jest o ok 7 km od miejscowości Łagów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I i Części II. 3.1.1 Olej opałowy musi spełniać wymagania obowiązującej w Polsce normy jakościowej PN-C-96024:2011 dla gatunku L1 oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 03.11.2014r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. 2014r. poz. 1547) o parametrach nie gorszych niż: o olej opałowy lekki o wartości opałowej - min. 42,6 MJ/kg o gęstość w temperaturze 150C - max 860 kg/m3 o lepkość kinematyczna w temperaturze 200C - max 6 mm2/s o zawartość siarki - max 0,1 %(m/m) o pozostałość po spopieleniu - max 0,01 %(m/m) o zawartość wody - max 200 mg/kg o całkowita zawartość zanieczyszczeń stałych - max 24 mg/kg o temperatura płynięcia - max -200C o temperatura zapłonu - min. 560C o pozostałości po koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej - max 0,3 %(m/m) o do 2500C destyluje - max 65 %(V/V) o do 3500C destyluje - min 85 %(V/V) o barwa (wizualna) czerwona o 3.2 Przedstawione ilości oleju opałowego są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w stosunku do wielkości całego zamówienia. Zwiększenie ilości leju opałowego nie może przekroczyć wartości umownej brutto określonej na dzień złożenia oferty. Ewentualne zmiany ilości mogą być uzależnione od warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym w okresie obowiązywania umowy. Dokłada ilość oleju opałowego wyniknie z faktycznego zużycia i zapotrzebowania na opał. W takim przypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwać żadne roszczenie pieniężne. W sezonie grzewczym 2015/2016 Zamawiający zużył 86 094 litrów oleju opałowego, w tym do Publicznego Gimnazjum w Łagowie 39 004 litrów, Szkoły Podstawowej w Łagowie 41 006 litrów, Szkoły Filialnej w Lechówku 6 084 litra. 3.3. Warunki dodatkowe dla Części i lub/i Części II: 3.3.1 Pojemność zbiorników na olej opałowy przedstawia się następująco: - Szkoła Podstawowa w Łagowie - 10 000 litrów; - Gimnazjum w Łagowie - 10 000 litrów; - Szkoła Filialna w Lechówku - 2 000 litrów. 3.3.2 Maksymalna przewidywana wielkość jednorazowej dostawy według danych od osób zarządzających poszczególnymi placówkami wynosi tyle ile pojemność zbiorników na olej opałowy w tych placówkach. 3.3.3 Dostawy oleju będą odbywać się sukcesywnie, w miarę potrzeb każdorazowo na wniosek Zamawiającego. 3.3.4 Zamówienia będą składane na podstawie telefonicznego, pisemnego, faxem zgłoszenia ilościowego zapotrzebowania oleju opałowego do Dostawcy. 3.3.5 Według ogólnych danych od osób Zarządzających poszczególnymi placówkami, ich lokalizacja nie utrudnia dostaw autocysternami o wymiarach 9,2m / 2,8m / 3,4m (długość / szerokość / wysokość). Szczegółowe informacje w tym zakresie można uzyskać telefonicznie od osób bezpośrednio związanych z dostawami oleju opałowego w poszczególnych placówkach. 3.3.6 Dostawy dla Części I lub/i Części II do placówek objętych zamówieniem nie będą łączone. Do każdej placówki opał będzie zamawiany indywidualnie, zgodnie z aktualnymi potrzebami, mogą jednak wystąpić sytuacje zamówienia opału w tym samym czasie do więcej niż jednej placówki. 3.3.7 Dostawca dostarczy zamówiony towar w miejsce wskazane przez Zamawiającego na własny koszt i ryzyko swoim transportem do tego przystosowanym zgodnie z przepisami przewozu wg PN-91/C-04024 i oznaczony odpowiednimi tablicami informacyjnymi z numerami identyfikacyjnymi niebezpieczeństwa i materiału. 3.3.8 Zamawiający przewiduje rozładunek oleju opałowego do zbiorników przy zastosowaniu pompy przy autocysternie. Autocysterny muszą być również wyposażone w legalizowany układ pomiarowo - wydawczy z możliwością odczytu pomiaru. Zamawiający ma prawo kontrolowania plomb i cech legalizacyjnych licznika. 3.3.9 Do każdej dostawy Dostawca winien jest dołączyć aktualne, potwierdzone za zgodność świadectwo jakości lub dokument równoważny świadectwu jakości wydane przez producenta lub innego uprawnionego organu dla danej partii oleju opałowego, potwierdzające spełnienie przez dostarczony olej parametrów jakościowych określonych w niniejszym Siwz. 3.3.10 Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy dostawy, która nie zostanie udokumentowana świadectwem jakości określonym powyżej aż do momentu dostarczenia świadectwa jakości lub innego dokumentu równoważnego. Za wszelkie ewentualne szkody, powstałe w związku z tymi okolicznościami, odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 3.3.11 W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż jakość dostarczanego oleju opałowego jest niezgodna z przedstawionym świadectwem jakości. Dostawca dokona niezwłocznie, na własny koszt jego wymiany oraz pokryje wszystkie koszty naprawy szkód powstałych z tego tytułu. 3.3.12 Zamawiający zastrzega sobie możliwość pobrania próbki przy każdej dostawie tzw. próbki rozjemczej oleju, która oddana będzie do badania laboratyjnego. Próbka oleju pobierana będzie bezpośrednio z autocysterny przed lub w trakcie zlewania oleju do magazynu Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy. Próbka będzie pobierana w ilości nie mniejszej niż 4 litry i nie większej niż 5 litrów do karnistra dostarczonego przez Wykonawcę. Na ta okoliczność zostanie spisany protokół pobrania próbki, po jednym egz. dla każdej ze stron. Próbka paliwa przechowywana będzie u Zamawiającego. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego podejrzeń co do jakości paliwa, próbka rozjemcza przechowywana u Zamawiającego, zostanie wysłana do akredytowanego laboratorium. 3.3.13 Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 12 godzin od zgłoszenia reklamowanego paliwa wymienić olej opałowy na zgodny z zamówieniem, w tej samej ilości, odpowiadającej jakości i w tej samej cenie, co paliwo reklamowane. O kosztach oleju opałowego zadecyduje uzyskany wynik z akredytowanego laboratorium badawczego, przy czym: - Wykonawca poniesie koszty w przypadku potwierdzenia przez laboratorium badawcze zastrzeżeń Zamawiającego, co do jakości zakwestionowanego oleju opałowego z zastrzeżeniem zdania poniżej. - Zamawiający poniesie kosztu w przypadku nie potwierdzenia przez laboratorium badawcze zastrzeżeń Zamawiającego co do jakości zakwestionowanego oleju opałowego. 3.3.14 W sytuacji potwierdzenia przez akredytowane laboratorium badawcze zastrzeżeń Zamawiającego co do zakwestionowanego oleju opałowego. Wykonawca dodatkowo obciążony zostanie kosztami badania próbki przez akredytowane laboratorium badawcze, kosztami wymiany urządzeń, jeżeli zastosowany olej opałowy, niespełniający wymogów jakościowych, spowoduje ich uszkodzenie lub zniszczenie. 3.3.15 W przypadku , o którym mowa powyżej, gdy przedmiot umowy nie będzie zgodny z wymaganymi parametrami lub ilością przewiezioną, a wystawioną fakturą, konsekwencją w razie powtarzających się w/w okoliczności będzie rozwianie umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy 3.3.16 Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia oleju opałowego w terminie wskazanym w Formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do Siwz. Termin dostawy od dnia złożenia zamówienia będzie liczony bez dni ustawowo wolnych, dni wolnych od zajęć, sobót i niedzieli. 3.3.17 W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego awarii jego urządzeń grzewczych spowodowanych zła jakością dostarczonego paliwa, wszelkie koszty usunięcia awarii będzie ponosił Wykonawca. 3.3.18 Dostawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia własnymi środkami transportu (autocysternami) posiadającymi przepływomierze z ważnymi świadectwami legalizacji, które muszą posiadać nienaruszone oplombowanie. 3.3.19 Dostarczona przez Wykonawcę zamówienia ilość oleju opałowego winna być zgodna ze wskazaniami zalegalizowanego licznika oleju opałowego, zainstalowanego na autocysternie dowożącej olej. 3.3.20 Potwierdzeniem wskazań licznika jest wydana przez Wykonawcę kopia dowodu dostawy określając wielkość zrealizowanej dostawy, wyrażona w litrach rzeczywistych i przeliczonych na warunki w temperaturze referencyjnej 15oC w oparciu o dokonany przez Wykonawcę pomiar gęstości i temperatury oleju opałowego w komorze autocysterny w warunkach rzeczywistych, przed napełnieniem zbiornika Wykonawcy. Wskazania licznika będą sprawdzane w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Przedstawiciel Zmawiającego przyjmując dostarczony przez Wykonawcę olej opałowy na prawo żądać okazania świadectwa legalizacji licznika autocysterny o numerze zgodnym z numerami seryjnymi licznika zainstalowanego na autocysternie, z której dokonywany będzie rozładunek oleju opałowego. Rozliczenie dostawy oleju opałowego będzie się wg ilości ustalonych w temperaturze referencyjnej 15o C. 3.3.21 Każdorazowa prawidłowa dostawa oleju opałowego będzie potwierdzona dokumentem WZ (wydanie na zewnątrz) podpisanym przez osobę przewożącą olej oraz upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Dokument ten powinien zawierać nazwę Wykonawcy, miejsce i datę dostawy, nazwę wyrobu, jednostkę miary oraz ilość dostarczonego oleju. 3.3.22 Jeżeli w toku odbioru ilościowego dostarczonego oleju opałowego zostaną stwierdzone braki ilościowe lub jakościowe przedstawiciel Zamawiającego ma prawo do odmowy podpisania dokumentu "WZ", potwierdzającego prawidłowość dostawy oleju opałowego. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż w ciągu 24 godzin dostarczyć brakującą ilość oleju opałowego lub dostarczyć olej wolny od wad. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostawa brakującej ilości oleju lub oleju wolnego od wad. Po dokonaniu uzupełnienia brakującej ilości oleju lub oleju wolnego od wad przedstawiciele stron sporządzą dokument "WZ", celem potwierdzenia przyjęcia brakującej ilości. 3.3.23 Wykonawca będzie wystawiał sukcesywnie fakturę VAT osobno dla Części I i Części II za dostarczone paliwo w temperaturze referencyjnej 15°C wg potwierdzenia przyjęcia przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. 3.3.24 Faktury VAT będą wystawiane na podstawie dowodów dostawy (WZ) z terminem płatności nie krótszym niż 30 dni od daty wpłynięcia prawidłowo wystawionej faktury VAT do Zamawiającego. Zamawiający wymaga by faktury za opał były dostarczane w formie papierowej. 3.3.25 Dostawy oleju opałowego realizowane będą w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy zgodnie z ustawą z dnia 18 stycznia 1951r. o dniach wolnych od pracy (Dz. U. Nr 4 poz. 28 z póź. zm.) w godz. 8.00 -13.00 3.3.26 W okresie obowiązywania umowy bez zgody Zamawiającego Wykonawca nie może zmienić producenta paliwa na podstawie, którego danych złożono ofertę na dostawę przedmiotu zamówienia. 3.3.27 Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w niniejszej zaproszeniu sposób wykonania dostaw 3.3.28 Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczony olej na okres 12 miesięcy. Termin gwarancji biegnie od daty odbioru każdej partii oleju opałowego, co potwierdza się "WZ" podpisanym przez przedstawicieli stron. 3.3.29 W przypadku zmiany ceny oleju opałowego Wykonawca w trakcie realizacji umowy do faktury dołączy: - dokument potwierdzający wzrost lub obniżkę oleju u producenta, w stosunku do ceny producenta, jaka obowiązywała poprzednio. Dokumentami potwierdzającymi wartość wzrostu lub obniżki ceny oleju opałowego u producenta może być wydruk ze strony internetowej producenta kształtujący wzrost lub obniżka cen z dnia na podstawie, którego wprowadza się zmianę ceny. Zamawiający zastrzega, że producentem jest za każdym razem ten sam podmiot, który Wykonawca wskazał w ofercie. 3.3.30 Każda dostawa winna być ubezpieczona przez Wykonawcę na jego koszt w zakresie odpowiedzialności cywilnej. 3.4 Zamawiający nie określa wymagań związanych z art. 29 ust. 3a oraz art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 3.5 Cenę jednostkową należy przyjąć na podstawie notowanej ceny oleju opałowego zamieszczonej na stronie internetowej producenta oferowanego oleju opałowego z dnia 17.10.2016 r. (lub przed tym dniem, jeżeli w tym dniu cena nie była notowana). Wykonawca ma obowiązek udokumentować wysokość ceny hurtowej oleju opałowego lekkiego producenta, u którego zaopatrywał się będzie Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy, w temperaturze referencyjnej 15 oC., na podstawie których skalkulowana będzie cena oferty, np. wydruk ze strony internetowej, który należy dołączyć do oferty. 3.6 Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania materiałów niniejszego postępowania oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. 3.7 W interesie Wykonawcy jest zdobycie wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 09135100-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do Publicznego Gimnazjum w Łagowie i Szkoły Podstawowej w Łagowie
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT181035.00
Walutazłoty


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Quest Spółka cywilna Robert Bartos, Stanisław Bartos,  biuro@questpaliwa.pl,  ul. Czarnowska 62,  26-065,  Piekoszów,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 202176.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 202176.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 205416.00
Waluta: złoty


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zakup i dostawa oleju opaowego lekiego do Szkoły Filialnmej w Lechówku
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT13410.00
Walutazłoty


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PETROJET Sp. z o.o.,  ,  Kieszek 52,  26-670,  Pionki,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15216.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14994.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16248.00
Waluta: złoty


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.