Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-30
Łubianka: Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej na rzecz Gminy Łubianka oraz gminnych jednostek organizacyjnych i powiązanych z nią instytucji
Numer ogłoszenia: 357850 - 2015; data zamieszczenia: 30.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łubianka , Al. Jana Pawła II 8, 87-152 Łubianka, tel. 056 6788217.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubianka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej na rzecz Gminy Łubianka oraz gminnych jednostek organizacyjnych i powiązanych z nią instytucji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 4. a) udzielanie porad prawnych, konsultacji oraz wyjaśnień w zakresie zadań ustawowych samorządu gminnego, 5. b) sporządzanie i wydawanie na piśmie opinii prawnych, 6. c) uczestnictwo w opracowywaniu i opiniowaniu dokumentów wewnętrznych, uchwał, zarządzeń, regulaminów, instrukcji, statutów oraz innych dokumentów, 7. d) uczestnictwo w rokowaniach związanych z nawiązaniem, zmianą, rozwiązaniem stosunku pracy, 8. e) reprezentowanie Gminy Łubianka oraz gminnych jednostek organizacyjnych i powiązanych z nią instytucji w postępowaniu sądowym, administracyjnym oraz egzekucyjnym oraz przed urzędami na wszystkich etapach i przy wszystkich czynnościach w charakterze pełnomocnika Zamawiającego, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, prowadzenie spraw przed organami orzekającymi z wykorzystaniem wszystkich przewidzianych przez prawo środków dla ochrony uzasadnionych interesów Gminy Łubianka, 9. f) dokonywanie wykładni obowiązujących przepisów prawnych, udzielanie informacji o zmianach w przepisach oraz uchybieniach w zakresie przestrzegania prawa i skutkach uchybień, 10. g) opiniowanie pod względem prawnym, poprawianie i akceptowanie umów, porozumień i ugód oraz uczestnictwo w ich tworzeniu, 11. h) opiniowanie treści korespondencji wytwarzanej przez Urząd Gminy oraz gminne jednostki organizacyjne i instytucje powiązane z gminą z organami administracji publicznej, sądami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi według wskazań Wójta lub Sekretarza gminy. 12. i) uczestnictwo z głosem doradczym w sesjach Rady Gminy Łubianka, prezentowanie stanowiska prawnego oraz świadczenie pomocy prawnej Wójtowi Gminy Łubianka oraz Radzie Gminy Łubianka w zakresie podejmowanych uchwał 13. j) bieżące informowanie Wójta Gminy Łubianka o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie działalności Gminy Łubianka oraz o stanie zaawansowania spraw prowadzonych w imieniu Gminy Łubianka..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony poprzez: - podpisanie oświadczenia na załączniku nr 1 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - pkt. 15.1.1., - dołączenie dokumentów wskazujących posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz. U. z 2015 r., poz. 507, 1064, 1224, 1255, 1311) lub/ i zawodu adwokata zgodnie z przepisami ustawy z dnia 26 maja 1982 r. prawo o adwokaturze (Dz. U. z 2015, poz.615, 1064, 1224, 1225, 1311) lub /i wpis na listę prawników zagranicznych, prowadzoną przez okręgową radę adwokacką lub radę okręgowej izby radców zgodnie z ustawą z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej. (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 134) - pkt. 15.1.4.,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie. Warunek ten będzie spełniony poprzez: - podpisanie oświadczenia na załączniku nr 1 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - pkt. 15.1.1., - dołączenie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe, tj. potwierdzających świadczenie stałej obsługi prawnej przez okres minimum 2 lat, w ciągu ostatnich 3 lat, w tym dokumentów potwierdzających obsługę prawną jednostek samorządu terytorialnego przez osoby wskazane do realizacji przedmiotowego zamówienia (np. umowa zlecenie, świadectwo pracy, zaświadczenie, referencje, itp.) - pkt. 15.1.5
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie sprecyzował warunku w tym zakresie . Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony poprzez: - podpisanie oświadczenia na załączniku nr 1 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - pkt. 15.1.1., - wskazanie na załączniku nr 3 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, wykazu co najmniej 2 osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotowego zamówienia wraz z oświadczeniem, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia i doświadczenie; w przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą wskazanie oprócz osoby głównie realizującej przedmiotowe zamówienie dodatkowo minimum 1 osoby zastępującej w razie niemożności świadczenia usługi przez osobę głównie realizująca zamówienie ( z powodu choroby, urlopu itp.), w przypadku Wykonawcy będącym podmiotem gospodarczym niebędącym osobą fizyczną wskazanie co najmniej 2 osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotowego zamówienia gdy wykonawca nie będzie świadczył zamówienia osobiście; Wykonawca musi również wskazać osobę głównie realizującą zamówienie - pkt. 15.1.2.,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie sprecyzował warunku w tym zakresie . Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: - zmiany danych adresowych Zamawiającego lub Wykonawcy; - w przypadku jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego; - w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania przetargowego, a które są niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia: a) Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia przy wystąpieniu istotnych okoliczności po stronie Zamawiającego, b) Zamawiający nie dopuszcza zmiany terminu realizacji zamówienia z winy Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubianka.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łubianka, Aleja Jana Pawła II 8, 87-152 Łubianka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łubianka, Aleja Jana Pawła II 8, 87-152 Łubianka pok. nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ŁUBIANKA
- Publiczny Transport Zbiorowy organizowany przez Gminę Łubianka
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości do 875 799,24 zł
więcej: przetargi ŁUBIANKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 13/ZP/2024/S Usługa kompleksowej obsługi prawnej Uniwersytetu Łódzkiego.
- Kompleksowa obsługa prawna departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze z wyłączeniem departamentów funduszowych.
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Obsługa prawna Gminy Miejskiej Łeba w latach 2025 - 2027
- Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej dla SPZOZ w Choszcznie
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
więcej: Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.