eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁubiankaŚwiadczenie kompleksowej obsługi prawnej na rzecz Gminy Łubianka oraz gminnych jednostek organizacyjnych i powiązanych z nią instytucji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-30

Łubianka: Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej na rzecz Gminy Łubianka oraz gminnych jednostek organizacyjnych i powiązanych z nią instytucji
Numer ogłoszenia: 357850 - 2015; data zamieszczenia: 30.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łubianka , Al. Jana Pawła II 8, 87-152 Łubianka, tel. 056 6788217.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubianka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej na rzecz Gminy Łubianka oraz gminnych jednostek organizacyjnych i powiązanych z nią instytucji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 4. a) udzielanie porad prawnych, konsultacji oraz wyjaśnień w zakresie zadań ustawowych samorządu gminnego, 5. b) sporządzanie i wydawanie na piśmie opinii prawnych, 6. c) uczestnictwo w opracowywaniu i opiniowaniu dokumentów wewnętrznych, uchwał, zarządzeń, regulaminów, instrukcji, statutów oraz innych dokumentów, 7. d) uczestnictwo w rokowaniach związanych z nawiązaniem, zmianą, rozwiązaniem stosunku pracy, 8. e) reprezentowanie Gminy Łubianka oraz gminnych jednostek organizacyjnych i powiązanych z nią instytucji w postępowaniu sądowym, administracyjnym oraz egzekucyjnym oraz przed urzędami na wszystkich etapach i przy wszystkich czynnościach w charakterze pełnomocnika Zamawiającego, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, prowadzenie spraw przed organami orzekającymi z wykorzystaniem wszystkich przewidzianych przez prawo środków dla ochrony uzasadnionych interesów Gminy Łubianka, 9. f) dokonywanie wykładni obowiązujących przepisów prawnych, udzielanie informacji o zmianach w przepisach oraz uchybieniach w zakresie przestrzegania prawa i skutkach uchybień, 10. g) opiniowanie pod względem prawnym, poprawianie i akceptowanie umów, porozumień i ugód oraz uczestnictwo w ich tworzeniu, 11. h) opiniowanie treści korespondencji wytwarzanej przez Urząd Gminy oraz gminne jednostki organizacyjne i instytucje powiązane z gminą z organami administracji publicznej, sądami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi według wskazań Wójta lub Sekretarza gminy. 12. i) uczestnictwo z głosem doradczym w sesjach Rady Gminy Łubianka, prezentowanie stanowiska prawnego oraz świadczenie pomocy prawnej Wójtowi Gminy Łubianka oraz Radzie Gminy Łubianka w zakresie podejmowanych uchwał 13. j) bieżące informowanie Wójta Gminy Łubianka o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie działalności Gminy Łubianka oraz o stanie zaawansowania spraw prowadzonych w imieniu Gminy Łubianka..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony poprzez: - podpisanie oświadczenia na załączniku nr 1 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - pkt. 15.1.1., - dołączenie dokumentów wskazujących posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz. U. z 2015 r., poz. 507, 1064, 1224, 1255, 1311) lub/ i zawodu adwokata zgodnie z przepisami ustawy z dnia 26 maja 1982 r. prawo o adwokaturze (Dz. U. z 2015, poz.615, 1064, 1224, 1225, 1311) lub /i wpis na listę prawników zagranicznych, prowadzoną przez okręgową radę adwokacką lub radę okręgowej izby radców zgodnie z ustawą z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej. (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 134) - pkt. 15.1.4.,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie. Warunek ten będzie spełniony poprzez: - podpisanie oświadczenia na załączniku nr 1 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - pkt. 15.1.1., - dołączenie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe, tj. potwierdzających świadczenie stałej obsługi prawnej przez okres minimum 2 lat, w ciągu ostatnich 3 lat, w tym dokumentów potwierdzających obsługę prawną jednostek samorządu terytorialnego przez osoby wskazane do realizacji przedmiotowego zamówienia (np. umowa zlecenie, świadectwo pracy, zaświadczenie, referencje, itp.) - pkt. 15.1.5

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie sprecyzował warunku w tym zakresie . Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony poprzez: - podpisanie oświadczenia na załączniku nr 1 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - pkt. 15.1.1., - wskazanie na załączniku nr 3 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, wykazu co najmniej 2 osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotowego zamówienia wraz z oświadczeniem, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia i doświadczenie; w przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą wskazanie oprócz osoby głównie realizującej przedmiotowe zamówienie dodatkowo minimum 1 osoby zastępującej w razie niemożności świadczenia usługi przez osobę głównie realizująca zamówienie ( z powodu choroby, urlopu itp.), w przypadku Wykonawcy będącym podmiotem gospodarczym niebędącym osobą fizyczną wskazanie co najmniej 2 osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotowego zamówienia gdy wykonawca nie będzie świadczył zamówienia osobiście; Wykonawca musi również wskazać osobę głównie realizującą zamówienie - pkt. 15.1.2.,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie sprecyzował warunku w tym zakresie . Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: - zmiany danych adresowych Zamawiającego lub Wykonawcy; - w przypadku jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego; - w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania przetargowego, a które są niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia: a) Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia przy wystąpieniu istotnych okoliczności po stronie Zamawiającego, b) Zamawiający nie dopuszcza zmiany terminu realizacji zamówienia z winy Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubianka.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łubianka, Aleja Jana Pawła II 8, 87-152 Łubianka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łubianka, Aleja Jana Pawła II 8, 87-152 Łubianka pok. nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.