Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-13
Nowogród Bobrzański: Nr sprawy 158/2010 Zaangażowanie SUFO do ochrony obiektów i terenów
Numer ogłoszenia: 357881 - 2010; data zamieszczenia: 13.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 3036 , Zawiszy Czarnego, 66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, tel. 68 3276555 w. 681108, 681169, faks 68 3216201.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.army.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy 158/2010 Zaangażowanie SUFO do ochrony obiektów i terenów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na całodobowej ochronie i dozorze obiektu należącego do Wojskowego Biura Emerytalnego w Zielonej Górze przy ul. Strumykowej 13, w okresie od 01.01.2011r. do 31.12.2011r. Z uwagi na fakt, że Wojskowe Biuro Emerytalne w Zielonej Górze jest obiektem użyteczności publicznej, na terenie którego przebywają osoby w różnym wieku i sprawności fizycznej, pracownicy zatrudnieni przy realizacji przedmiotowego zamówienia muszą charakteryzować się wysoką kulturą osobistą oraz wykonywać powierzone zadania z największą starannością. 1 W zakres obowiązków Wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia w szczególności wchodzi: - obchód obiektu wewnątrz budynku i na zewnątrz w trakcie trwania służby - sprawdzenie stanu zamknięć, zabezpieczeń i plomb oraz każdorazowe informowanie w przypadku ich naruszenia, - sprawdzenie prawidłowości zamknięcia okien i drzwi po opuszczeniu budynku przez pracowników Zamawiającego, - zamykanie drzwi wejściowych i bramy wjazdowej po opuszczeniu obiektu przez pracowników Zamawiającego, - rozliczanie pracowników Zamawiającego i osób sprzątających z kluczy do pomieszczeń po zakończeniu pracy, - sprawdzanie zamknięcia kranów wodnych w pomieszczeniach sanitarnych i socjalnych, - sprawdzenie wyłączenia urządzeń elektrycznych z sieci, znajdujących się na korytarzu i w dostępnych pomieszczeniach po zakończeniu pracy przez pracowników Zamawiającego, - niezwłoczne informowanie Zamawiającego o niesprawności urządzeń alarmowych, - ochrona mienia i dozór przed dewastacją i zniszczeniem a w razie zauważenia kradzieży lub jej próby, natychmiastowe podjęcie działań zmierzających do jej zapobieżenia oraz niezwłoczne zawiadomienie Policji i Zamawiającego, - informowanie klientów o rozmieszczeniu komórek organizacyjnych w obiekcie, - dozór parkingu zakładowego, - nie zezwalanie na wejście na teren Biura osób z widocznymi objawami spożycia alkoholu, środków odurzających lub substancji psychotropowych a w przypadku potrzeby interwencji Policji - zgłaszanie konieczności takiej interwencji drogą telefoniczną, po uprzednim zawiadomieniu Dyrektora Biura, - w razie zauważenia pożaru, natychmiastowe zawiadomienie Straży Pożarnej, Policji i Zamawiającego oraz stosownie do posiadanych możliwości przystąpienie do akcji gaśniczej, - prowadzenie na bieżąco książki służb oraz dokonywanie adnotacji o przebiegu służby, ewidencjonowanie wszystkich istotnych zdarzeń zaistniałych podczas zmiany wraz z informacją o podjętych własnych działaniach, - punktualne zgłaszanie się do służby przez zmiennika, - dbanie o utrzymanie czystości i porządku w portierni, - codzienne sprawdzenie sprawności urządzeń systemu alarmowego w ochranianym obiekcie Zamawiającego przy jego aktywacji poprzez obserwację urządzenia sterującego i jego diod kontrolnych. Niezwłoczne zgłaszanie przedstawicielowi Zamawiającego, określonemu w umowie, o awarii systemu i konieczności naprawy, - realizowanie przez Zleceniobiorcę usługi ochrony i dozorowania obiektu działając w systemie całodobowym w dni robocze, niedziele i święta przez jednego pracownika ochrony na zmianie, - w przypadku zaistnienia zdarzeń zagrażających majątkowi Zleceniodawcy lub zakłócających porządek i bezpieczeństwo na terenie chronionym, Zleceniobiorca będzie podejmował działania zmierzające do zminimalizowania ich negatywnych skutków oraz w miarę możliwości do zapobiegania zaistnieniu takich zdarzeń. W każdej takiej sytuacji Zleceniobiorca wzmocni ochronę Grupą Interwencyjną Szybkiego Reagowania nie obciążając Zleceniodawcy kosztami interwencji. 2. Miejsce wykonania usług Wojskowe Biuro Emerytalne w Zielonej Górze ul. Strumykowa 13 oraz teren przyległy 3. Środki do realizacji Zamówienia. Oferent zabezpieczy odpowiednią ilość pracowników do wykonania usług w systemie zmianowym, posiadających niezbędne przygotowanie zawodowe, znających ogólne zasady udzielania pierwszej pomocy sanitarnej oraz sprawowania profilaktyki ppoż., a także wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego stosownie do zadań. W celu zapewnienia skutecznej realizacji zleconych zadań, Zleceniobiorca wyposaży pracowników w umundurowanie oraz stosowne i przewidziane prawem środki techniczne, w tym środki ochrony na koszt własny..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Ocena spełnienia opisanych warunków udziału w postępowaniu ( w punktach od III 3.1 do III 3.5) dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. 2.Ocena warunków będzie odbywać się metodą spełnia/nie spełnia (oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunków odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia (oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunków odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia (oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunków odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia (oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunków odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia (oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa nr 3036 66-010 Nowogród Bobrzański Sekcja Zamówień Publicznych Godziny urzędowania: od poniedziałku do czwartku w godz. 07:00 - 15:30; w piątki od 07:00 do 13:00..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2010 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, budynek nr 735 - kancelaria jednostki..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejsko Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim, ul. Szkolna 6, 66-010 Nowogród Bobrzański w roku 2025
- Budowa, przebudowa rozbudowa dróg w m. Bogaczów, Nowogród Bobrzański i Sobolice
- REMONT UL. MŁYŃSKIEJ W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM
więcej: przetargi NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów i mienia Galerii Bielskiej BWA przy ul. 3 Maja 11 w Bielsku-Białej
- Usługa ochrony mienia wraz z przyległym terenem obiektu Łaźnia Moszczenica w Jastrzębiu-Zdroju
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zapewnienie usług ochrony budynku Galerii Sztuki Współczesnej "Bunkier Sztuki" przy Placu Szczepańskim 3A w Krakowie
- Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia na terenie Europejskiego Centrum Artystycznego im. Fryderyka Chopina w Sannikach.
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia (UOF4)
- Świadczenie usług ochrony w formie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów i mienia Miejskiego Zarządu Ulic i Mostów w Katowicach wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych w okresie 12 miesięcy
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.