eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JeżewoModernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Jeżewo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-28

Jeżewo: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Jeżewo
Numer ogłoszenia: 357926 - 2014; data zamieszczenia: 28.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 300166 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeżewo, ul. Świecka 12, 86-131 Jeżewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (052)3318025, 3318077, 3318451, faks (052) 3318068.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Jeżewo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania: Zadanie 1 - Organizację placów zabaw w systemie zaprojektuj i wybuduj w tym: kompleksowe wykonanie placów zabaw tj.: a)Wykonanie dla każdego placu zabaw projektu zagospodarowania na mapie sytuacyjno-wysokościowej wraz z niezbędnymi szkicami i rysunkami, pozwoleniami, opiniami, oświadczeniami i opisem technicznym w zakresie pozwalającym na zgłoszenie robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Świeciu, pozwalającym na ich realizację (zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane -Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) Dokumentacja projektowa powinna uwzględnić: zagospodarowanie terenu placu zabaw i umiejscowienie urządzeń zabawowych, uzgodnione z dyrektorami placówek. b)Dostawę oraz montaż urządzeń zabawowych i elementów ogrodzenia oraz ich montaż, c)Przekazanie Zamawiającemu gotowego do użytkowania obiektu wraz z dokumentacją zawierającą atesty, aprobaty bądź też certyfikaty niezbędne do rozpoczęcia eksploatacji, d) Ponadto w zakres zadania wchodzi: organizacja i zagospodarowanie placu budowy. informowanie zarządców mediów znajdujących się w pobliżu prowadzonych robót, oraz ponoszenie ewentualnych kosztów nadzoru z ramienia tych służb. każdorazowe, niezwłoczne (tzn. po zakończeniu prac w danym dniu) uprzątnięcie i zabezpieczenie miejsca wykonywania prac.po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, dostawa materiału do realizacji zamówienia, całkowite koszty zasilania placu budowy i robót w energię elektryczną i wodę, utrzymanie dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku (zgodnie z art. 20, ust. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych - Dz. U. z 2013 r. poz. 260 ze zm.). e)Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany jest w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Zadanie nr 2 Dostawanie pomieszczeń wraz z dostawą wyposażenia oddziałów przedszkolnych, w tym: dostosowanie toalet do potrzeb dzieci, modernizacja toalet dla personelu, zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, wyposażenie (doposażenie) kuchni, zakup i montaż mebli i wyposażenia oddziałów przedszkolnych, zakup i montaż rolet okiennych, zakup wyposażenia wypoczynkowego, zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, zakup zabawek i pomocy dydaktycznych, pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne, wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki opieki, zakup sprzętu ICT, zakup sprzętu audiowizualnego, zakup tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem zakup kserokopiarki. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: program funkcjonalno-użytkowy (Zadanie nr 1), załącznik szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Zadanie nr 2). 4.W przypadku wyposażenia i sprzętu wymagającego montażu, złożenia, podłączenia lub instalacji, Wykonawca zobowiązany jest dokonać montażu, podłączenia lub instalacji dostarczonego wyposażenia we wskazanym miejscu, przy czym datą odbioru będzie przekazanie kompletnego złożonego lub zamontowanego wyposażenia i sprzętu. 5.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Zasadami przygotowania, realizacji i rozliczenia projektów systemowych w ramach Poddziadzienia 9.1.1 PO KL w zakresie przygotowania oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym. 6.Zamawiający wymaga aby dostawy objęte zamówieniem - były fabrycznie nowe, nieużywane, fabrycznie zapakowane, bez oznak naruszenia opakowania, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych - przedszkole. 7.W przypadku sprzętu elektronicznego, multimedialnego, komputerowego i oprogramowania podane parametry są parametrami minimalnymi. 8.Dostarczone wyposażenie winno spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Przedmioty muszą być oznakowane zgodnie z wymogami Unii Europejskiej. 9.Dostarczane przedmioty i urządzenia muszą być objęte gwarancją i posiadać karty gwarancyjne producentów z zastrzeżeniem, że dostarczane przedmioty i urządzenia przeznaczone do użytku w przedszkolach. 10.W przypadku zadania 2 - Dostawanie pomieszczeń wraz z dostawą wyposażenia oddziałów przedszkolnych, przedmiot zamówienia objęty będzie minimum 24 miesięcznym okresem gwarancji, licząc od dnia przekazania całości zamówienia protokołem końcowym odbioru. W przypadku, gdy producent dostarczanych elementów nie gwarantuje okresu 24 miesięcy gwarancji, wówczas Wykonawca osobiście wydłuża okres gwarancji i w przypadku uszkodzenia elementów wyposażenia nie z winy Zamawiającego wykona naprawę na swój koszt. W przypadku udzielenia przez producenta gwarancji dłuższej niż wymagana przez Zamawiającego wówczas przyjmuje się gwarancję udzieloną przez producenta. 11.Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca winien dokonać pomiarów z natury. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać pisemne zatwierdzenie produktów, kształtów produktów oraz kolorów przez Zamawiającego przed dostawą. 12.Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość i zgodność zamówienia z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 13.Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport i rozładunek dostarczanego wyposażenia. 14.Wykonawca dostarczony towar ustawi i zamontuje (jeżeli jest to wymagane) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku wyposażenia i sprzętu wymagającego montażu, złożenia, podłączenia lub instalacji, Wykonawca zobowiązany jest dokonać montażu, podłączenia lub instalacji dostarczonego wyposażenia we wskazanym miejscu, przy czym datą odbioru będzie przekazanie kompletnego złożonego lub zamontowanego wyposażenia i sprzętu. 15.Wykonawca dostarczy licencje na oprogramowanie wystawiona na rzecz jednostek oświatowych, w których to oprogramowanie będzie użytkowane. 16.Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wskazane w opisach znaki towarowe, patenty, pochodzenie należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, aby parametry jakościowe i cechy użytkowe rozwiązań równoważnych nie były gorsze od opisanych przez Zamawiającego. 17.W przypadku gdy zajdzie taka konieczność, Wykonawca na wniosek Zamawiającego przygotuje dokumenty niezbędne Zamawiającemu do rozliczenia zadania w związku z dofinansowaniem ze środków unijnych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.12.11.00 - Fotokopiarki 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 34.92.82.00 - Ogrodzenia 35.11.13.00 - Gaśnice 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 39.51.54.10 - Rolety wewnętrzne 39.53.00.00 - Dywany, maty i dywaniki 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.71.51.00 - Elektryczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Organizację placów zabaw

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NOVUM WYPOSAŻENIE PLACÓW ZABAW Sławomir Chmieliński, Grom1 36, 12-130 Pasym, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 166359,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 199113,66

  • Oferta z najniższą ceną: 199113,66 / Oferta z najwyższą ceną: 478688,94

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawanie pomieszczeń wraz z dostawą wyposażenia oddziałów przedszkolnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NOVUM WYPOSAŻENIE PLACÓW ZABAW Sławomir Chmieliński, Grom 36, 12-130 PASYM, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 322141,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 392476,86

  • Oferta z najniższą ceną: 392476,86 / Oferta z najwyższą ceną: 624909,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.