Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-28
Września: Bieżące utrzymanie i usuwanie awarii na sieci kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Września w 2015 roku
Numer ogłoszenia: 357938 - 2014; data zamieszczenia: 28.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Września , ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 4360880 w. 146, faks 061 4362500.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrzesnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie i usuwanie awarii na sieci kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Września w 2015 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia objęte są roboty w zakresie mechanicznego, doraźnego czyszczenia, udrażniania sieci i konserwacji oraz usuwania awarii na sieci kanalizacji deszczowej w Gminie Września w 2014 roku, a w szczególności w zakresie: 1) konserwacji i utrzymania w pełnej sprawności technicznej wpustów ulicznych wraz z przykanalikami do ulicznej kanalizacji deszczowej na terenie miasta i gminy Września, 2) przeglądu i oczyszczenia wpustów ulicznych wraz z przykanalikami oraz wywozu osadu na składowisko odpadów komunalnych, 3) czynności naprawczych na ulicznej sieci kanalizacji deszczowej, 4) czyszczenia kanalizacji deszczowej oraz wywozu osadu na składowisko odpadów komunalnych - zakres zadania obejmuje doraźne czyszczenie kanałów deszczowych o średnicach: DN200 mm, DN300 mm, DN400 mm, DN500 mm, DN600 mm i większe, 5) czyszczenia studni chłonnych z osadu wraz z odpompowaniem wody oraz wywozu osadu na składowisko odpadów komunalnych, 6) regulacji włazów studni kanalizacji deszczowej, 7) wymiany włazów kanalizacji deszczowej, 8) uzupełniania włazów kanalizacji deszczowej, 9) uzupełniania pokryw od włazów kanalizacji deszczowej, 10) regulacji poziomu kratek na wpustach, 11) wymiany kratek na wpustach, 12) uzupełniania brakujących (rusztów) od kratek na wpustach, 13) uszczelnianie punktowe kanalizacji, 14) inspekcji kanalizacji deszczowej w obecności Zamawiającego przy użyciu kamery telewizyjnej, z której Wykonawca dostarczy Zamawiającemu raport i szczegółowe informacje dotyczące stanu kanalizacji deszczowej oraz zalecenia dotyczące poprawy jej stanu technicznego, miejsc w których istnieje koniecznych podjęcia działań związanych z remontem, przebudową, itp. 15) eksploatacji urządzeń oczyszczających wody opadowe w dobrym stanie technicznym (czyszczenie): a) wylot nr A o średnicy o 300mm z urządzeniem podczyszczającym: osadnik żelbetowy o 1200mm i V=1,3m3 zlokalizowany w ul. Parkowej, prawostronny, rzędna dna wylotu 99,80 m npm, rzędna dna osadnika 98,68m, osadnik wyposażony w deflektor, przykrycie żelbetowe włazem żeliwnym o 600mm, zabezpieczony kratą stalową uchylną, ubezpieczenie wokół wylotu narzutem kamiennym na betonie pow. 4m2, b) wylot nr 2 - lewostronny w km 30+894 rzeki Wrześnicy, z urządzeniem podczyszczającym, studnia betonowa o 1200mm i V=1,0m3, rzędna dna wylotu prefabrykowanego 99,27 m npm, rzędna dna osadnika 98,37m, osadnik wyposażony w deflektor, wylot zabezpieczony kratą stalową uchylną, c) wylot nr 3 - prawostronny w km 30+818 rzeki Wrześnicy, o średnicy o 400mm, rzędna dna wylotu prefabrykowanego 100,00m npm dostosowany do: rzędnej lustra wody na rzece (24.02.2009r.), która wynosiła 99,61 m, rzędnej dna istniejącego kolektora kanalizacji deszczowej o 400mm - 101,00 m npm, w który wbudowane zostały urządzenia podczyszczające. Wylot prefabrykowany zakończono krata uchylną, ubezpieczenie wokół wylotu narzutem kamiennym na betonie pow. 6m2, Urządzenia podczyszczające wykonane w formie osadnika wirowego typu V2B1-3-15 / OWIR / oraz komory do zatrzymania zawiesin pływających z układem lamelowym firmy ECOL-UNICON Sp. z o.o. Gdańsk. Należy dokonać co najmniej jeden raz przeglądu stanu technicznego urządzeń wymienionych w pkt. 15 w obecności inspektora nadzoru z ramienia UMiG oraz w przypadku stwierdzenia konieczności usunąć nieczystości powstałe w wyniku ich działania wraz z przekazaniem ich firmie posiadającej aktualną koncesję na wywóz odpadów pochodzących z w/w urządzeń, Wykonawca ponosi całkowity koszt związany z czyszczeniem w/w urządzeń..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.30-2, 90.47.00.00-2, 90.00.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Część 1 - 1.000 złotych; Część 2 - 1.500 złotych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia: a) cześć 1 - tj. roboty polegające na czyszczeniu, udrażnianiu na sieci kanalizacji deszczowej; b) cześć 2 - tj. roboty polegające na usuwaniu awarii, remontach na sieci kanalizacji deszczowej z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) część 1 - bieżące czyszczenie i utrzymanie drożności kanalizacji deszczowej: samochód wielofunkcyjny przeznaczony do udrażniania kanałów wodą pod wysokim ciśnieniem z wykorzystaniem różnego rodzaju głowic i dysz czyszczących, z możliwością jednoczesnego odsysania nieczystości do zbiornika osadu, usuwania zanieczyszczeń i osadów ze studni kanalizacyjnych zagłębionych do 9,00 m poniżej poziomu terenu, wpustów ulicznych, usuwania wody z zalanych piwnic, itp. - 1 szt., koparko - ładowarka - 1 szt., samochód skrzyniowy lub samowyładowczy - 1 szt., niezbędne oznakowanie i sygnalizacja świetlna dla zabezpieczenia i oznakowania miejsca robót; 2) część 2 - usuwanie awarii na sieci kanalizacji deszczowej: koparko - ładowarka - 1 szt., samochód skrzyniowy lub samowyładowczy - 1 szt., samochód wielofunkcyjny przeznaczony do udrażniania kanałów wodą pod wysokim ciśnieniem z wykorzystaniem różnego rodzaju głowic i dysz czyszczących, z możliwością jednoczesnego odsysania nieczystości do zbiornika osadu, usuwania zanieczyszczeń i osadów ze studni kanalizacyjnych zagłębionych do 9,00 m poniżej poziomu terenu, wpustów ulicznych, usuwania wody z zalanych piwnic, itp. - 1 szt., niezbędne oznakowanie i sygnalizacja świetlna dla zabezpieczenia i oznakowania miejsca robót;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Czas przystąpienia do usunięcia awarii - 40
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy w szczególności mogą dotyczyć: 1) terminu zakończenia robót dla odrębnych zleceń - tylko w uzasadnionych przypadkach na podstawie uzgodnień z Zamawiającym: a) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, b) przerwania realizacji zamówienia w sytuacjach określonych w art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, 2) nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych, 3) zmiany osób odpowiedzialnych za prawidłową realizację zamówienia - tylko w uzgodnieniu i po otrzymaniu akceptacji Zamawiającego, 4) innych ważnych powodów
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrzesnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy we Wrześni
ul. Ratuszowa 1
62-300 Września
Referat zamówień publicznych - pok. nr 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2014 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miasta i Gminy we Wrześni ul. Ratuszowa 1 62-300 Września Biuro Obsługi Interesanta - pok. nr 1 (kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bieżące czyszczenie i utrzymanie drożności kanalizacji deszczowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) konserwacji i utrzymania w pełnej sprawności technicznej wpustów ulicznych wraz z przykanalikami do ulicznej kanalizacji deszczowej na terenie miasta i gminy Września, 2) przeglądu i oczyszczenia wpustów ulicznych wraz z przykanalikami oraz wywozu osadu na składowisko odpadów komunalnych, 3) czynności naprawczych na ulicznej sieci kanalizacji deszczowej, 4) czyszczenia kanalizacji deszczowej oraz wywozu osadu na składowisko odpadów komunalnych - zakres zadania obejmuje doraźne czyszczenie kanałów deszczowych o średnicach: DN200 mm, DN300 mm, DN400 mm, DN500 mm, DN600 mm i większe, 5) czyszczenia studni chłonnych z osadu wraz z odpompowaniem wody oraz wywozu osadu na składowisko odpadów komunalnych, 6) uszczelnianie punktowe kanalizacji, 7) inspekcji kanalizacji deszczowej w obecności Zamawiającego przy użyciu kamery telewizyjnej, z której Wykonawca dostarczy Zamawiającemu raport i szczegółowe informacje dotyczące stanu kanalizacji deszczowej oraz zalecenia dotyczące poprawy jej stanu technicznego, miejsc w których istnieje koniecznych podjęcia działań związanych z remontem, przebudową, itp. 8) eksploatacji urządzeń oczyszczających wody opadowe w dobrym stanie technicznym (czyszczenie): a) wylot nr A o średnicy o 300mm z urządzeniem podczyszczającym: osadnik żelbetowy o 1200mm i V=1,3m3 zlokalizowany w ul. Parkowej, prawostronny, rzędna dna wylotu 99,80 m npm, rzędna dna osadnika 98,68m, osadnik wyposażony w deflektor, przykrycie żelbetowe włazem żeliwnym o 600mm, zabezpieczony kratą stalową uchylną, ubezpieczenie wokół wylotu narzutem kamiennym na betonie pow. 4m2, b) wylot nr 2 - lewostronny w km 30+894 rzeki Wrześnicy, z urządzeniem podczyszczającym, studnia betonowa o 1200mm i V=1,0m3, rzędna dna wylotu prefabrykowanego 99,27 m npm, rzędna dna osadnika 98,37m, osadnik wyposażony w deflektor, wylot zabezpieczony kratą stalową uchylną, c) wylot nr 3 - prawostronny w km 30+818 rzeki Wrześnicy, o średnicy o 400mm, rzędna dna wylotu prefabrykowanego 100,00m npm dostosowany do: rzędnej lustra wody na rzece (24.02.2009r.), która wynosiła 99,61 m, rzędnej dna istniejącego kolektora kanalizacji deszczowej o 400mm - 101,00 m npm, w który wbudowane zostały urządzenia podczyszczające. Wylot prefabrykowany zakończono krata uchylną, ubezpieczenie wokół wylotu narzutem kamiennym na betonie pow. 6m2. Urządzenia podczyszczające wykonane w formie osadnika wirowego typu V2B1-3-15 / OWIR / oraz komory do zatrzymania zawiesin pływających z układem lamelowym firmy ECOL-UNICON Sp. z o.o. Gdańsk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.47.00.00-2, 90.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Czas przystąpienia do usuwania awarii - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usuwanie awarii na sieci kanalizacji deszczowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) regulacji włazów studni kanalizacji deszczowej, 2) wymiany włazów kanalizacji deszczowej, 3) uzupełniania włazów kanalizacji deszczowej, 4) uzupełniania pokryw od włazów kanalizacji deszczowej, 5) regulacji poziomu kratek na wpustach, 6) wymiany kratek na wpustach, 7) uzupełniania brakujących (rusztów) od kratek na wpustach, 8) odtworzenia nawierzchni, itp.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.30-2, 90.47.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Czas przystąpienia do usunięcia awarii - 40
INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
- Zakup i dostawa wyrobów medycznych i niemedycznych - powtórka
- Budowa boiska trawiastego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Kaczanowie
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych, hemodializy i gazów medycznych
- Świadczenie usług kompensujących dla dzieci w pieczy zastępczej
- Konserwacja nawierzchni boiska typu ORLIK z nawierzchnią poliuretanową na podbudowie betonowej
- Sukcesywne dostawy pelletu drzewnego do szkół w Marzeninie i Otocznej w II półroczu 2024 roku
więcej: przetargi w Wrześni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie bieżących napraw kanalizacji zewnętrznej w części instalacyjnej i drogowej na terenie MS AGH w Krakowie - DE-dzp.272-259/24
- Remont, rozbudowa i przebudowa remiz strażackich na terenie gminy Koczała
- Poprawa bezpieczeństwa na drogach publicznych w mieście Sierpc
- Modernizacja sieci dróg w powiecie stargardzkim
- "Przebudowa najbardziej zdegradowanych odcinków dróg powiatowych na terenie miasta Chodzież"
- Budowa dróg ul. Warzywnej, ul. Dębowej, ul. Lipowej, ul. Polnej i ul. Wiśniowej w Święciechowie
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.