eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzetarg nieograniczony z dopuszczeniem ofert częściowych na dostawę analizatorów oraz pyłomierza PM 2,5 dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Warszawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-13

Warszawa: Przetarg nieograniczony z dopuszczeniem ofert częściowych na dostawę analizatorów oraz pyłomierza PM 2,5 dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 357942 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie , ul. Bartycka 110A, 00-716 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6510707 w. 2008, faks 022 6510676.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wios.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony z dopuszczeniem ofert częściowych na dostawę analizatorów oraz pyłomierza PM 2,5 dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż): Zadanie I - Analizatora tlenku węgla(1 szt.), Analizatora ozonu(1 szt.), Analizatora dwutlenku siarki (1 szt.) CPV: 38434000-6, Kalibratora(1szt.) wraz z generatorem powietrza zerowego (1szt.) CPV: 38570000-1, CPV: 42980000-9; Zadanie II - Pyłomierza PM 2,5 (1szt.) CPV: 38341500-2; oraz dostarczenie urządzeń do wskazanych przez Zamawiającego stacji monitoringu jakości powietrza na terenie województwa mazowieckiego, instalacja, uruchomienie i przeszkolenie pracowników Zamawiającego -zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale II oraz innymi postanowieniami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6, 38.57.00.00-1, 42.98.00.00-9, 38.34.15.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium: w zad 1 w wysokości 4000,00 PLN(słownie złotych: cztery tysiące ) ,w zad nr 2 w wysokości (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset )1500,00 PLN. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao S.A. Nr 61 1240 6003 1111 0000 4946 6467, Zaleca się podanie tytułu wpłaty Wadium - PN z dopuszczeniem ofert częściowych na dostawę analizatorów oraz pyłomierza PM 2,5. b) poręczeniach bankowych, c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, d) gwarancjach bankowych, e) gwarancjach ubezpieczeniowych, f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy Pzp, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego. 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5.Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz odsetkami, w przypadku gdy: 5.1 Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5.2 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. W przypadku składania oferty wspólnej, z wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna musi wynikać, że zabezpiecza ono ofertę wnoszoną przez wykonawców składających ofertę wspólną.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU O UDZIELNIE ZAMÓWIENIA O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy : 1. Spełniają warunki z art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Spełniają pozostałe wymogi SIWZ, potwierdzone wymaganymi przez Zamawiającego dokumentami i oświadczeniami wymienionymi w rozdziale I pkt V. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia,nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, których żąda Zamawiający w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż wymagane warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA, JAKIE NALEŻY ZŁOŻYĆ W OFERCIE W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WYMAGANYCH WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ POZOSTAŁE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej) zawierające aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. nr 87 poz. 605 ze zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, za aktualny uważa się odpis wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu wymagań z art. 22 ust. 1 - wg wzoru podanego w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Wypełniony i podpisany formularz oferty (Rozdział III SIWZ) wraz z zawartymi w nim oświadczeniami o: - zapoznaniu ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązaniu do stosowania i ścisłego przestrzegania warunków w niej określonych. - akceptacji ogólnych warunków umowy i zobowiązaniu się - w przypadku wyboru oferty do zawarcia umowy na tych warunkach, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. - związaniu niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert; - oferowaniu przedmiotu zamówienia zgodnego ze szczegółowym opisem zawartym w rozdz. II; - zobowiązaniu do wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości umowy z podatkiem VAT w formie dopuszczalnej przez ustawę Prawo zamówień publicznych; - oznakowaniu oferowanego sprzętu znakiem CE; 4. Wypełniony i podpisany formularz cenowy (Rozdział IV SIWZ). 5. Wypełniona i podpisana tabela: zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymogami Zamawiającego -której wzór zawiera rozdział II stanowiący jednocześnie opis przedmiotu zamówienia. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w Rozdziale I pkt V p. pkt 1- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w p. pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Dokument, o którym mowa w p. pkt 6. 1) lit a - powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymóg stosuje się odpowiednio do dokumentu określonego w p. pkt 7..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wios.warszawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie, ul. Bartycka 110 A ,w Recepcji.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie, ul. Bartycka 110 A,w Recepcji.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu PL 0461 Usprawnienie wdrażania i egzekucji prawa z zakresu ochrony środowiska poprzez doposażenie laboratoriów Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Warszawie w nowoczesną aparaturę kontrolno-pomiarową dotowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - Analizator tlenku węgla(1 szt.), Analizator ozonu(1 szt.), Analizator dwutlenku siarki (1 szt.), Kalibrator(1szt.) wraz z generatorem powietrza zerowego (1szt.) ;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż): Zadanie I - Analizatora tlenku węgla(1 szt.), Analizatora ozonu(1 szt.), Analizatora dwutlenku siarki (1 szt.) CPV: 38434000-6, Kalibratora(1szt.) wraz z generatorem powietrza zerowego (1szt.) CPV: 38570000-1, CPV: 42980000-9; oraz dostarczenie urządzeń do wskazanych przez Zamawiającego stacji monitoringu jakości powietrza na terenie województwa mazowieckiego, instalacja, uruchomienie i przeszkolenie pracowników Zamawiającego -zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale II oraz innymi postanowieniami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6, 38.57.00.00-1, 42.98.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - Pyłomierz PM 2,5 (1szt.);.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż): Zadanie II - Pyłomierza PM 2,5 (1szt.) CPV: 38341500-2; oraz dostarczenie urządzenia do wskazanej przez Zamawiającego stacji monitoringu jakości powietrza na terenie województwa mazowieckiego, instalacja, uruchomienie i przeszkolenie pracowników Zamawiającego -zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale II oraz innymi postanowieniami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.15.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.