Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-30
Łódź: świadczenie obsługi prawnej na rzecz komend powiatowych/miejskich Policji województwa łódzkiego
Numer ogłoszenia: 357944 - 2015; data zamieszczenia: 30.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi , ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, faks 042 6652080.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzka.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie obsługi prawnej na rzecz komend powiatowych/miejskich Policji województwa łódzkiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej na rzecz komend pwiatowych/miejskich Policji województwa łódzkiego. 2. Świadczenie obsługi prawnej będzie obejmowało w szczególności: 1)wykonywanie zastępstwa procesowego i prawnego danej jednostki Policji w imieniu właściwego Komendanta Powiatowego/Miejskiego Policji, przed sądami powszechnymi i administracyjnymi, organami administracji publicznej oraz samorządowej, organami ścigania oraz innymi organami orzekającymi w kraju oraz doradztwo prawne w tym zakresie; 2)udzielanie porad oraz konsultacji prawnych; 3)sporządzanie pisemnych opinii prawnych w zakresie problemów wynikających z działalności danej Komendy Powiatowej/Miejskiej Policji; 4)opiniowanie projektów decyzji administracyjnych, postanowień, porozumień, umów oraz wewnętrznych aktów prawnych, w tym również niejawnych, wydawanych przez Komendanta Powiatowego/Miejskiego Policji; 5)informowanie kierownictwa danej jednostki Policji o zmianach obowiązującego prawa, w szczególności w zakresie przepisów związanych z działalnością Komendy Powiatowej/Miejskiej Policji; a także o wykładni tych przepisów; 6)udzielanie pomocy prawnej w rozstrzyganiu problemów prawnych, które mogą wystąpić w codziennej działalności jednostki Policji; 7)udział w negocjacjach i rokowaniach prowadzonych przez Komendanta Powiatowego/Miejskiego Policji; 8)wykonywanie innych czynności z zakresu pomocy prawnej, o których mowa w ustawie z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz. U. z 2015 poz. 507), w zależności od zapotrzebowań zgłaszanych przez komendantów jednostek Policji wymienionych w ust. 1. 9)Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia obsługi prawnej należytą starannością zgodnie z zasadami etyki prawniczej i obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 06.07.1982 r. o radcach prawnych (DZ. U. Z 2015 poz. 507). 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg podziału: Część nr 1 - Świadczenie obsługi prawnej dla Komendy Miejskiej Policji w Łodzi: Część nr 2 - Świadczenie obsługi prawnej dla Komendy Powiatowej Policji w Bełchatowie: Część nr 3 - Świadczenie obsługi prawnej dla Komendy Powiatowej Policji w Brzezinach: Część nr 4 - Świadczenie obsługi prawnej dla Komendy Powiatowej Policji w Kutnie: Część nr 5 - Świadczenie obsługi prawnej dla Komendy Powiatowej Policji w Łasku: Część nr 6 - Świadczenie obsługi prawnej dla Komendy Powiatowej Policji w Łęczycy: Część nr 7 - Świadczenie obsługi prawnej dla Komendy Powiatowej Policji w Łowiczu: Część nr 8 - Świadczenie obsługi prawnej dla Komendy Powiatowej Policji dla powiatu łódzkiego wschodniego z siedzibą w Koluszkach: Część nr 9 - Świadczenie obsługi prawnej dla Komendy Powiatowej Policji w Opocznie: Część nr 10 - Świadczenie obsługi prawnej dla Komendy Powiatowej Policji w Pabianicach: Część nr 11 - Świadczenie obsługi prawnej dla Komendy Powiatowej Policji w Pajęcznie: Część nr 12 - Świadczenie obsługi prawnej dla Komendy Miejskiej Policji w Piotrkowie Trybunalskim: Część nr 13 - Świadczenie obsługi prawnej dla Komendy Powiatowej Policji w Poddębicach: Część nr 14 - Świadczenie obsługi prawnej dla Komendy Powiatowej Policji w Radomsku: Część nr 15 - Świadczenie obsługi prawnej dla Komendy Powiatowej Policji w Rawie Mazowieckiej: Część nr 16 - Świadczenie obsługi prawnej dla Komendy Powiatowej Policji w Sieradzu: Część nr 17 - Świadczenie obsługi prawnej dla Komendy Miejskiej Policji w Skierniewicach: Część nr 18 - Świadczenie obsługi prawnej dla Komendy Powiatowej Policji w Tomaszowie Mazowieckim: Część nr 19 - Świadczenie obsługi prawnej dla Komendy Powiatowej Policji w Wieluniu: Część nr 20 - Świadczenie obsługi prawnej dla Komendy Powiatowej Policji w Wieruszowie: Część nr 21 - Świadczenie obsługi prawnej dla Komendy Powiatowej Policji w Zduńskiej Woli: Część nr 22- Świadczenie obsługi prawnej dla Komendy Powiatowej Policji w Zgierzu:.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która posiada: -uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z Ustawą z dnia 6 lipca 1982r. o radcach prawnych (Dz.U. z 2015 r. poz. 507) -aktualny na dzień składania ofert wpis na listę potwierdzającą wykonywanie zawodu radcy prawnego o nr, prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych -co najmniej 5 letnie doświadczenie w zawodzie radcy prawnego, w tym co najmniej 2 letnie doświadczenie w obsłudze prawnej komórek jednostek organizacyjnych Ministra Spraw Wewnętrznych lub jednostek organizacyjnych służb nadzorowanych podległych resortowi MSW wymienionych w art. 25 a ust. 1. Ustawy o Policji z dnia 06.04.1990r. (Dz.U. z 2015 r. poz. 355 ze zm.), tj. m.in. Straży Granicznej, Państwowej Straży Pożarnej, Służby Celnej, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Biura Ochrony Rządu, Policji -wydała co najmniej 5 pisemnych opinii na rzecz komórek jednostek organizacyjnych Ministra Spraw Wewnętrznych lub jednostek organizacyjnych służb nadzorowanych podległych resortowi MSW wymienionych w art. 25 a. ust. 1. Ustawy o Policji z dnia 06.04.1990r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 355 ze zm.), tj. m.in. Straży Granicznej, Państwowej Straży Pożarnej, Służby Celnej, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Biura Ochrony Rządu, Policji Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
/jeżeli dotyczy/ w sytuacji kiedy Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w punkcie 8.3 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów składa: 1.zobowiązanie - Załącznik nr 4 do SIWZ, 2.dokument dotyczący zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 3.dokument dotyczący sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 4.dokument dotyczący charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 5.dokument dotyczący zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - doświadczenie - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zmiany oraz ich zakres określono w załączniku nr 8 do SIWZ- projekcie umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Zespół ds. Zamówień Publicznych
ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Zespół ds. Zamówień Publicznych ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Dostawa samochodu elektrycznego" w ramach projektu "Ekologiczny mechanik"
- Dostawa komponentów do rozbudowy Systemu Kontroli Dostępu dla Uniwersytetu Łódzkiego
- Dostawa oleju do celów grzewczych dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Dostawa samochodu osobowego dla Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
- DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ ORAZ PODSTAWOWYCH ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ
- 82/ZP/2024 Przeprowadzenie warsztatów plastycznych, warsztatów muzycznych, zajęć edukacji medialnej oraz zajęć jogi dla uczestników Klubu Seniora przy Domu Seniora UŁ.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 13/ZP/2024/S Usługa kompleksowej obsługi prawnej Uniwersytetu Łódzkiego.
- Kompleksowa obsługa prawna departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze z wyłączeniem departamentów funduszowych.
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Obsługa prawna Gminy Miejskiej Łeba w latach 2025 - 2027
- Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej dla SPZOZ w Choszcznie
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
więcej: Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.