To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2013-09-04
¦widnica: Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Przebudowa alejek na cmentarzu komunalnym przy. ul. £ukasiñskiego w ¦widnicy
Numer og³oszenia: 357962 - 2013; data zamieszczenia: 04.09.2013
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 270838 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta ¦widnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Przebudowa alejek na cmentarzu komunalnym przy. ul. £ukasiñskiego w ¦widnicy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 3.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1.Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane, polegaj±ce na wymianie powierzchni utwardzonej piaskowej alejek na kamienn± z kostki granitowej wraz z wymian± pod³o¿a i dostosowaniem spadków. Podstawowe dane techniczne elementów zagospodarowania: - powierzchnia przebudowywanych alejek wokó³ kaplicy i od kaplicy do ul. Kazimierza Odnowiciela - 993 m2 Konstrukcja nawierzchni kamiennej - kostka granitowa 9x11cm - podsypka cementowo - piaskowa (1:12) grub. 3-5cm, - podbudowa: 15-20 cm t³uczeñ (30-40mm lub 0-63mm) stabilizowane mechanicznie, - krawê¿nik granitowy o wymiarach 15x30cm i betonowy10x30cm na ³awie z bet.C12/15 z oporem, - wyrównanie opaski betonowej zapraw± betonow± do poziomu projektowanego, - dylatacja max co 6m i na za³amaniach, spadek nawierzchni 2-3%, - granice poszczególnych etapów rozdzielaæ krawê¿nikiem granitowym 15x25 cm. 3.1.1.Przedmiot zamówienia realizowany bêdzie w trzech etapach ( wyszczególnionych w dokumentacji stanowi±cej za³±cznik C do SIWZ) w nastêpuj±cy sposób: - etap I - 289 m2 - realizacja w roku 2013, - etap II - 304 m2 - realizacja w roku 2014, - etap III - 400 m2 - realizacja w roku 2015. 3.2.Wspólny s³ownik zamówieñ publicznych CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê, 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne, 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg. 3.3.Lokalizacja 3.3.1.Obszar zainwestowania znajduje siê przy ul. £ukasiñskiego w ¦widnicy i obejmuje dzia³ki nr 6/1-am.2, obr.2, nr 7/1, 7/2 -am.2, obr. 2 3.4.Zakres przedmiotu zamówienia 3.4.1. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1)dokumentacji, stanowi±cej za³±cznik C do SIWZ, obejmuj±cej: 1)projekt zagospodarowania terenu (w tym projekt nawierzchni i przekrój - rys. nr 2) 2)mapê lokalizuj±c± przedmiot zamówienia w terenie ( rys. nr 1) 3)specyfikacjê techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych - STWiORB, 2)niniejszym SIWZ 3)Dokumentacja projektowa zosta³a opracowana przez: ABM PROJEKT, mgr in¿. arch. Adam M±drzak, Bole¶cin 49d, 58-100 ¦widnica. Dokumentacja, o której mowa w pkt. 3.4.1. a tak¿e przedmiar robót, stanowi±cy za³. D do SIWZ znajduj± siê na stronie internetowej Zamawiaj±cego www.swidnica.bip-gov.info.pl w katalogu zamówienia publiczne. UWAGA ! Przedmiar robót stanowi wy³±cznie materia³ pogl±dowy, nie stanowi samodzielnego opisu przedmiotu zamówienia i nie nale¿y mu przypisywaæ roli funkcji o których mowa w § 4 ust.1 pkt. 3 Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. (Dz. U. z 2004 r. nr 202, poz. 2072). Za³±czony jest w celu u³atwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcê. Przedmiaru nie nale¿y wype³niaæ ani za³±czaæ do oferty. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej jest do wgl±du w siedzibie Zamawiaj±cego - Urz±d Miejski w ¦widnicy, ul. Armii Krajowej nr 49, Referat Inwestycji Miejskich - pok. 217. 3.4.2.Ponadto zakres robót obejmuje inne prace niezbêdne do nale¿ytego wykonania zamówienia w tym: 1)oznakowanie placu budowy, 2)organizacjê zaplecza budowy ( miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd., 3)wytyczenie w terenie i wyznaczenie wysoko¶ci wszystkich elementów robót, zgodnie z wymiarami i rzêdnymi istniej±cymi, oraz uwzglêdnienie regulacji istniej±cych wpustów deszczowych, 4)bie¿±cy wywóz materia³ów odpadowych z terenu budowy na sk³adowisko odpadów, i o ile zajdzie taka potrzeba utylizacjê odpadów, 5)uporz±dkowanie terenu budowy po zakoñczeniu wszystkich robót objêtych zamówieniem, 6)niezw³oczne zawiadomienie Zamawiaj±cego o wszelkich zagro¿eniach lub nowych okoliczno¶ciach wynik³ych w trakcie prowadzenia robót. 7)sporz±dzenie planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia, 8)skompletowanie i przekazanie po zakoñczeniu realizacji wszystkich wymaganych przez przepisy obowi±zuj±cego prawa dokumentów, niezbêdnych do odebrania przez Zamawiaj±cego, w tym sporz±dzenie w wersji papierowej i elektronicznej inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 9)inne czynno¶ci wynikaj±ce ze specyfiki danych robót. 3.5. Warunki wykonania robót 3.5.1.Wykonawca zapewni sprawowanie kierownictwa robót przez kierownika robót wskazanego w ofercie, posiadaj±cego odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego. 3.5.2.Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z nale¿yt± staranno¶ci±, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyk± zawodow± oraz postanowieniami projektu umowy. 3.5.3.Wykonawca odpowiedzialny jest za prowadzenie robót zgodnie z warunkami SIWZ, za jako¶æ zastosowanych materia³ów i wykonywanych robót oraz za ich zgodno¶æ z dokumentacj±, o której mowa w pkt. 3.4. 1 SIWZ.. 3.5.4.Wszelkie materia³y, urz±dzenia i technologie niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia zostan± nabyte we w³asnym zakresie przez Wykonawcê; Wykonawca dostarczy materia³y i zrealizuje przedmiot zamówienia przy u¿yciu w³asnych lub wypo¿yczonych we w³asnym zakresie, na w³asny koszt narzêdzi i ¶rodków transportu. 3.5.5.Wszelkie inne materia³y u¿yte do wykonania przedmiotu umowy musz± byæ nowe i zgodne z obowi±zuj±cym prawem, normami i wymaganiami producentów oraz musz± spe³niaæ wymogi ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92 poz. 881). Wykonawca ma obowi±zek posiadaæ w stosunku do nowych materia³ów i urz±dzeñ dokumenty, potwierdzaj±ce pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie, tj: atest, certyfikat na znak bezpieczeñstwa, certyfikat lub deklaracjê zgodno¶ci z polsk± norm± (lub inn± norm± obowi±zuj±c± w miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia) lub z aprobat± techniczn±, ¶wiadectwo dopuszczenia wydane przez odpowiednio uprawnione instytucje. Wykonawca jest zobowi±zany do przekazania Zamawiaj±cemu wy¿ej wymienionych dokumentów podczas odbioru koñcowego robót. 3.5.6.Wytyczenie w planie elementów robót stanowi koszt Wykonawcy. Nastêpstwa b³êdów spowodowanych przez Wykonawcê przy wykonaniu w/w prac zostan± poprawione przez Zamawiaj±cego, na jego koszt. 3.5.7.Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronê terenu robót i za wszelkie materia³y i narzêdzia u¿ywane do robót od dnia rozpoczêcia robót do dnia ich protokolarnego odbioru. 3.5.8.Wykonawca podczas wykonywania ka¿dego etapu zadania bêdzie ponosi³ koszty organizacji terenu budowy, koszty oznakowania i zagospodarowania zaplecza budowy, zu¿ycia wody i energii w okresie realizacji robót, koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów i urz±dzeñ zwi±zanych z terenem budowy oraz innych nak³adów, niestanowi±cych warto¶ci robót budowlanych, a niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia. W/w koszty Wykonawca ujmie w cenie ofertowej. 3.5.9.Wykonawca, od dnia protokolarnego przekazania placu budowy odpowiada za utrzymanie ³adu i porz±dku, usuwanie na swój koszt wszelkich ¶mieci, odpadów, opakowañ i innych pozosta³o¶ci po zu¿ytych materia³ach. W przypadku zaniechana, czynno¶ci porz±dkowe mog± zostaæ wykonane przez Zamawiaj±cego na koszt Wykonawcy. 3.5.10.Roboty nale¿y prowadziæ w sposób zapewniaj±cy ci±g³o¶æ pracy i bezpieczeñstwo osób i mienia znajduj±cych siê w strefie zagro¿enia. Wszelkie koszty zwi±zane ze stratami przez niew³a¶ciwe zabezpieczenie obiektu bêd± obci±¿aæ Wykonawcê. 3.5.11.Wykonawca zobowi±zany jest do: 1)prowadzenia dokumentacji dla czynno¶ci wykonywanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami. 2)koordynacji prac realizowanych przez ewentualnych podwykonawców, 3)likwidacji placu budowy i zaplecza socjalno - technicznego bezzw³ocznie po zakoñczeniu prac po zakoñczeniu ka¿dego etapu, lecz nie pó¼niej ni¿ w terminie 10 dni kalendarzowych od daty dokonania odbioru czê¶ciowego i koñcowego, 4)ponoszenia wszelkiej odpowiedzialno¶ci za szkody odniesienie przez osoby trzecie w wyniku realizacji robót bêd±cych przedmiotem zamówienia, oraz w wyniku nieterminowego naprawienia powsta³ych szkód, 5)odsuniêcia od wykonywania pracy osób, które przez swój brak kwalifikacji lub z innego powodu, zagra¿aj± w jakikolwiek sposób nale¿ytemu wykonaniu przedmiotu zamówienia. 6)przekazywania Zamawiaj±cemu, na zg³oszone przez niego ¿±danie, informacji dotycz±cych wykonywanych robót lub innych czynno¶ci objêtych przedmiotem zamówienia oraz umo¿liwienia Zamawiaj±cemu przeprowadzenia kontroli ich wykonywania. 3.5.12.Wykonawca ma obowi±zek znaæ i stosowaæ w czasie prowadzenia robót przepisy dotycz±ce ochrony przeciwpo¿arowej, ochrony ¶rodowiska naturalnego i BHP. 3.5.13.Wykonawca gwarantuje, ¿e wszystkie osoby zatrudnione przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia bêd± posiada³y aktualne badania lekarskie oraz bêd± przeszkolone w zakresie BHP. 3.5.14.Wykonawca odpowiada za ochronê instalacji i urz±dzeñ nad, na i podziemnych zlokalizowanych w obszarze robót (wraz z transportem i sk³adowaniem). Wszelkie uszkodzenia Wykonawca usunie niezw³ocznie i na w³asny koszt. 3.5.15.Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania na w³a¶ciwe wysypisko odpadów, materia³ów z rozbiórki nienadaj±cych siê do ponownego wbudowania. 3.5.16.Wykonawca na ¿±danie Zamawiaj±cego zobowi±zany jest do okazania w³a¶ciwego dokumentu potwierdzaj±cego przekazanie wszystkich tego wymagaj±cych odpadów do utylizacji, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. 3.5.17.Zamawiaj±cy zapewni sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez osobê posiadaj±c± stosowne uprawnienia budowlane. 3.5.18.Polecenia Inspektora nadzoru dotycz±ce realizacji robót bêd± wykonywane przez Wykonawcê nie pó¼niej ni¿ w czasie przez niego wyznaczonym, pod gro¼b± wstrzymania robót. Skutki finansowe z tytu³u wstrzymania robót w takiej sytuacji ponosi Wykonawca. 3.5.19.Zamawiaj±cy w ka¿dym czasie bêdzie uprawniony do przeprowadzenia kontroli prowadzonych robót lub innych czynno¶ci objêtych przedmiotem zamówienia pod wzglêdem ich jako¶ci oraz terminowo¶ci. 3.6Warunki odbioru robót 3.6.1.Odbiory robót nastêpowaæ bêd± oddzielnie dla ka¿dego etapu robót 3.6.2.Wszystkie odbiory dokonywane s± na budowie 3.6.3.Odbiory czê¶ciowe ( I i II etapu robót) bêd± zakoñczone odpowiednio protoko³ami odbioru czê¶ciowymi oraz po zakoñczeniu III etapu odbiorem koñcowym wykonanych robót. 3.6.4.Przed zg³oszeniem gotowo¶ci do odbioru ostatecznego zadania, Wykonawca zobowi±zany jest do uporz±dkowania terenu budowy i dostarczenia inspektorowi nadzoru inwestorskiego wszystkich wymaganych art. 57 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Budowlane dokumentów odbiorowych, a w szczególno¶ci; -protoko³ów odbiorów czê¶ciowych, -wyników kontroli jako¶ci, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, -¶wiadectw jako¶ci, certyfikatów, atestów lub innych dokumentów , innych dokumentów mog±cych mieæ wp³yw na przebieg odbioru. Niekompletna dokumentacja odbiorowa powodowaæ bêdzie odmowê Zamawiaj±cego do przyst±pienia do czynno¶ci odbioru ostatecznego. 3.6.5.Komisyjny ostateczny odbiór robót zorganizowany bêdzie przez Zamawiaj±cego w terminie 7 dni roboczych od daty pisemnego zg³oszenia zakoñczenia robót, z zastrze¿eniem jw. Podstaw± rozpoczêcia czynno¶ci odbioru ostatecznego bêdzie zawiadomienie pisemne Wykonawcy wszystkich uczestników odbioru, o zakoñczeniu wszystkich robót bêd±cych przedmiotem zamówienia, oraz potwierdzenie przez inspektora nadzoru kompletno¶ci przekazanych mu przez Wykonawcê dokumentów odbiorowych. 3.6.6.Z czynno¶ci odbioru ostatecznego robót bêdzie spisany protokó³, podpisany przez Zamawiaj±cego, inspektora nadzoru oraz Wykonawcê, zawieraj±cy wszelkie ustalenia dokonane w czasie odbiorów czê¶ciowych, jak te¿ terminy wyznaczone na usuniêcie stwierdzonych przy odbiorach wad. Data sporz±dzenia protoko³u odbioru ostatecznego robót jest dat± zakoñczenia realizacji przedmiotu zamówienia. 3.6.7.Szczegó³owe warunki odbioru robót s± zgodne z projektem umowy do³±czonym do SIWZ. 3.7Warunki rozliczenia robót 3.7.1.Za realizacjê przedmiotu zamówienia ustala siê wynagrodzenie rycza³towe ³±cznie za trzy etapy zgodne z cen± ofertow± Wykonawcy. 3.7.2.Cena rycza³towa uwzglêdnia wszystkie koszty wynikaj±ce z obowi±zków Wykonawcy okre¶lonych w niniejszej SIWZ, i projekcie umowy. 3.7.3.Przedmiot zamówienia zostanie rozliczony fakturami (I i II etap) fakturami czê¶ciowymi po wykonaniu ka¿dego etapu robót, o których mowa w ust. 3.1, pkt. 3.1.1.i koñcow± po ostatecznym zakoñczeniu zadania. 3.7.4.Podstaw± wystawienia faktury czê¶ciowej jest protokó³ czê¶ciowego odbioru elementów wykonanych robót rozliczonych faktur± czê¶ciow±, podpisany przez kierownika robót i potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 3.7.5.Faktura koñcowa zostanie wystawiona przez Wykonawcê na Zamawiaj±cego po protokolarnym ostatecznym odbiorze trzech etapów robót przez Zamawiaj±cego przy wspó³udziale inspektora nadzoru i po przekazaniu uporz±dkowanego terenu budowy Zamawiaj±cemu. 3.7.6.Terminy p³atno¶ci faktur ustala siê do 30 dni od daty dostarczenia ich Zamawiaj±cemu. 3.7.7.Szczegó³owe warunki rozliczenia robót s± zgodne z projektem umowy do³±czonym do SIWZ 4.WYMAGANY TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 4.1Okres realizacji przedmiotu zamówienia ustala siê na: 4.1.1. Etap I robót a)rozpoczêcie realizacji - w dniu protokolarnego przekazania placu budowy, nie pó¼niej ni¿ w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, b)zakoñczenie realizacji - 30.09.2013 r. 4.1.2. Etap II robót a)rozpoczêcie realizacji - 2014 r. (szczegó³owa data do uzgodnienia z Zamawiaj±cym) b)zakoñczenie realizacji - 30.09.2014 r. 4.1.3. Etap III robót a)rozpoczêcie realizacji - 2015 r. (szczegó³owa data do uzgodnienia z Zamawiaj±cym) b)zakoñczenie realizacji - 30.09.2015 r. Data zakoñczenia realizacji przedmiotu zamówienia jest dat± sporz±dzenia protoko³u odbioru ostatecznego robót Terminy zakoñczenia II i III etapu robót nie mog± byæ pó¼niejsze ni¿ 30 wrze¶nia danego roku. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wykonania wiêcej ni¿ jednego etapu robót w danym roku w miarê dysponowania w bud¿ecie ¶rodkami finansowymi na ten cel ( w roku 2013 do wydatkowania jest kwota w wysoko¶ci 90.000,00 z³). 4.2Wykonawca do dnia wprowadzenia na budowê sporz±dzi plan bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia. 4.3Wykonawca rozpocznie roboty budowlane bez zbêdnej zw³oki i nastêpnie bêdzie prowadzi³ roboty z nale¿ytym pospiechem i bez opó¼nienia , aby ukoñczyæ je w terminie oznaczonym w ust. 4.1.1.; 4.1.2.; 4.1.3. wliczaj±c w to czas konieczny na przeprowadzenie z powodzeniem, sprawdzeñ, pomiarów itp. 5.GWARANCJA I RÊKOJMIA Zamawiaj±cy wymaga udzielenia pisemnej gwarancji jako¶ci liczonej od dnia protokolarnego odbioru robót na okres 36 miesiêcy; UWAGA! Termin realizacji przedmiotu zamówienia oraz udzielonej gwarancji nie jest kryterium oceny oferty, jest natomiast warunkiem przyjêcia oferty.
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.23.30.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GRANIT - Dariusz Pylak Sp. z o.o., Al. Wojska Polskiego 47, 58-150 Strzegom, kraj/woj. dolno¶l±skie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 289037,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 246476,51
Oferta z najni¿sz± cen±: 246476,51 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 438797,49
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Doposa¿enie placów zabaw w Przedszkolach Miejskich nr 14, 15 i 16 w ¦widnicy w ramach projektu unijnego "¦widnickie przedszkolaki odkrywaj± ¶wiat" FEDS.08.03-IZ.00-0009/24
- "Bie¿±ce utrzymanie dro¿no¶ci sieci kanalizacji deszczowej i urz±dzeñ odwadniaj±cych drogi gminne i wojewódzkie, (...), w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r."
- "Dostawy materia³ów do sterylizacji"
- Termomodernizacja trzech budynków komunalnych Gminy Miasto ¦widnica ul. Kraszowicka 32, ul. Kraszowicka 34, ul. Kraszowicka 35 POSTÊPOWANIE Z PODZIA£EM NA ZADANIA
- Utrzymanie i wymiana oznakowania pionowego i urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu drogowego na drogach gminnych w ¦widnicy w 2025 r.
- Wykonanie robót budowlanych w jednostkach o¶wiatowych w ramach projektów FEDS.08.01-IZ.00-0064/24 "Edukacja Przysz³o¶ci" oraz FEDS.08.03-IZ.00-0009/24 "¦widnickie przedszkolaki odkrywaj± ¶wiat"
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- Przebudowa dróg gminnych o nr 120366D oraz 120370D w miejscowo¶ci Przygórze
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowo¶ci Sienno
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Modernizacja istniej±cego o¶wietlenia ulicznego w so³ectwach Gminy Lubieñ - województwo ma³opolskie
- "Budowa instalacji automatycznego nawadniania boiska g³ównego w Rosanowie"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.