Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-30
Grodzisk Wielkopolski: Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki ulicznej, ciągnionej za ciągnikiem rolniczym
Numer ogłoszenia: 358010 - 2015; data zamieszczenia: 30.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Grodziskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. , ul. Kościańska 32, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 44 47 186, 44 47 187, faks wew. 35.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpk.biz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki ulicznej, ciągnionej za ciągnikiem rolniczym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamiatarka z mechanicznym transportem zanieczyszczeń. Zamiatarka będzie przeznaczona do utrzymania czystości na drogach, ulicach i placach. I. Wymagane minimalne i parametry techniczne: 1.Zamiatarka fabrycznie nowa rok produkcji co najmniej 2015; 2.Dopuszczona do pracy w Polsce i w krajach Unii Europejskiej na podstawie świadectwa homologacji krajowej lub Wspólnoty Europejskiej (do oferty należy dołączyć wyciąg ze świadectwa homologacji oraz certyfikat CE); 3.Spełnia wymagania maszyny dopuszczonej do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym; 4.Zamiatarka ciągniona za ciągnikiem rolniczym o mocy 75 kW; 5.Długość bez dyszla nie więcej niż 3600mm; 6.Długość z dyszlem w zależności od ustawienia nie więcej niż 4850 mm;7.Szerokość maszyny nie więcej niż 2100 mm; 8.Wysokość wraz z lampą ostrzegawczą umieszczoną na górze nie więcej niż 2500mm; 9. Masa zamiatarki pustej nie więcej niż 3200 kg; 10.Dopuszczalna masa całkowita nie więcej niż 7000kg; 11.Dopuszczalny nacisk na oś nie więcej niż 5300 kg; 12.Dopuszczalne obciążenie podporowe dyszla nie więcej niż 1700 kg 13.System zraszania zabezpieczający przed kurzem; 14.Pojemność pojemnika na śmieci nie mniej niż 3000 l; 15.Opróżnianie pojemnika w prawą stronę lub do tyłu; 16.Zbiornik wykonany ze stali; 17. Rama wykonana w ocynku; 18.Szerokość zamiatania w przedziale 2400-2700 mm; 19. Prędkość zamiatania do 20 km/h; 20.Szczotki talerzowe stalowe o średnicy minimum 1000 mm; 21. Szczotka walcowa stalowa - włosie mieszane: tworzywo sztuczne z drutem nabite na rurze z tworzywa sztucznego; 22.Długość szczotki walcowej min. 1100 mm; 23.Układ hydrauliczny umożliwiający zmianę kąta pochylenia prawej i lewej szczotki talerzowej; 24.Regulowane zawieszenie szczotek; 25.Transporter z napędem hydraulicznym, osobne podnoszenie obniżanie podnośnika, wysokość listew zgarniających min. 65 mm; 26. Instalacja wodna :- zbiornik na wodę o pojemności min. 1000 l, - pompa wodna o wydajności min. 30l/min. 27. Instalacja hydrauliczna: - pompa hydrauliczna z multiplikatorem zakładanym na WOM ciągnika, - obroty wałka 540 obrotów/minutę, - wydajność pompy co najmniej 100 l/minutę, - czujnik informujący o zbyt niskim poziomie oleju hydraulicznego w układzie; 28. Instalacja elektryczna 12 V; 29. Pulpit sterujący wszystkimi operacjami zamiatania z kabiny kierowcy tj. włączenie i wyłączenie funkcji zamiatania, załączanie pompy wodnej, regulacja obrotów szczotek talerzowych, hydrauliczne przesuwanie dyszla w prawo; 30. Prędkość transportowa do 25 km/h; 31. Układ hamulcowy pneumatyczny; 32.Błotniki; 33. Lampa ostrzegawcza błyskowa pomarańczowa na górze zamiatarki; 34. Podpora postojowa o zmiennej wysokości; 35. Oświetlenie tylne pozwalające na poruszanie się po drogach publicznych; 36. Zapasowy komplet szczotek (2 szt. talerzowych i 1 szt. walcowej); 37. Układ wibracyjny zbiornika; 38. Oświetlenie robocze szczotek II. Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego: 1.Wykonawca udzieli nie krótszej niż 12 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot umowy; III.Warunki napraw i zaopatrzenia w części zamienne: 1. Wskazanie punktu serwisowo-naprawczego (autoryzowanej przez gwaranta stacji obsługi) zlokalizowanego nie dalej niż 50 km od siedziby Zamawiającego. IV. Szkolenie w zakresie obsługi zamiatarki: 1. Wykonawca przeprowadzi na własny koszt, przeszkolenie w zakresie obsługi zamiatarki, dla czterech operatorów, w miejscu postoju maszyny.; 2. Szkolenie odbędzie się w terminie uzgodnionym przez Strony, jednak nie później niż siedem dni po dostarczeniu zamiatarki i będzie trwać nie krócej niż jeden dzień roboczy. Zamawiający dopuszcza tylko zamiatarkę z produkcji seryjnej, która nie jest prototypem. Wykonawca poniesie koszty dostawy..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające do 20% kwoty zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.11.00 - Zamiatarki drogowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.03.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zmawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin gwarancji - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza - jeżeli uzna za uzasadnione - możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty DOSTAWCY, o których mowa w art. 144 ustawy PZP w następujących przypadkach: 1) zmiany urzędowej wysokości stawki podatku VAT, 2) zmiana terminu realizacji zamówienia z powodu działania siły wyższej tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć, 3) przekształcenie którejkolwiek ze stron umowy, 4) zmiany personelu DOSTAWCY i ZAMAWIAJĄCEGO, za uprzednią zgodą ZAMAWIAJĄCEGO (np. osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia itp.) 5) warunków płatności z zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie korzystna dla ZAMAWIAJĄCEGO, 6) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 7) poprawienie oczywistej pomyłki pisarskiej lub rachunkowej; 8) innych niezbędnych zmian pod warunkiem, że są korzystne dla ZAMAWIAJĄCEGO.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpk.biz.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 62-065 Grodzisk Wlkp., ul. Powstańców Chocieszyńskich 23 F.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2016 godzina 12:00, miejsce: 62-065 Grodzisk Wlkp., ul. Kościańska 32.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA WIELKOPOLSKIEGO
- "Remont znajdującej się w Grodziskiej Hali Sportowej szatni nr 24 i szatni nr 25 wraz z przylegającymi do nich natryskami, toaletami oraz przedsionkami"
- "Remont korytarzy w ZST w Grodzisku Wielkopolskim"
- "Opracowanie dwóch dokumentacji projektowych z zakresu infrastruktury drogowej na terenie powiatu grodziskiego"
- Budowa dróg gminnych - ul. Atletycznej i ul. Wioślarskiej w Grodzisku Wielkopolskim
- Dostawa wraz z transportem oleju napędowego do zbiornika naziemnego na terenie siedziby Grodziskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o. o. w Grodzisku Wlkp.
- Modernizacja istniejącego kompleksu sportowego "Moje boisko - ORLIK 2012" przy ul. 3 Maja oraz przy ul. Chopina w Grodzisku Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Zakup i dostawę wielofunkcyjnego urządzenia do oczyszczania mechanicznego oraz zimowego utrzymania dla Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Puławach"
- Dostawa urządzenia sprzątającego wielofunkcyjnego w ramach zadania "Budowa instalacji do fermentacji odpadów ulegających biodegradacji w Instalacji Komunalnej w Bierkowie".
więcej: Zamiatarki drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.