Ogłoszenie z dnia 2016-12-02
Ogłoszenie nr 358094 - 2016 z dnia 2016-12-02 r.
Warszawa: Promocja wizerunkową Polski na taksówkach w 4 miastach Europy.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Organizacja Turystyczna, krajowy numer identyfikacyjny
1621377500000, ul.
ul. Tytusa Chałubińskiego
8,
00613
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
0-22 5367070, 5367011, faks
225 367 004, e-mail
urszula.jasinska@pot.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pot.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Promocja wizerunkową Polski na taksówkach w 4 miastach Europy.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):4/16
II.2) Rodzaj zamówienia:II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest promocje wizerunkową Polski na taksówkach w 4 miastach Europy. W zakresie realizacji pozostaje wynajem powierzchni, produkcja reklam, montaż, obsługa techniczna w czasie promocji - w tym dbałość o czystość reklam i pojazdów oraz serwis taxi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79341400-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT84744.75 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 100846.25 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1a
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie zostało udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki, ponieważ usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Zamawiający przeprowadzi negocjacje z jedynym wykonawcą z przedsiębiorstwem, które świadczy usługę polegającą na: wynajmie, produkcji, montażu, obsłudze technicznej oraz serwisie taxi w zakresie reklamy wizerunkowej. Firma cabvertising Europe z siedzibą w Dusseldorfie jest jedyną firmą, która dysponuje flotą taksówek w największych miastach Europy m.in. Berlin, Amsterdam, Londyn. Gwarantuje w sumie 70 000 kontaktów z reklamą miesięcznie. Polska Organizacja Turystyczna, planując kampanię promocyjną Polski, zachęcającą
do spędzenia urlopu zimowego w naszym kraju, szukała najbardziej efektywnego i ekonomicznego rozwiązania, które gwarantowało będzie tę samą jakość serwisu dla każdego rynku w pełnym zakresie usług. Na podstawie załączonego oświadczenia, podpisanego przez Prezesa Zarządu firmy cabvertising Europe oraz załączonej oferty, potwierdzone zostały możliwości realizacji kampanii na wskazanych przez Polską Organizację Turystyczną rynkach. Jednocześnie stwierdzono, że nie istnieje alternatywne ani zastępcze rozwiązanie w tym zakresie, przy założeniu efektu synergii działań promocyjnych oraz utrzymania jednakowo wysokiej jakości na wszystkich wskazanych rynkach. Należy podkreślić, że elementem decydującym o efektywnym odbiorze kampanii wizerunkowej jest zdjęcie, wizualizacja, reklama na pojeździe, która jest synonimem jakości oferowanych usług. Zatem zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług przekłada się na efektywność przekazu promocyjnego. Decydującym był również czynnik ekonomiczny - w przypadku realizacji usług na każdym z rynków osobno należy wyłonić osobną firmę, która realizowałaby przedmiotowe usługi, bez gwarancji jakości oraz pełnego zakresu świadczonych usług. Ponadto wybór spowodowałby różnorodność parametrów technicznych, które z kolei przełożyłyby się na ostateczny wizerunek graficzny a co za tym idzie także koszty produkcji reklam
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa produktów leczniczych na potrzeby oddziałów Szpitala Czerniakowskiego sp. z o. o
- Dostawa 1 (jednego) przenośnego systemu zagłuszania, nr postępowania 71/Cut/24/DG
- Przebudowa budynku biurowo-mieszkalnego, stanowiącego siedzibę NW w Jędrzejowie - roboty budowlane i instalacyjne wraz z zagospodarowaniem terenu - etap II
- Wymiana pokrycia dachowego wykonanego z papy termozgrzewalnej metodą odtworzeniową oraz remontu uszkodzonych przez nieszczelność pokrycia dachowego pomieszczeń w budynku przy ul. Marszałkowskiej 3/5
- Realizacja wielobranżowych prac budowlano/modernizacyjnych i instalacyjnych na obszarze Oddziału Klinicznego Położnictwa w DSK.
- Zakup systemu do backupu
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.