Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-10
Wrocław: Dostawa i montaż foteli kinowych dla Dolnośląskiego Centrum Filmowego
(przebudowa kina Warszawa we Wrocławiu).
Numer ogłoszenia: 3580 - 2011; data zamieszczenia: 10.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Odra-Film , al. Kasztanowa 3a/5, 53-125 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7937091, faks 071 7940088.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.odra-film.wroc.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.odra-film.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż foteli kinowych dla Dolnośląskiego Centrum Filmowego (przebudowa kina Warszawa we Wrocławiu)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż foteli kinowych w ilości 593 sztuk. Dostawa obejmuje: transport oraz montaż zakupionych foteli w Dolnośląskim Centrum Filmowym, przy ulicy Marszałka Józefa Piłsudskiego 64a na działce nr 18/2, obręb Stare Miasto, koszty związane z cłem, opłatami i podatkami obowiązującymi na terenie Polski i poza jej granicami oraz inne koszty, które Wykonawca zmuszony jest ponieść w celu realizacji przedmiotu umowy. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a. Konstrukcja nośna fotela - wykonana z profili metalowych malowanych proszkowo na kolor czarny. b. Stopa fotela - wykonana z profilowanej, tłoczonej blachy, malowana proszkowo na kolor czarny, trwała i estetyczna (bez widocznych spawów). c. Oparcie i siedzisko - wykonane z wysokogatunkowej pianki PU (gęstość pianki min. 60kg/m3), wylewane na zimno w formach z zatopionymi, metalowymi stelażami, stanowiącymi element nośny konstrukcji. d. Siedzisko - wyposażone w wewnętrzny mechanizm samopowrotu, sprężynowy (system dwóch niezależnych sprężyn zatopionych w ramie siedziska), z możliwością wymiany siedziska bez potrzeby rozkręcania pozostałych elementów fotela, siedzisko po otwarciu blokowane jest w oparcie. e. Podłokietniki - stałe, wykonane z litego drewna bukowego, lakierowanego na kolor czarny, pomiędzy fotelami w każdym rzędzie musi znajdować się tylko jeden podłokietnik. f. Tapicerka - trwale związana z konstrukcją, skład surowcowy 100% poliester, o wysokiej odporności na ścieranie (min. 40.000 cykli Martindalea), trudnozapalna, trwała i łatwo zmywalna. g. Osłona oparcia i siedziska - tył oparcia i spód siedziska wykonane ze sklejki bukowej lakierowanej na kolor czarny. h. Boki fotela - tapicerowane tylko zewnętrzne w rzędzie. i. Kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym, dobrana do kolorystyki wykończenia sal: - sala nr 1 np. kolor 363C wg wzornika Pantone, - sala nr 2 np. kolor 187C wg wzornika Pantone, - sala nr 3 np. kolor 258C wg wzornika Pantone, - sala nr 4 np. kolor 343C wg wzornika Pantone. j. Numeracja miejsc i rzędów (ostateczne szczegóły oznakowania do uzgodnienia z Zamawiającym): - wszystkie fotele numerowane, - numeracja rzędów na tapicerowanym boku skrajnego fotela, cyfry rzymskie, haftowane, - numeracja miejsc umieszczona na oparciu fotela, cyfry arabskie, haftowane. k. Dopuszczalne obciążenie fotela - co najmniej 150 kg. l. Wymiary fotela w sali nr 1 - 72 sztuki (w tym 2 sztuki zapasowe), - wysokość całkowita - 96 cm (? 2 cm) - szerokość fotela w osiach podłokietników - 55 cm - głębokość złożonego fotela - 52,5 - 53 cm. m. Wymiary fotela w salach nr 2, 3, 4 - 521 sztuk (w tym 6 sztuk zapasowych, po 2 sztuki na salę), - wysokość całkowita - 100 cm (? 2 cm) - szerokość fotela w osiach podłokietników - 59,5 cm - głębokość złożonego fotela - 52,5 - 53 cm. n. Są to nieprzekraczalne dopuszczone przez Zamawiającego wymiary siedzisk. o. Rozmieszczenie i ilość foteli na salach kinowych według załącznika nr 6 do SIWZ. (UWAGA: załączone rysunki dotyczą opcji przy głębokości złożonego fotela 52,5 cm, co daje szerokość przejścia między rzędami w sali nr 1 - 47,5cm, w sali nr 2 - 57,5cm, w salach 3 i 4 - 62,5 cm, w przypadku zastosowania opcji przy głębokości złożonego fotela 53 cm, szerokość przejścia między rzędami wynosi w sali nr 1 - 47cm, w sali nr 2 - 57cm, w salach 3 i 4 - 62 cm). p. Przykładowy projekt fotela stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. q. Mocowanie fotela do podłoża winno zapewniać jego stabilność oraz łatwy powtarzalny montaż i demontaż. r. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ. s. Użyte w zestawieniu materiałów nazwy własne służą określeniu parametrów technicznych, a zaoferowane przez Wykonawcę materiały równoważne muszą się charakteryzować co najmniej równorzędnymi (nie gorszymi) parametrami technicznymi i standardami jakościowymi. t. W ofercie należy jednoznacznie wskazać pozycje, dla których oferowane są artykuły równoważne. u. Fotel i wszelkie użyte materiały mają spełniać wszystkie wymagania do stosowania w budynkach użyteczności publicznej i salach widowiskowych potwierdzone odnośnymi atestami, dokumentami i certyfikatami. v. Rozkład i sposób zamontowania foteli spełniać musi wymogi aktualnych przepisów i norm, a w szczególności § 261 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2002 r., Nr 75, poz. 690). w. Wszelkie materiały, z których wykonane będą fotele, muszą spełniać wymogi odnośnych przepisów przeciwpożarowych, bhp oraz sanitarnych (tj. materiały muszą być łatwo zmywalne - łatwe do utrzymania w czystości) oraz posiadać odpowiednie atesty na potwierdzenie spełniania tych wymogów: przede wszystkim atesty/klasyfikacje z zakresu: trudnozapalność, toksyczność, dymotwórczość, wytrzymałość, higieniczność. x. Zalecane jest również przedstawienie posiadanych badań z zakresu akustyki określających klasę pochłanialności dźwięku proponowanego fotela..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających w przypadku konieczności wymiany fotela kinowego w okolicznościach innych niż wymiana gwarancyjna.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00 - Fotele .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, dostaw lub usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (np. referencji). Zamawiający wymaga, aby wykaz zawierał minimum 2 dostawy foteli kinowych wraz z ich montażem w sali kinowej, teatralnej lub widowiskowej, w ilości nie mniejszej niż 300 sztuk każda, wartości minimum 180 000 zł brutto każda.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 300 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Rysunki warsztatowe foteli. 2. Próbkę oferowanego przedmiotu dostawy w postaci dwóch połączonych foteli kinowych w wymiarach wg pkt. III. 2.2. ppkt. m. (fotele do sal nr 2, 3, 4). 3. W przypadku, gdy oferowany typ fotela do sali nr 1 jest inny niż do sal 2, 3, 4, konieczne jest dostarczenie próbki oferowanego przedmiotu dostawy w postaci dwóch połączonych foteli kinowych w wymiarach wg pkt. III. 2.2. ppkt. l. (fotele do sali nr 1). 4.Próbki materiału, z którego może być wykonane pokrycie fotela kinowego wraz z paletą kolorów (uwaga: palety kolorów muszą być w gamie kolorystycznej wg kolorów wymienionych w pkt. III. 2.2. i).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Wygoda siedzenia na fotelu - 20
- 3 - Estetyka i jakość wykonania fotela - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.odra-film.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ODRA-FILM, Al. Kasztanowa 3a/5, 53-125 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2011 godzina 12:00, miejsce: ODRA-FILM, Al. Kasztanowa 3a/5, 53-125 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Regionalny - Narodowa Strategia Spójności - Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- 2/SMED/DCZP/2025/P Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego dla jednostek organizacyjnych DCZP sp. z o.o.
- ostawa odczynników do diagnostyki metodą spektometrii masowej
- Dostawa, montaż i konfiguracja przełączników(switchy )
- PRZEBUDOWA W RAMACH ADAPTACJI, CZĘŚCI POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY SALI NADZORU POZNIECZULENIOWEGO WRAZ Z NIEZBĘDNYM ZAPLECZEM W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM (powtórka)
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonanie instalacji klimatyzacji wraz z pasywną ochroną przed zyskami ciepła w bud C13 PWr we Wrocławiu przy Wyb. St. Wyspiańskiego 23-25
- "Dostawa energii elektrycznej dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku karczmy dla Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach Oddziału MPŚ w Słupsku
- Dostawa mebli w ramach inwestycji pod nazwą "Rozbudowa bazy dydaktycznej Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego" Akademii Bialskiej w Międzyrzecu Podlaskim
- Dostawa i montaż krzeseł, foteli dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej. Dostawa, montaż i ustawienie szaf ubraniowych dla DS. Ikar. - II
- Dostawa mebli gabinetowych i wypoczynkowych oraz elementów umeblowania do Kancelarii Sejmu
więcej: Fotele »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.