eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogród Bobrzański › Remont pomieszczeń I pietra i wiatrołapu siedziby Nadleśnictwa wraz z montażem klimatyzacji

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-13

Nowogród Bobrzański: Remont pomieszczeń I pietra i wiatrołapu siedziby Nadleśnictwa wraz z montażem klimatyzacji
Numer ogłoszenia: 35811 - 2015; data zamieszczenia: 13.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 1491 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Krzystkowice, ul. Leśna 1, 66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, tel. 68 327 65 32, faks 68 327 65 33.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń I pietra i wiatrołapu siedziby Nadleśnictwa wraz z montażem klimatyzacji.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamierzenia budowlanego jest: W celu zapewnienia odpowiednich parametrów powietrza wewnętrznego w pomieszczeniach budynku (t = 22°C, wilgotność wynikowa) zaprojektowano instalację klimatyzacji w systemie VRF, która będzie obsługiwać poszczególne piętra. Zaprojektowany układ składa się z dwóch jednostek zewnętrznych chłodzonych powietrzem oraz szeregu jednostek wewnętrznych regulujących temperaturę powietrza w poszczególnych pomieszczeniach. Rozwiązanie takie pozwala na optymalne wykorzystanie jednostek zewnętrznych oraz znaczne oszczędności energii w stosunku do układów tradycyjnych. Do obsługi pomieszczeń biurowych dobrano jednostki (klimatyzatory) ścienne, w salce konferencyjnej i biurze Nadleśniczego jednostki sufitowe. Instalację klimatyzacji pomieszczeń biurowych zaprojektowano na podstawie analizy warunków lokalnych z uwzględnieniem możliwie małej ingerencji w obiekt. W ramach inwestycji zostaną wykonane następujące roboty budowlane: - wykonanie typowych fundamentów pod jednostki zewnętrzne - wykonanie przejść przez stropy i ściany - montaż korytek, podwieszeń oraz obudów systemowych - naprawa i malowanie ścian wewnętrznych i sufitów - wykonanie instalacji klimatyzacji - montaż i rozruch urządzeń klimatyzacyjnych - montaż rozdzielnic, osprzętu; - wykonanie i rozruch instalacji elektrycznych; - montaż tablic i rozdzielnic - wykonanie zasilania - wykonanie instalacji sterowania - montaż osprzętu Prace dotyczące remontu: - wykonanie nowych powłok malarskich na powierzchni ścian i sufitów w części pomieszczeń biurowych zlokalizowanych na I piętrze - POM. Nr 2/2; 2/4; 2/7; 2/8; 2/9; 2/10 oraz wiatrołapie - wymiana podłóg w tych pomieszczeniach (z klepki dębowej na płytki typu gres) - uzupełnienie osprzętu instalacji elektrycznej. Kody CPV przedmiotu zamówienia: 1.Roboty budowlane CPV 45000000-7 2.Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej CPV 45200000-9 3. Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych CPV45331000-6 4. Roboty instalacyjne elektryczne CPV 45310000-3 5. Roboty malarskie CPV 45442100-8 6. Kładzenie płytek CPV 45431000-7 7. Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania CPV 50720000-8 8. Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych CPV 45400000-1 2. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) roboty budowlane należy wykonać zgodnie z zawartą umową, dokumentacją projektową, opisem technicznym, niniejszą SIWZ oraz złożoną przez Wykonawcę ofertą, a także zasadami wiedzy technicznej i budowlanej, obowiązującymi przepisami oraz normami, b) roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP w budownictwie, c) Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia na wykonane roboty i użyte materiały 36 miesięcznej rękojmi, liczonej od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia; d) protokół odbioru robót podpisany bez uwag i usterek jest podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę, e) wszelkie nazwy materiałów należy rozumieć, jako przykładowe - o parametrach pożądanych przez Zamawiającego; oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem głównych (istotnych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej takiego samego poziomu, jakości, trwałości, funkcjonalności (w tym kosztów utrzymania) oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi (wbudowanymi) przy realizacji zamówienia, f) dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych w specyfikacji technicznej rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych, co m. in. wyraża się niedopuszczeniem przez Zamawiającego składania ofert wariantowych, g) Wykonawca jest zobowiązany na bieżąco - codziennie do uprzątnięcia śmieci (powstałych w wyniku jego działań) z powierzchni, na której prowadzone będą prace budowlane, h) uwaga: w przypadku zastosowania materiałów równorzędnych wykonawca wpisuje w kosztorysie ofertowym proponowany materiał z dopiskiem równoważny. i) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu atestów i aprobat technicznych na wbudowane materiały, j) w okresie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązuje się posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł. W przypadku gdyby okres ubezpieczenia był krótszy niż okres trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia okresu obowiązywania polisy i złożenia Zamawiającemu oświadczenia w przedmiotowej sprawie, k) należność będzie płatna przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty złożenia faktury, l) po zakończeniu robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu, na którym prowadzone były prace budowlane. m) W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca przyjmuje na siebie całość zadań rzeczowych i finansowych związanych z serwisem i przeglądem zainstalowanych urządzeń zgodnie z założeniami wystawionymi przez producenta tych urządzeń. n) miejsce przedmiotowej budowy położone jest w województwie lubuskim, powiecie zielonogórskim, gmina Nowogród Bobrzański. o) Wykonawca zorganizuje wykonanie robót w sposób zapewniający pracę biura w pozostałych pomieszczeniach. p) Zamawiający zastrzega, że roboty będą wykonywane przez Wykonawcę w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONSORCJUM Przedsiębiorstwo Budowlane OPTIM-BUD Maciej Lemańczyk - LIDER, ul. Londyńska 24/A6, 66-400 Gorzów Wlkp, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 254204,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 296573,57

  • Oferta z najniższą ceną: 296573,57 / Oferta z najwyższą ceną: 359000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.