eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławBudowa hali widowiskowo-sportowej przy III Liceum Ogólnokształcącym im. Królowej Jadwigi w Inowrocławiu przy ul. Narutowicza 53 wraz z finansowaniem przez okres do 5 lat.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-10

Inowrocław: Budowa hali widowiskowo-sportowej przy III Liceum Ogólnokształcącym im. Królowej Jadwigi w Inowrocławiu przy ul. Narutowicza 53 wraz z finansowaniem przez okres do 5 lat.
Numer ogłoszenia: 358149 - 2008; data zamieszczenia: 10.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230918 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Inowrocławski, ul. Roosevelta 36/38, Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3592100, faks 052 3574820.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa hali widowiskowo-sportowej przy III Liceum Ogólnokształcącym im. Królowej Jadwigi w Inowrocławiu przy ul. Narutowicza 53 wraz z finansowaniem przez okres do 5 lat..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie hali widowiskowo-sportowej przy III Liceum Ogólnokształcącym im. Królowej Jadwigi w Inowrocławiu przy ul. Narutowicza 53, wraz z finansowaniem wykonanych robót przez okres do 5 lat poprzez cesję wierzytelności na rzecz instytucji finansującej zadanie spłacanej przez Zamawiającego. Zakres robót budowlanych - Zakres robót budowlanych obejmuje budowę hali widowiskowo - sportowej bez wyposażenia siłowni oraz wycinki drzew zgodnie z opisem zawartym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót, stanowiących integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy, dodatkowy, nie służący do określenia ceny. - W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą prace obejmujące: a) roboty budowlane b) instalacje sanitarne wraz z przyłączami c) instalacje c.o. wraz z przyłączem d) instalacje elektryczne e) instalacje teletechniczne f) wentylacja - Wykonawca wykona roboty budowlane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 sierpnia 2002r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz szczegółowego zakresu rodzajów robót budowlanych, stwarzających zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi.(DZ.U. z 2003r Nr 120 poz. 1126), w tym względzie kierownik budowy opracowuje plan BIOZ. - Miejsce wykonywania prac musi być zabezpieczone i oznakowane. - Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia miejsca prowadzonych prac w sposób określony we wzorze umowy. - Wykonawca musi posiadać polisę OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas trwania umowy. - Prace należy wykonywać w warunkach atmosferycznych odpowiednich do rodzaju prac. - Należy systematycznie utrzymywać porządek na terenie prowadzonych robót, składować materiały i sprzęt w należytym porządku i w wyznaczonym miejscu, a po zakończeniu prac uporządkować teren budowy. - Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę przy pomocy podwykonawcy/ów - Wykonawca zobowiązany jest określić w ofercie tą część przedmiotu zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. - Przed zawarciem umów z podwykonawcą/ami Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia wszelkich informacji Zamawiającemu dotyczących podwykonawcy/ów. - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia trzyletniej gwarancji jakości za wykonany przedmiot zamówienia licząc od dnia odbioru końcowego i przekazania go do użytku. - W pozycjach, w których opis przedmiotu zamówienia zawiera nazwę, można stosować przedmioty równoważne, które odpowiadają tym samym normom i spełniają te same zadania funkcjonalno-użytkowe co przedmioty wymienione w opisie. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. - Zobowiązuje się Wykonawców do przeprowadzenia szczegółowej wizji lokalnej miejsca wykonywanych prac celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac. - Zamawiający ustala termin wizji lokalnej na dzień 22 października 2008r godz. 11.00 Prosimy o wcześniejsze zgłoszenie przybycia pod nr tel. (052) 3592237 lub na nr fax (052) 3592232 W przypadku braku możliwości uczestnictwa w wizji w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego istnieje możliwość uzgodnienia z Zamawiającym dodatkowego terminu. Przedmiot zamówienia obejmuje również finansowanie wykonanych robót przez okres do 5 lat poprzez cesję wierzytelności na rzecz instytucji finansującej zadanie spłacanej przez Zamawiającego spełniającej następujące warunki: - Wykonawca musi posiadać możliwość sfinansowania wykonanej inwestycji i umożliwić jej spłatę przez okres do pięciu lat. a) spłaty będą realizowane w ratach miesięcznych przez okres do 60 miesięcy z uwzględnieniem 12-miesięcznego okresu karencji, b) system spłaty - stała rata kapitałowa, odsetki wyłącznie od kapitału niespłaconego, c) naliczanie odsetek na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 3M powiększonej o stałą niezmienną marżę, d) Zamawiający będzie miał możliwość dokonania wcześniejszej spłaty części lub całej kwoty zadłużenia przed terminem ostatecznej spłaty, a odsetki będą pobrane wyłącznie od faktycznego stanu zadłużenia w dniu spłaty, e) Zamawiający wyraża zgodę na cesje wierzytelności na rzecz instytucji finansującej inwestycję, zabezpieczeniem finansowym będzie weksel własny in blanco wystawiony przez Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową, f) karencja w spłacie 12 miesięcy od daty zbycia pierwszej faktury przez Wykonawcę robót, na którą Zamawiający nie będzie posiadał w całości pokrycia finansowego. g) instytucja finansująca musi posiadać stosowną koncesję na prowadzenie działalności oraz działać zgodnie z ustawą - Prawo Bankowe, h) rozpoczęcie spłaty kapitału nastąpi od dnia pierwszego następnego miesiąca po upływie okresu karencji. j) Zmiana harmonogramu spłaty nie może powodować naliczania jakiejkolwiek prowizji. Zamawiający zastrzega sobie nienaruszalność poniższych zasad spłaty wierzytelności przez cały okres spłaty: a) Instytucja finansująca nie może żądać od Zamawiającego spłaty zobowiązania przed umówionym okresem spłaty, b) spłata zobowiązania przez cały okres spłaty będzie realizowana na zasadach określonych w ofercie Wykonawcy uwzględniającej warunki zawarte w SIWZ, c) wprowadzenie jakiejkolwiek zmiany systemu spłaty przez instytucję finansującą bez zgody Zamawiającego nie będzie obowiązujące, d) instytucja finansująca Wykonawcę, nie może bez zgody Zamawiającego przekazać wierzytelności innej instytucji finansującej lub osobie trzeciej. W postępowaniu nie maja zastosowania przepisy ustawy z dnia 20.06.2003r o terminach zapłaty w transakcjach handlowych - cyt.: Art. 4. Ustawy nie stosuje się do: 2) umów, na podstawie których są wykonywane czynności bankowe w rozumieniu art. 5 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665, z późn. zm.) Rozliczenie wykonania przedmiotu zamówienia. - Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa obejmująca zakres rzeczowy zamówienia określony w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji wykonania i odbioru robót, a także zakres finansowania inwestycji określony w SIWZ. - Cena wykonania zamówienia podana przez Wykonawcę w ofercie jest ceną ostateczną i nie może podlegać jakimkolwiek podwyżkom. Cena oferty stanowi indywidualne ryzyko Wykonawcy. - Do rozliczeń za wykonanie przedmiotu umowy mają zastosowanie przepisy art. 632 Kodeksu cywilnego. - W celu bieżącego finansowania robót Wykonawca musi dysponować aktywami płynnymi i kredytami potwierdzonymi przez bank, po odjęciu innych zobowiązań kontraktowych oraz wszelkiego rodzaju zaliczek, które mogą być wpłacone w ramach kontraktu, w wysokości nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł - Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia będzie odebrany bez usterek i spełniał będzie warunki jego przeznaczenia. - Podstawą ustalenia wynagrodzenia będzie kosztorys ofertowy opracowany przez Wykonawcę metodą uproszczoną na podstawie dokumentacji projektowej, wytycznych i zaleceń określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wniosków wynikłych po dokonanej wizji lokalnej miejsca wykonywania robót budowlanych. - Zamawiający przewiduje rozliczenie i spłatę wykonanych robót w następujący sposób: a) Zamawiający dopuszcza rozliczenie za wykonane części robót. Podstawą do wystawienia faktury będzie harmonogram rzeczowo - finansowy wykonany przez Wykonawcę oraz protokół wykonania i odbioru częściowego robót. b) harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania robót opracowany przez Wykonawcę musi być sporządzony w uzgodnieniu z Zamawiającym. c) fakturowania wykonawca może dokonać po zakończeniu części robót przewidzianych w harmonogramie rzeczowo - finansowym, pod warunkiem że dana część przedmiotu zamówienia będzie odebrana bez usterek, poszczególne części wykonania zamówienia muszą tworzyć element możliwy do odbioru, d) faktury za częściowe wykonanie robót nie mogą być wystawiane częściej niż jedna faktura na trzy miesiące, e) ostateczne rozliczenie nastąpi po wykonaniu całości przewidzianych do wykonania robót objętych niniejszym zamówieniem i spełniać będzie warunki jego przeznaczenia, f) protokół częściowego wykonania robót podlegać będzie zatwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 6681362.39 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REBUD Przedsiębiorstwo Budowlane Spółka z o.o., Ul. Przemysłowa 2, 88-300 Mogilno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 6681362.39
  • Oferta z najniższą ceną: 6681362.39 oferta z najwyższą ceną: 9565826.45
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.