eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczSprzatanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w bazie RDW we Włocławku ul. Mielęcińska 13 w 2009 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-10

Bydgoszcz: Sprzatanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w bazie RDW we Włocławku ul. Mielęcińska 13 w 2009 r
Numer ogłoszenia: 358153 - 2008; data zamieszczenia: 10.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (052) 370-57-17, faks (052) 370-57-16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzatanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w bazie RDW we Włocławku ul. Mielęcińska 13 w 2009 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzatanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w bazie RDW we Włocławku przy ul.Mielęcińskiej 13.Zakres prac objętych zamówieniem :powierzchnia do sprzatania - 68,07m2, rodzaj pomieszczeń - biuro , szatnia , jadalnia,korytarz, sanitariaty, rodzaj powierzchni do sprzatania - wykładzina podłogowa,płytki ceramiczne,panele, gumolit, powierzchnia mycia okien: 8,80m2, pora sprzatania - po godzinach pracy tj po godz. 15- tej. Zamawiający wymaga aby środki czystości i papier do sanitariatów oraz sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia zapewnił Wykonawca.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu moga wziąć udział wykonawcy; 1. nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1, ust 2 ustawy p.z.p. i spełnia wymagania określone w art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy p.z.p.2.Prowadzenie działalności gospodarczej. 3. Nie zalega z opłacaniem podatków i opłat. 4.nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 5.Wykaz osób proponowanych do wykonania usługi. 6 . Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty i oświadczenia : 1)Oświadczenie wg wzoru na zał. nr 1 , że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postepowania na podstawie art.24 ust 1i ust.2 i spełnia wymagania okreslone w art 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy p.z.p. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /oryginał lub kserokopia/ 3) Oświadczenie wykonawcy ,że nie zalega z opłacaniem podatków i opłat.4) Oświadczenie wykonawcy że nie zalega ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne.5) Wykaz osób proponowanych do wykonania usługi- załącznik nr 2 6)Polisa lub inny dokument potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem /kserokopia dokumentu/.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw-bydgoszcz.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich we Włocławku ul.Chopina 1 , 87-800 Włocławek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2008 godzina 09:45, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich we Włocławku ul. Chopina 1 ,pok. nr 5 , 87-800 Włocławek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.