To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-14
Rychwał: Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego do Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Rychwale.
Numer ogłoszenia: 358183 - 2010; data zamieszczenia: 14.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 320091 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Rychwale, ul. Tuliszkowska 1, 62-570 Rychwał, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 248 10 24, faks 0-63 248 10 55.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego do Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Rychwale..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu, dostawy, montażu oraz uruchomienia sprzętu komputerowego i biurowego do budynku Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Rychwale, mieszczącego się przy ul. Tuliszkowskiej 1. Część 1 zamówienia obejmuje: - zestawy komputerowe - 14 szt.; - notebooki - 2 szt.; - drukarki sieciowe laserowe - 3 szt. - drukarka atramentowa - 1 szt. Część 2 zamówienia obejmuje: - ksero - 1 szt.; - niszczarka - 1 szt.; - faks laserowy - 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ - Specyfikacja techniczna sprzętu komputerowego i biurowego. 3. Ogólne warunki przedmiotowe udziału w postępowaniu: 3.1. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ, 3.2. Wykonawca musi zapewnić, iż oferowane urządzenia są fabrycznie nowe, ich zakup i korzystanie z przeznaczeniem nie narusza prawa, w tym również praw osób trzecich, a w szczególności odpowiadają normie CE w zakresie bezpieczeństwa; 3.3. Wykonawca na oferowane urządzenia musi zapewnić okres gwarancji i rękojmi za wady fizyczne wskazany w załączniku nr 4 wraz z nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty), bieżącą konserwacją wynikającą z warunków gwarancji, liczoną od dnia dostawy (odbioru bez zastrzeżeń) przedmiotu zamówienia do siedziby odbiorcy i użytkownika sprzętu, potwierdzonej podpisaniem protokołu odbioru. W ramach gwarancji wykonawca obowiązany jest do usunięcia wady fizycznej urządzenia lub dostarczenia urządzenia wolnego od wad; 3.4. Wykonawca musi zapewnić, iż usługi serwisu gwarancyjnego będą świadczone przez producenta lub odpowiedni autoryzowany serwis; 3.5. Wykonawca musi zapewnić, iż naprawy odbywać się będą w miejscu użytkowania. W razie technicznej niemożności świadczenia usługi w miejscu użytkowania (wysoki stopień uszkodzenia, bądź też stopień skomplikowania naprawy np. konieczność sprowadzenia specjalistycznych części zamiennych) Zamawiający może zadecydować o odstępstwie od tej zasady. Wszelkie koszty związane z wykonaniem naprawy, w tym w szczególności koszt transportu urządzenia podlegającego naprawie, każdorazowo ponosi wykonawca; 3.6. Wykonawca musi zapewnić, iż czas reakcji serwisu nie przekroczy 48h, licząc od chwili zgłoszenia (powiadomienia telefonicznego), zaś czas przywrócenia funkcjonalności urządzenia nie przekroczy 14 dni, licząc od chwili zgłoszenia. Wskazany powyżej czas przywrócenia funkcjonalności urządzenia (14 dni) nie dotyczy awarii zgłoszonych przez Zamawiającego jako tzw. napraw krytycznych (pilna potrzeba naprawy), które obligatoryjnie wykonane muszą być w terminie do 7 dni, licząc od chwili zgłoszenia. W uzasadnionych przypadkach (np. wysoki stopień skomplikowania naprawy, konieczność sprowadzenia specjalistycznych części zamiennych), na pisemny wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, termin naprawy może ulec wydłużeniu do 21 dni, licząc od chwili zgłoszenia. Gwarancja ulega automatycznemu przedłużeniu o czas naprawy; 3.7. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek w wykonanym przedmiocie umowy wykonawca zobowiązuje się do ich nieodpłatnej wymiany lub usunięcia w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu (z wyjątkiem powodów, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający) nie usunie wady (usterki) przedmiotu zamówienia w wyznaczonym terminie, zamawiający ma prawo zaangażować innego wykonawcę, a wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty w ciągu 14 dni od daty otrzymania dowodu zapłaty; 3.8. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w Rozdziale IV SIWZ terminie. Miejscem dostawy jest miasto Rychwał. Adres siedziby odbiorcy i użytkownika sprzętu objętego przedmiotem zamówienia: ul. Tuliszkowska 1; 3.9. Wykonawca musi zaoferować termin płatności zgodny z postanowieniami § 4 ust. 2 wzoru umowy złączonego do niniejszej SIWZ. Zamawiający nie przewiduje żadnych przedpłat ani zaliczek na poczet realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, przy czym przez równoważność rozumie się oferowanie urządzeń posiadających: 4.1. co najmniej te same cechy (tj. właściwości funkcjonalne i użytkowe), co urządzenia podane w specyfikacji technicznej ujętej w załączniku nr 4 do SIWZ i 4.2. parametry techniczne na poziomie co najmniej takim, jak wskazane przez zamawiającego z zachowaniem pełnej zgodności binarnej i systemowej (w tym zakresie zamawiający dopuszcza również rozwiązania lepsze niż opisane przez niego, w szczególności wynikające z unowocześnienia technologicznej linii produkcyjnej) i 4.3. oferowanie urządzeń w ilościach wskazanych przez zamawiającego w specyfikacji technicznej, ujętej w załączniku nr 4 do SIWZ; 4.4. Każdy wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. W szczególności wymaga się od wykonawcy podania nazwy producenta, modelu oferowanego urządzenia oraz opisu jego właściwości technicznych i/lub funkcjonalnych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 30.19.14.00 - Niszczarki 30.12.14.10 - Telefaksy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Przebudowa budynku biblioteki i adaptacja budynku gospodarczego na kotłownię - III etap, współfinansowanego z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 - działanie Odnowa i rozwój wsi.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Topadvert Agnieszka Czaplicka-Worodżyńska, ul. Genewska 9a, 03-963 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45959,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39996,48
Oferta z najniższą ceną: 39996,48 / Oferta z najwyższą ceną: 53831,28
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ATIM Systemy Kopiujące Jacek Cieśliński, ul. Św. Wawrzyńca 1c/2, 60-539 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9058,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8505,84
Oferta z najniższą ceną: 8505,84 / Oferta z najwyższą ceną: 10041,82
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie na dostawę urządzeń komputerowych i oprogramowania
- Dostawa poleasingowego urządzenia wielofunkcyjnego, sprzętu RTV i AGD oraz audio-wideo dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby wyposażenia stanowisk pracy w US
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie na potrzeby projektu "Morze dostępności - Politechnika bez barier"
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- D/14/2025 Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego wraz z akcesoriami na potrzeby Biura Dydaktyki i Jakości Kształcenia Uniwersytetu Opolskiego - 1 szt.
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.