Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-18
Siedlce: Dostawa wyrobów diagnostycznych, czynników diagnostycznych i odczynników chemicznych
Numer ogłoszenia: 35818 - 2015; data zamieszczenia: 18.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Siedlcach , ul. Poniatowskiego 31, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 0-25 644 20 40, faks 0-25 632 61 37.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanepid.siedlce.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.sanepid.siedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów diagnostycznych, czynników diagnostycznych i odczynników chemicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I - Paski, taśma i folia Pakiet II - Filtry, sączki, papierki Pakiet III - Płytki Petriego plastikowe Pakiet IV - Sporale Pakiet V - Produkty do diagnostyki mikrobiologicznej 1 Pakiet VI - Produkty do diagnostyki mikrobiologicznej 2 Pakiet VII - Produkty do diagnostyki mikrobiologicznej 3 Pakiet VIII - Lateksy Pakiet IX - Surowice Pakiet X - Odczynniki chemiczne.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.40.00-5, 33.69.40.00-1, 33.69.63.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie pobiera się
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia w/w warunki: - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, - Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu poprzez sprawdzenie oświadczeń i dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia w/w warunki: - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, - Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu poprzez sprawdzenie oświadczeń i dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Obniżka cen - np. cena promocyjna z uwzględnieniem wymogów określonych w opisie przedmiotu umowy po uzgodnieniu powyższego pomiędzy stronami umowy, Zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian, Zmiana stawek celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanepid.siedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 08-110 Siedlce, ul. Poniatowskiego 31 w budynku administracji.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2015 godzina 11:00, miejsce: 08-110 Siedlce, ul. Poniatowskiego 31 - sekretariat p.002.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - Paski, taśma i folia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wyrobów diagnostycznych - 9 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.40.00-5, 33.69.40.00-1, 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy w ramach pakiety - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II - Filtry , saczki , papierki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyrobów diagnostycznych 20 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.40.00-5, 33.69.40.00-1, 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy w ramach pakiety - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III - Płytki Petriego plastikowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyrobów diagnostycznych - 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.40.00-5, 33.69.40.00-1, 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy w ramach pakiety - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV - Sporale.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyrobów diagnostycznych - 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.40.00-5, 33.69.40.00-1, 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy w ramach pakiety - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V - Produkty do diagnostyki mikrobiologicznej 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa czynników diagnostycznych - 56 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.40.00-5, 33.69.40.00-1, 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy w ramach pakiety - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI - Produkty do diagnostyki mikrobiologicznej 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa czynników diagnostycznych - 4 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.40.00-5, 33.64.00.00-1, 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy w ramach pakiety - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII - Produkty do diagnostyki mikrobiologicznej 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa czynników diagnostycznych - 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.40.00-5, 33.69.40.00-1, 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy w ramach pakiety - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet VIII - Lateksy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa czynników diagnostycznych - 31 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.40.00-5, 33.69.40.00-1, 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy w ramach pakiety - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet IX - Surowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa czynników diagnostycznych - 17 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.40.00-5, 33.69.40.00-1, 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy w ramach pakiety - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet X - Odczynniki chemiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników chemicznych - 57 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.40.00-5, 33.69.40.00-1, 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy w ramach pakiety - 5
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Roboty budowlane związane z wykonaniem budynku poczwórnej kancelarii leśniczego- Nadleśnictwo Przasnysz - powtórzenie 2
- Poprawa diagnostyki obrazowej w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Świadczenie usług w zakresie letniego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarządzanym przez Zarząd Powiatu w Siedlcach z podziałem na części
- Usługa konserwacji, przeglądu i naprawy drobnego sprzętu AGD oraz sprzętu gastronomicznego i chłodniczego
- Usługi inspektora ochrony radiologicznej w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów medycznych dla Bloku Operacyjnego w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych oraz drobnego asortymentu laboratoryjnego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- 7/25 - Dostawa odczynników chemicznych dla Zakładu Patomorfologii
- Dostawa odczynników dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Dostawa antybiotyków, leków ogólnych, leków cytostatycznych, albumin, wyrobów medycznych
- Dostawa produktów dla Pracowni Patomorfologii
- Sukcesywne dostawy asortymentu na potrzeby badań Zakładu Patomorfologii
więcej: Urządzenia i wyroby diagnostyczne i radiodiagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.