To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-02
Ogłoszenie nr 358198 - 2016 z dnia 2016-12-02 r.
Jaroszowiec: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego wraz z uruchomieniem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 316415-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Chorób Płuc i Rehabilitacji, krajowy numer identyfikacyjny
29421400000, ul.
ul. Kolejowa
,
32310
Jaroszowiec, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
32 6428090, 32 6428031, faks
326 428 100, e-mail
sekretariat@wschp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wschp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego wraz z uruchomieniem
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.I.2.224/09/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego wraz z uruchomieniem, zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ - Formularz cenowy wraz z wykazem sprzętu rehabilitacyjnego . 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Liczba części : 17, gdzie część stanowią Zadania od 01 do 17 określone poniżej. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane zadanie albo dowolną ilość zadań: 1) Składana bieżnia rehabilitacyjna szt. 1 2) Rower treningowy szt. 2 3) Eliptyczny ergometr treningowy z oporem magnetycznym szt. 2 4) Ergometr cyklometryczny kończyn górnych i dolnych z oporem wodnym (wioślarz) szt. 2 5) Atlas uniwersalny przyrząd do ćwiczeń szt. 1 6) Aparat do terapii ultradźwiękowej szt. 2 7) Aparat do elektroterapii szt. 2 8) Orbitrek treningowy szt. 3 9) Eliptyczny ergometr treningowy z oporem magnetycznym szt. 1 10) Wanna do masażu automatycznego szt. 1 11) Wanna do kąpieli wirowej kończyn dolnych szt. 1 12) Wanna do kąpieli wirowej kończyn górnych szt. 1 13) Katedra biczy szkodzkich szt. 1 14) Stanowisko do zasilania wodą w obiegu zamkniętym szt. 1 15) Aparat do laseroterapii szt. 1 16) Aparat do krioterapii szt. 2 17) Ergometr poziomy szt. 2 3. Przedmiotowe zamówienie jest dofinansowane ze środków budżetu Województwa Małopolskiego w ramach Budżetu Obywatelskiego Województwa Małopolskiego na 2016 r. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje transport, dostawę, montaż, uruchomienie przedmiotu zamówienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach budynku szpitalnego oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi i użytkowania w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał żadnych śladów użytkowania i nie był przedmiotem praw osób trzecich oraz by wszystkie materiały użyte do produkcji przedmiotu zamówienia posiadały stosowne atesty i certyfikaty, deklaracje zgodności CE, świadectwa i rejestracje lub inne dokumenty wymagane na podstawie obowiązujących przepisów, dopuszczenia do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz instrukcje obsługi, które Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia w języku polskim. 6. Zamawiający wymaga, by w załączniku nr 1A do SIWZ, stanowiącym jednocześnie Formularz cenowy, Wykonawca wypełnił we wszystkich wierszach kolumnę 4 pn.:" Oferowany przez Wykonawcę sprzęt producent i typ urządzenia". Oferty, które nie będą zwierały w całości uzupełnionej przez Wykonawcę kolumny 4 załącznika zostaną odrzucone przez Zamawiającego jako nie spełniające wymagań SIWZ, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 7. Okres gwarancji - wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesiący, liczone od daty podpisania końcowego protokołu odbioru.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
33100000-1
Dodatkowe kody CPV:
33155000-1,
33150000-6,
33158500-7,
33158400-6,
33158200-4,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 14 | NAZWA: Stanowisko do zasilania wodą w obiegu zamkniętym |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3458.34 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3735.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.