eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańUsługi geodezyjne - postepowanie nr 0160/POZ/64/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-05

Poznań: Usługi geodezyjne - postepowanie nr 0160/POZ/64/2010
Numer ogłoszenia: 358242 - 2010; data zamieszczenia: 05.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy , ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi geodezyjne - postepowanie nr 0160/POZ/64/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Przeprowadzenie badania stanu prawnego oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla nieruchomości położonych w obrębie Koronowo, Żakowo, Ratowice i Sulejewo gmina Lipno. Część II: Przeprowadzenie badania stanu prawnego oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla nieruchomości położonych w obrębie Klonówiec i Gronówko gmina Lipno. Część III: Przeprowadzenie badania stanu prawnego dla nieruchomości położonych w obrębie Przybiń gmina Rydzyna. Część IV: Ustalenie Nr KW dla działek położonych w obrębie Babki gmina Mosina oraz przeprowadzenie badania stanu prawnego ustalonych KW i sporządzenie protokołu z tego badania. Część V: Ustalenie Nr KW dla działek położonych w obrębie Lutomek gmina Sieraków oraz przeprowadzenie badania stanu prawnego ustalonych KW i sporządzenie protokołu z tego badania. Część VI: Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych rozliczającego całą księgę wieczystą w celu uregulowania działu I KW nr 7852 potwierdzonego przez Starostwo Powiatowe we Wrześni. Część VII: Wykonanie regulacji obszaru nieruchomości wpisanych do KW Nr PO1A/00016749/6 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Szamotułach. Część VIII: Wykonanie protokołu badania stanu prawnego nieruchomości położonych w obrębie Łubowice gmina Kiszkowo. Część IX: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu założenia kartoteki budynku nr 42 położonego na działce nr 52 w miejscowości Różanna gmina Orchowo..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 dotyczące: 1.Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.1. Dysponuje geodetami posiadającymi świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii, wydane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. nr 240 poz. 2027 z 2005r.). II. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia ich z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia, według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt. I winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Warunek określony w pkt II powinien spełniać każdy z wykonawców. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia przedkłada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, oferta musi zawierać dokumenty o których mowa w SIWZ w części VIII, pkt 1.1 i 1.2 dotyczące tych podmiotów. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów o których mowa w art. 26 ust. 2b, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ w części VIII lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie do ich uzupełnienia wyznaczając termin, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi a) klęski żywiołowe b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą. 1.2 Zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w zakresie usługi z przyczyn nie wynikających ze strony Wykonawcy. 1.3 Zmiany będące następstwem działania organów administracji a w szczególności: a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez osoby trzecie wypisów, wyrysów, opinii decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożliwością wykonania zamówienia b) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania osób trzecich 1.4 Zmiany spowodowane działaniem lub brakiem działania osób a uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą. 1.5 siła wyższa uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy 2. Pozostałe zmiany a) zmiana danych stron umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana adresu 6. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia. 7. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt. 2 strony niezwłocznie powiadomią się wzajemnie pisemnie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu, ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, pok. 417..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2010 godzina 08:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu, ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, Recepcja Zamamwijacego (parter)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie badania stanu prawnego oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla nieruchomości położonych w obrębie Koronowo, Żakowo, Ratowice i Sulejewo gmina Lipno..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Ustalenie numeru księgi wieczystej dla nieruchomości obejmującej działki nr nr: a)Koronowo, gmina Lipno - działka nr 2, 4, 7/1, 9/1, 9/2, 11, 14, 16, 19, 23, 7/4; 21/10, 21/2, 21/24, 21/25, 21/3, 21/5, 21/6, 21/7, 7/10, 7/11, 7/12, 7/13, 7/14, 7/15, 7/18, 7/26, 7/27, 7/28, 7/5; b)Żakowo, gmina Lipno - działka nr 220/1, 81/3, 31, 33, 34, 119, 120, 123/1, 123/2, 123/3; c)Ratowice, gmina Lipno - działka nr 48, 50, 26/5; d)Sulejewo, gmina Lipno - działka nr 1,2, 4; 2.Sporządzenie protokółu badania księgi wieczystej prowadzonej dla w/w działek z ustaleniem pełnej podstawy prawnej i daty przejęcia w/w nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa, a także ustalenie byłego właściciela (wszystkich właścicieli ) tej nieruchomości przed Skarbem Państwa. W przypadku przejęcia nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa w trybie przepisów o przeprowadzeniu reformy rolnej ( również w trybie innych przepisów ) należy także ustalić, czy wyżej opisana nieruchomość stanowi nieprzerwanie własność Skarbu Państwa i czy nie podlegała parcelacji, a jeśli tak, to na kogo rzecz i w jakiej części. 3.Sporządzenie mapy ewidencyjnej obejmujące w/w działki, z wkreśleniem na niej byłych parcel katastralnych, oraz sporządzenie tabeli porównań, stanowiącej wykaz w/w gruntów oznaczonych wg obecnej ewidencji gruntów i przed Skarbem Państwa, z oznaczeniem tych nieruchomości wg numeracji przed założeniem ewidencji gruntów. Ustalenia dotyczące stanu prawnego gruntów w formie tabeli porównań i mapy należy potwierdzić w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lesznie. 4.Uzyskanie aktualnego wypisu z rejestru gruntów ( z podaniem nr księgi wieczystej ), obejmującego na wstępie działki, a w przypadku stwierdzenia, że dana nieruchomość nie posiada założonej księgi wieczystej - podanie takiej informacji potwierdzonej przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lesznie. 5.Sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu wyciągu (wyciągów) z wykazu zmian gruntowych dla w/w nieruchomości znajdujących się w księgach wieczystych, potwierdzone przez Starostwo Powiatowe w Lesznie, celu sporządzenia wniosku do Sądu Rejonowego w Lesznie o sprostowanie działu I ksiąg wieczystych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie badania stanu prawnego oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla nieruchomości położonych w obrębie Klonówiec i Gronówko gmina Lipno..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ustalenie numeru księgi wieczystej dla nieruchomości obejmującej działki nr : a) Klonówiec, gmina Lipno - działka nr 16, 17, 46, 48, 50, 53/4, 53/5, 53/6, 67, 68, 70/2, 72, 73, 75, 76, 84/2, 84/3, 86, 89, 91, 94, 96, 98, 102, 105, 106, 111, 113, 115, 119, 143, 144, 163; b)Gronówko, gmina Lipno - działka nr 11 i 15; 2. Sporządzenie protokółu badania księgi wieczystej prowadzonej dla w/w działek z ustaleniem pełnej podstawy prawnej i daty przejęcia w/w nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa, a także ustalenie byłego właściciela (wszystkich właścicieli ) tej nieruchomości przed Skarbem Państwa. W przypadku przejęcia nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa w trybie przepisów o przeprowadzeniu reformy rolnej ( również w trybie innych przepisów) należy także ustalić, czy wyżej opisana nieruchomość stanowi nieprzerwanie własność Skarbu Państwa i czy nie podlegała parcelacji, a jeśli tak, to na kogo rzecz i w jakiej części. 3.Sporządzenie mapy ewidencyjnej obejmujące w/w działki, z wkreśleniem na niej byłych parcel katastralnych, oraz sporządzenie tabeli porównań, stanowiącej wykaz w/w gruntów oznaczonych wg obecnej ewidencji gruntów i przed Skarbem Państwa, z oznaczeniem tych nieruchomości wg numeracji przed założeniem ewidencji gruntów. Ustalenia dotyczące stanu prawnego gruntów w formie tabeli porównań i mapy należy potwierdzić w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lesznie. 4. Uzyskanie aktualnego wypisu z rejestru gruntów ( z podaniem nr księgi wieczystej ), obejmującego na wstępie działki, a w przypadku stwierdzenia, że dana nieruchomość nie posiada założonej księgi wieczystej - podanie takiej informacji potwierdzonej przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lesznie. 5.Sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla nieruchomości położonych w obrębie Klonówiec, gmina Lipno znajdujących się w księgach wieczystych, potwierdzone przez Starostwo Powiatowe w Lesznie, celu sporządzenia wniosku do Sądu Rejonowego w Lesznie o sprostowanie działu I księgi wieczystej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie badania stanu prawnego dla nieruchomości położonych w obrębie Przybiń gmina Rydzyna..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Sporządzenie protokółu badania księgi wieczystej prowadzonej dla n/w działek oznaczonych numerami: 77, 84/1, 120, 182, 4, 29, 30, 31, 32, 33, 108, 70, 125, 128, 94, 102, 103, 145, 146, 147, 148, 185, 149, 187, 190, 78, 118, 11/2, 151/1, 46, 194, 117, 65, 75/2, 23, 101/1, 101/3, 101/2, 138/1, 16, 90/2, 18, 138/2, 105 i 92, położonych w obrębie Przybiń, gmina Rydzyna, z ustaleniem pełnej podstawy prawnej i daty przejęcia w/w nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa, a także ustalenie byłego właściciela (wszystkich właścicieli) tej nieruchomości przed Skarbem Państwa. W przypadku przejęcia nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa w trybie przepisów o przeprowadzeniu reformy rolnej ( również w trybie innych przepisów ) należy także ustalić, czy wyżej opisana nieruchomość stanowi nieprzerwanie własność Skarbu Państwa i czy nie podlegała parcelacji, a jeśli tak, to na kogo rzecz i w jakiej części. 2. Sporządzenie mapy ewidencyjnej obejmującej w/w działki, z wkreśleniem na niej byłych parcel katastralnych, oraz sporządzenie tabeli porównań, stanowiącej wykaz w/w gruntów oznaczonych wg obecnej ewidencji gruntów i przed Skarbem Państwa, z oznaczeniem tych nieruchomości wg numeracji przed założeniem ewidencji gruntów. Ustalenia dotyczące stanu prawnego gruntów w formie tabeli porównań i mapy należy potwierdzić w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lesznie. 3. Uzyskanie aktualnego wypisu z rejestru gruntów (z podaniem nr księgi wieczystej), obejmującego na wstępie działki, a w przypadku stwierdzenia, że dana nieruchomość nie posiada założonej księgi wieczystej - podanie takiej informacji potwierdzonej przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lesznie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ustalenie Nr KW dla działek położonych w obrębie Babki gmina Mosina oraz przeprowadzenie badania stanu prawnego ustalonych KW i sporządzenie protokołu z tego badania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Ustalenie nr Księgi Wieczystej dla działek położonych w obrębie Babki, gmina Mosina oznaczonych w ewidencji gruntów jako działka nr 107/2, 108/1, 108/6, 108/4, 73/8, 73/7, 124/2, 102, 82/1, 82/3, 124/1, 123/2, 73/6, 103/4, 104/7 oraz sporządzenie wyciągów z wykazu zmian gruntowych potwierdzonych przez Starostwo Powiatowe w Poznaniu dla ustalonych KW. 2.Przeprowadzenie badania stanu prawnego ustalonych KW dla w/w działek i sporządzenie protokołu z tego badania, który winien zawierać nazwiska wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, nazwisko właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej (w przypadku gdy miała ona miejsce), podanie podstawy prawnej przejęcia nieruchomości na Skarb Państwa od okresu powojennego do dnia przejęcia na Skarb Państwa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ustalenie Nr KW dla działek położonych w obrębie Lutomek gmina Sieraków oraz przeprowadzenie badania stanu prawnego ustalonych KW i sporządzenie protokołu z tego badania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Ustalenie nr Księgi Wieczystej dla działek położonych w obrębie Lutomek, gmina Sieraków oznaczonych w ewidencji gruntów jako działka nr 2, 76, 83, 84, 103, 128, 130, 141, 142, 144, 101/1, 139/4 oraz sporządzenie wyciągów z wykazu zmian gruntowych potwierdzonych przez Starostwo Powiatowe w Międzychodzie dla ustalonych KW. 2.Przeprowadzenie badania stanu prawnego ustalonych KW dla w/w działek i sporządzenie protokołu z tego badania, który winien zawierać nazwiska wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, nazwisko właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej (w przypadku gdy miała ona miejsce), podanie podstawy prawnej przejęcia nieruchomości na Skarb Państwa od okresu powojennego do dnia przejęcia na Skarb Państwa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych rozliczającego całą księgę wieczystą w celu uregulowania działu I KW nr 7852 potwierdzonego przez Starostwo Powiatowe we Wrześni..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych rozliczającego cała księgę wieczystą w celu uregulowania działu I KW nr 7852, potwierdzony przez Starostwo Powiatowe we Wrześni, który będzie służył do przeniesienia prawa własności nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie regulacji obszaru nieruchomości wpisanych do KW Nr PO1A/00016749/6 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Szamotułach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie regulacji obszaru nieruchomości wpisanych do księgi wieczystej nr PO1A/00016749/6 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Szamotułach poprzez uaktualnienie powierzchni działki o nr 121/22 oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla wszystkich działek zapisanych w w/w księdze wieczystej. Przedmiotowa księga wieczysta o obszarze 379,9782 ha stanowi własność Skarbu Państwa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie protokołu badania stanu prawnego nieruchomości położonych w obrębie Łubowice gmina Kiszkowo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)Wykonanie protokołu z badania stanu prawnego nieruchomości położonych w Łubowicach gm. Kiszkowo oznaczonej jako działki o nr 2, 4, 5, 9, 11, 12, 13 (podział), 16(podział), 17, 19, 22(podział), 23, 24, 26, 27(podział) . Zakres badania stanu prawnego powinien objąć ustalenie poprzedniego właściciela przed przejęciem nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa oraz podstawę prawną jej przejęcia na własność Państwa z podaniem litery , o ile jest ujawniona. Konieczne jest również ustalenie, czy w/w działki po przejęciu na rzecz Skarbu Państwa w trybie dekretu PKWN o reformie rolnej podlegały parcelacji w okresie do dnia 01.01.1992 r. Część opisowa winna obejmować: aktualny nr działki ewidencyjnej, jej powierzchnię, nr parceli katastralnej, artykuł matrykuły, nr dawnej księgi wieczystej, właściciela działki do dnia przejęcia w trybie dekretu PKWN- tryb przejęcia na SP, nr działek parcelacyjnej, nr księgi wieczystej założonej dla działki z parcelacji, właściciela działki innego niż Skarb Państwa po przejęciu w trybie dekretu PKWN, nr działki od założenia ewidencji gruntów, obecnego właściciela działki, aktualny nr księgi wieczystej, podstawa prawna przejęcia działki na rzecz Skarbu Państwa i dane dokumentu. Badanie stanu prawnego oprócz części opisowej winno być wykonane graficznie na mapach ewidencyjnych obrazujących stan władania przedwojenny (z naniesieniem nr parcel katastralnych ) oraz stan władania powojenny ( z naniesieniem działek parcelacyjnych). b)Sporządzenie wyciągów z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla ksiąg wieczystych obejmujących w/w działki celem sprostowania działu I tych ksiąg, a przypadku braku ksiąg wieczystych dla niektórych z w/w działek sporządzenie niezbędnej dokumentacji do założenia KW..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu założenia kartoteki budynku nr 42 położonego na działce nr 52 w miejscowości Różanna gmina Orchowo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu założenia kartoteki budynku nr 42 zgodnie z § 26 ust 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków. Budynek położony na działce nr 52 w miejscowości Różanna, gmina Orchowo, księga wieczysta nr 20522 prowadzona przez SR WKW w Słupcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.