eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyszkówOPRÓŻNIANIE KOSZY ULICZNYCH I POJEMNIKÓW 1100L ORAZ WYWÓZ NIECZYSTOŚCI WŁASNYM TRANSPORTEM I ZDEPONOWANIE ICH NA WYSYPISKU W 2009R.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-10

Myszków: OPRÓŻNIANIE KOSZY ULICZNYCH I POJEMNIKÓW 1100L ORAZ WYWÓZ NIECZYSTOŚCI WŁASNYM TRANSPORTEM I ZDEPONOWANIE ICH NA WYSYPISKU W 2009R.
Numer ogłoszenia: 358299 - 2008; data zamieszczenia: 10.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków , ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (034) 313 26 82, faks (034) 313 50 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.myszkow.top.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRÓŻNIANIE KOSZY ULICZNYCH I POJEMNIKÓW 1100L ORAZ WYWÓZ NIECZYSTOŚCI WŁASNYM TRANSPORTEM I ZDEPONOWANIE ICH NA WYSYPISKU W 2009R..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pod nazwą Opróżnianie koszy ulicznych i pojemników 1100l oraz wywóz nieczystości własnym transportem i zdeponowanie ich na wysypisku zgodnie z Wykazem ulic w ciągach , których zlokalizowane są kosze uliczne oraz zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usługi 2. Ogólny zakres prac przewiduje wykonanie: a) opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych w ciągach dróg na terenie miasta Myszkowa, b) opróżnianie pojemników o pojemności 1100l zlokalizowanych przy budynku Urzędu Miasta w Myszkowie, c) transport zebranych odpadów, d) zdeponowanie odpadów w miejscu ich unieszkodliwienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; warunek będzie spełniony jeżeli: a)z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, załączonego do oferty i wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, będzie wynikał przedmiot działalności firmy, odpowiadający przedmiotowi zamówienia; b)wykonawca posiada aktualne zezwolenie starosty na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów określonych zgodnie z katalogiem odpadów jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o kodzie 20 03 01, c)z oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu będzie wynikało, że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , warunek będzie spełniony jeżeli: a)w wykazie wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, który należy załączyć do oferty, będzie pokazane przynajmniej jedno zadanie z zakresu opróżniania koszy ulicznych i pojemników 1100l , o wartości nie mniejszej niż 50 000,00zł. z podaniem wartości zadania oraz daty i miejsca wykonania. Do każdego wskazanego zadania należy załączyć dokument lub dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ; b)w wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, który należy załączyć do oferty, wykonawca wykaże narzędzia i urządzenia, własne i obce (np. dzierżawione, wylizingowane itp.), które będzie używał przy realizacji zamówienia, przy czym wymaga się aby wykonawca dysponował minimum 2 samochodami specjalistycznymi do załadunku, wyładunku i przewozu odpadów tzw. śmieciarkami -wzór dokumentu załączony jest do SIWZ, c)z pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt b, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, będzie wynikało, że te podmioty udostępnią niezbędne narzędzia i urządzenia w terminie realizacji przedmiotu zamówienia. d)w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, załączonym do oferty wykonawca poda imiona i nazwiska osób, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Minimalna ilość osób winna stanowić obsadę etatową wymaganego sprzętu - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ, e)z pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt d, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, będzie wynikało , że podmioty te udostępnią osoby zdolne do wykonania zamówienia w terminie realizacji przedmiotu zamówienia, f)w wykazie podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, załączonym do oferty, wykonawca poda nazwy i adresy firm, które przewidywane są do wykonania zamówienia (wykonawcę również) , określając rodzaj, zakres i wartość usług przewidzianych do wykonania przez poszczególne podmioty - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ; g)z oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu będzie wynikało, że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; warunek będzie spełniony jeżeli: a)z aktualnie obowiązującej polisy ubezpieczenia, a w przypadku jej braku z innego dokumentu aktualnie obowiązującego, załączonego do oferty, będzie wynikało, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę o wysokości co najmniej 50 000zł; b)z oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu będzie wynikało, że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, warunek będzie spełniony jeżeli: a)z aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, załączonych do oferty i wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, będzie wynikało odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b)z aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, załączonej do oferty, będzie wynikało, że wykonawca nie figuruje w rejestrze skazanych, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, c)z aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, załączonej do oferty, będzie wynikało, że wykonawca jako podmiot zbiorowy, nie figuruje w rejestrze karnym, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, d)z oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 4.Jeżeli zostanie wybrana oferta złożona przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, to zamawiający przed zawarciem umowy będzie żądał umowy regulującej współpracę tych wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualne zezwolenie starosty na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów określonych zgodnie z katalogiem odpadów jako niesegregowane (zmieszane) opady komunalne - 20 03 01, 4)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6)aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ; 8)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ; 9)pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia nazrzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 8, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 10)wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia , niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wzór dokumentu załączony do SIWZ, 11)pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 10, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 12)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, ppkt 2, 4 i 6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) w ppkt 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 3.Dokumenty, o których mowa w pkt 2 ppkt 1 lit. a i c oraz ppkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2 ppkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.Dokumenty, o których mowa w pkt 1. ppkt 1), 7), 8), 9), 10), 11) wykonawca złoży w formie oryginału. 6.Pozostałe dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez przedstawicieli wykonawcy, wskazanych w dokumencie rejestrowym firmy lub w udzielonym pełnomocnictwie. 7.Na kserokopii dokumentu należy zamieścić zapis: za zgodność z oryginałem oraz datę i czytelny podpis lub parafkę i pieczątkę imienną. 8.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastomyszkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Myszków , ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków pokój 261.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta w Myszkowie pokój 109.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.