Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-20
Piła: Wykonanie oświetlenie ulicy Zamenhoffa i skrzyżowania ul. Wojska Polskiego z ul. Kamienną w Pile
Numer ogłoszenia: 358316 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oświetlenie ulicy Zamenhoffa i skrzyżowania ul. Wojska Polskiego z ul. Kamienną w Pile.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 2 zadań inwestycyjnych w Pile związanych z budową oświetlenia n/w ulic na oś. Staszyce i oś. Gładyszewo w układzie 3 fazowym na zasadzie zaprojektuj i wybuduj : 1. oświetlenie ulicy Zamenhoffa 2. oświetlenie skrzyżowania ul. Wojska Polskiego z ul. Kamienną; 1. Oświetlenie ulicy Zamenhoffa w Pile. Przybliżony /sugerowany/ zakres rzeczowy oświetlenia ulicy Zamenhoffa w Pile dla posesji od nr 1 do nr 26 w układzie 3 fazowym na zasadzie zaprojektuj i wybuduj. Słupy ośw. parkowe stalowe typu OSL-50/4 KROMISS-BIS /lub równoważne/o wys. 5 m - 7 szt., zlokalizowane w pasie drogowym ul. Zamenhofa w sugerowanych miejscach z uwagi na zainwestowanie terenu w chodnikach jak krzewy, drzewa, polbruk lub brak miejsca. Zamawiający sugeruje 5 słupów z wysięgnikami pojedynczymi - słupy o nr 1,2,3,5 i 7 a 2 słupy z wysięgnikami podwójnymi -słupy nr 4 i 6. Propozycja lokalizacji słupów i kabla oświetleniowego pomiędzy słupami wg zał. mapki syt.-wys. w skali 1:1.000. Zalecana wizja lokalna przedstawiciela oferenta w terenie przed sporządzeniem i złożeniem oferty. Wysięgnik dwuramienny na 2 słupach np. typu W1G10 lub równoważny - 2 szt. Oprawy ośw. uliczne Philips typu AluRoad SRP 221/70W /lub równoważne/ - 9 szt. Wysokoprężne lampy sodowe Philips SON 70W /lub równoważne/ - 9 szt. Kabel YAKY 4x25 mm2 ok. 200 mb. + kabel od wskazanego miejsca włączenia przez ENEA. Przepust pod jezdnią w ul. Zamenhofa - 3 szt. przecisk, przewiert ew. przekop wg uzgodnienia z zarządcą drogi ZDiZ w Pile, ul. Andersa 10. Szafka ośw. nowa, a miejsce podłączenia wg wskazania przez ENEA z szafy lub złącza kablowego przy wskazanym obiekcie /budynku/ na terenie otwartym. Wykonanie prac jw,. wraz z odtworzeniem nawierzchni drogi asfalt, polbruk i pobocza ziemne. Wykonanie projektu budowlanego wykonawczego oświetlenia jw, niezbędne uzgodnienia projektu, zgłoszenie lub pozwolenie budowlane, inwentaryzacja geodezyjna w 5 egz. Uzyskanie warunków przyłączenia od ENEA. Dodatkowe informacje dla oferentów Wskazana i zalecana wizja lokalna w terenie dla rozpoznania zakresu robót przed sporządzeniem i złożeniem oferty. Projekt oświetlenia wymaga uzgodnienia z Zamawiającym co do proponowanych rozwiązań projektowych. Przewidywana moc zainstalowana 9x70 W= 630 W, a przewidywana moc przyłączeniowa 4 kW z uwagi na prąd rozruchu przy załączaniu oświetlenia. Opłatę przyłączeniową pokrywa Zamawiający tj. Gmina Piła. Zamawiający załącza dla oferentów do zapoznania się mapkę syt.-wys. w skali 1:1.000. z proponowaną lokalizacją słupów oświetleniowych i trasą kabla oświetleniowego pomiędzy tymi słupami. 2. Oświetlenie skrzyżowania ul. Wojska Polskiego z ul. Kamienna w Pile. Przybliżony /sugerowany/ z rzeczowy oświetlenia skrzyżowania ul. Wojska Polskiego z ul. Kamienną w Pile w układzie 3 fazowym na zasadzie zaprojektuj i wybuduj. Dla oświetlenia samego skrzyżowania ul. Wojska Polskiego z ul. Kamienną. Słup ośw. stalowy ocynk. /lub równoważny / o wys. 11 m - 1 szt. zlokalizowany w narożniku dz. gminnej nr 15/29. Wysięgnik 3- ramienny -1 szt. na słupie jw. z 3 naświetlaczami po 250 W każdy - 3 kpl. Dla oświetlenia ścieżki rowerowej przy ul. Kamiennej i wiaty przystankowej na pętli autobusowej. Słup ośw. stalowy ocynk. o wys. 5 m typu OSL-50/4 KROMISSBIS /lub równoważny/- 1 szt., zlokalizowany w pasie drogowym ul. Kamiennej /droga powiatowa/. Wysięgnik 2- ramienny na słupie jw. z 2 oprawami Philips typu AluRoad SRP221/100 W /lub równoważne/ oraz 2 wysokoprężne lampy sodowe Philips SON 100W /lub równoważne/. Pozostały zakres rzeczowy zadania jw. Kabel YAKY 4x25 mm2 ok. 200 mb. Przepust pod jezdnią ul. Kamiennej 7 mb, przeciskiem. Szafka ośw. nowa lub wskazana przez ENEA przy stacji paliw, wymagająca wyposażenia. 8) Wykonanie prac jw,. wraz z odtworzeniem nawierzchni drogi i poboczy. Wykonanie projektu budowlanego wykonawczego oświetlenia jw, niezbędne uzgodnienia projektu, zgłoszenie lub pozwolenie budowlane, inwentaryzacja geodezyjna w 5 egz. Uzyskanie warunków przyłączenia od ENEA. Dodatkowe informacje dla oferentów Wskazana i zalecana wizja w terenie przed złożeniem oferty. Projekt oświetlenia wymaga uzgodnienia z Zamawiającym co do proponowanych rozwiązań projektowych. Przewidywana moc zainstalowana 3x250 W +2 x 100 W = 950 W, przewidywana moc przyłączeniowa 4 kW z uwagi na prąd rozruchu przy załączaniu oświetlenia. Opłatę przyłączeniową pokrywa Zamawiający tj. Gmina Piła. Zamawiający załącza dla oferentów do zapoznania się 2 mapki syt.-wys. w skali 1:1.410 i 1:500 z proponowaną lokalizacją 2 słupów oświetleniowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o charakterze zgodnym co przedmiot zamówienia o wartości 30 000,00 zł, potwierdzoną dokumentem np. referencją na dowód, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien udokumentować, że dysponuje następująca kadrą: 1) projektantem posiadającym uprawnienia do projektowania sieci energoelektrycznych; 2) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności w zakresie budowy sieci energoelektrycznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Dokument wniesienia wadium potwierdzony za zgodność z oryginałem. 2) Opłacona polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 4) Parafowany projekt umowy - załącznik nr 9.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: 1. zmian spowodowanych warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 2. zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego, b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; 3. innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia prac. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1-3, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności; 4. zmian osobowych. Zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, będzie wymagała zaakceptowania przez Zamawiającego. Zmiany osobowe nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Utrzymanie terenów zieleni w mieście Piła - zadanie 1 i 2
- Dostawa samochodu dla Muzeum Okręgowego w Pile
- RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE
- Wymiana wykładziny podłogowej w pomieszczeniach biurowych w budynku Oddziału ZUS w Pile przy ul. Dr. Drygasa 7
- PREPARATY DO DEZYNFEKCJI
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pile.
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w formie "zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa sieci WN 110kV kolidującej z budową NSO dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii, Pulmunologii i Hematologii we Wrocławiu.
- Przebudowa pętli autobusowej u zbiegu ulic Paprockiej i Zduńskiej
- Budowa ulicy Piaskowej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z budową odwodnienia, budową kanału technologicznego i przebudową kolizji z infrastrukturą oraz uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie.
- Przebudowa drogi dojazdowej od ul. Mickiewicza do ul. Sienkiewicza w m. Pisz
- Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach: Smolno, Mrzezino, Darzlubie, Brudzewo, Celbowo, Połczyno, Połczyno Bis, Werblinia, Swarzewo, Mieroszyno, Leśniewo w podziale na 5 części.
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.