Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-01
Nysa: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla anestezjologii, bloku operacyjnego oraz ogólnoszpitalnego
Numer ogłoszenia: 35833 - 2011; data zamieszczenia: 01.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Św. Piotra 1, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 77 4087830, faks 77 4333038.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla anestezjologii, bloku operacyjnego oraz ogólnoszpitalnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla anestezjologii, bloku operacyjnego oraz ogólnoszpitalnego, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ Zamawiający dopuszcza składanie ofert na zadania: Zadanie nr 1 - dostawa filtrów elektrostatycznych i łączników karbowanych - 10 poz. Zadanie nr 2 - dostawa rurek z systemem odsysania znad mankietu uszczelniającego - 3 poz. Zadanie nr 3 - dostawa systemów zamkniętych do bezpiecznego odsysania - 2 poz. Zadanie nr 4 - dostawa zestawów trzykomorowych do drenażu klatki piersiowej - 1 poz. Zadanie nr 5 - dostawa kaniul dotętniczych - 1 poz. Zadanie nr 6 - dostawa zestawów do inwazyjnego pomiaru ciśnienia - 1 poz. Zadanie nr 7 - dostawa zestawów do tracheotomii przezskórnej metoda Griggsa - 5 poz. Zadanie nr 8 - dostawa rurek tracheotomijnych z otworem foniatrycznych - 2 poz. Zadanie nr 9 - dostawa zestawów do tracheotomii przezskórnej typu PercuTwist - 1 poz. Zadanie nr 10 - dostawa cewników do żywienia dojelitowego -1 poz. Zadanie nr 11 - dostawa zestawów do drenażu opłucnej - 1 poz. Zadanie nr 12 - dostawa zestawów do niebronchoskopowego płukania oskrzelowo - pęcherzykowego - 1 poz. Zadanie nr 13 - dostawa rurek tracheotomijnych - 1 poz. Zadanie nr 14 - dostawa zestawów do tlenoterapii - 1 poz. Zadanie nr 15 - dostawa nebulizatorów - 1 poz. Zadanie nr 16 - dostawa rurek ustno - gardłowych - 1 poz. Zadanie nr 17 - dostawa prowadnic do rurek intubacyjnych - 2 poz. Zadanie nr 18 - dostawa cewników, drenów, łączników oraz zestawów do drenażu klatki piersiowej i otrzewnej - 9 poz. Zadanie nr 19 - dostawa drenów do jamy brzusznej, drenów i końcówek do odsysania pola operacyjnego - 7 poz. Zadanie nr 20 - dostawa kateterów do embolektomii - 1 poz. Zadanie nr 21 - dostawa ostrzy chirurgicznych oraz urządzeń do zdejmowania ostrzy - 3 poz. Zadanie nr 22 - dostawa siatek i protez powięzi do operacyjnego leczenia przepuklin oraz barwnych odciągów chirurgicznych - 2 poz. Zadanie nr 23 - dostawa protez naczyniowych - 1 poz. Zadanie nr 24 - dostawa aparatów do przetoczeń z precyzyjnym regulatorem prędkości przepływu - 1 poz. Zadanie nr 25 - dostawa rurek tracheotomijna z czystego silikonu oraz prowadnic jednorazowych i wielorazowych - 4 poz. Zadanie nr 26 - dostawa strzykawek niskooporowych - 1 poz. Zadanie nr 27 - dostawa zestawów do podawania płynów z portem bocznym - 1 poz. Zadanie nr 28 - dostawa cewników do tętnicy promieniowej tętnicy udowej - 2 poz. Zadanie nr 29 - dostawa zaworów zamykających dostępu naczyniowego - 1 poz. Zadanie nr 30 - dostawa rurek tracheotomijnych z rurką wewnętrzną - 2 poz. Zadanie nr 31 - dostawa narzędzi do zabiegów ERCP - 11 poz. Zadanie nr 32 - dostawa protez żółciowych, sond nosowo - żółciowych oraz balonów do ekstrakcji złogów - 5 poz. Zadanie nr 33 - dostawa kaniulotomów wielorazowego użytku oraz koszyków do usuwania złogów żółciowych - 9 poz. Zadanie nr 34 - dostawa wielorazowego zestawu do wprowadzania stentów - 1 poz. Zadanie nr 35 - dostawa narzędzi laparoskopowych wielorazowego użytku - 4 poz. Zadanie nr 36 - dostawa frezów do SHAVER SYSTEM typ SV - 8002 VIMEX - 3 poz. Zadanie nr 37 - dostawa zestawu do szycia łąkotek - 37 poz. Zadanie nr 38 - dostawa termometrów bezkontaktowych do pomiaru temperatury ciała u dzieci i dorosłych - 1 poz. Zadanie nr 39 - dostawa papierów rejestracyjnych oraz żeli medycznych - 15 poz. Zadanie nr 40 - dostawa golarek chirurgicznych jednorazowego użytku i myjek - 2 poz. Zadanie nr 41 - dostawa misek nerkowatych, kaczek, i basenów białych z tworzywa sztucznego - 3 poz. Zadanie nr 42 - dostawa worków na wymiociny - 1 poz. Zadanie nr 43 - dostawa worków stomijnych - 3 poz..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 43.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie - zał. nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie - zał. nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie - zał. nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie - zał. nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie - zał. nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1.W zależności od rodzaju oferowanego sprzętu Zamawiający wymaga dostarczenia: - Wpisu do Rejestru Wyrobów medycznych - Deklaracji Zgodności CE 2.Katalogi, materiały informacyjne oferowanych produktów zawierające zdjęcia oraz szczegółowy opis wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia, z nazwą producenta, opisem których pozycji formularza cenowego dotyczą - w języku polskim 3.Próbki z każdej pozycji w ilości - 1 szt. - w celu potwierdzenia zgodności oferowanych produktów z opisem w SIWZ (dot. wszystkich zadań).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają możliwość zmiany ceny brutto przedmiotu umowy wyłącznie w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, na podstawie pisemnego aneksu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie, ul. Św. Piotra 1, 48-300 Nysa IIIp. pok. 30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2011 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nysie, 48-300 Nysa, ul. Św. Piotra 1 IIIp..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - dostawa filtrów elektrostatycznych i łączników karbowanych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - dostawa filtrów elektrostatycznych i łączników karbowanych - 10 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - dostawa rurek z systemem odsysania znad mankietu uszczelniającego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - dostawa rurek z systemem odsysania znad mankietu uszczelniającego - 3 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - dostawa systemów zamkniętych do bezpiecznego odsysania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - dostawa systemów zamkniętych do bezpiecznego odsysania - 2 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - dostawa zestawów trzykomorowych do drenażu klatki piersiowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - dostawa zestawów trzykomorowych do drenażu klatki piersiowej - 1 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - dostawa kaniul dotętniczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - dostawa kaniul dotętniczych - 1 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - dostawa zestawów do inwazyjnego pomiaru ciśnienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - dostawa zestawów do inwazyjnego pomiaru ciśnienia - 1 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - dostawa zestawów do tracheotomii przezskórnej metoda Griggsa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - dostawa zestawów do tracheotomii przezskórnej metoda Griggsa - 5 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - dostawa rurek tracheotomijnych z otworem foniatrycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 - dostawa rurek tracheotomijnych z otworem foniatrycznych - 2 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - dostawa zestawów do tracheotomii przezskórnej typu PercuTwist.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 - dostawa zestawów do tracheotomii przezskórnej typu PercuTwist - 1 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - dostawa cewników do żywienia dojelitowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 10 - dostawa cewników do żywienia dojelitowego -1 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - dostawa zestawów do drenażu opłucnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 11 - dostawa zestawów do drenażu opłucnej - 1 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - dostawa zestawów do niebronchoskopowego płukania oskrzelowo - pęcherzykowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 12 - dostawa zestawów do niebronchoskopowego płukania oskrzelowo - pęcherzykowego - 1 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 - dostawa rurek tracheotomijnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 13 - dostawa rurek tracheotomijnych - 1 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 - dostawa zestawów do tlenoterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 14 - dostawa zestawów do tlenoterapii - 1 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15 - dostawa nebulizatorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 15 - dostawa nebulizatorów - 1 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16 - dostawa rurek ustno - gardłowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 16 - dostawa rurek ustno - gardłowych - 1 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie nr 17 - dostawa prowadnic do rurek intubacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 17 - dostawa prowadnic do rurek intubacyjnych - 2 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie nr 18 - dostawa cewników, drenów, łączników oraz zestawów do drenażu klatki piersiowej i otrzewnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 18 - dostawa cewników, drenów, łączników oraz zestawów do drenażu klatki piersiowej i otrzewnej - 9 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie nr 19 - dostawa drenów do jamy brzusznej, drenów i końcówek do odsysania pola operacyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 19 - dostawa drenów do jamy brzusznej, drenów i końcówek do odsysania pola operacyjnego - 7 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie nr 20 - dostawa kateterów do embolektomii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 20 - dostawa kateterów do embolektomii - 1 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie nr 21 - dostawa ostrzy chirurgicznych oraz urządzeń do zdejmowania ostrzy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 21 - dostawa ostrzy chirurgicznych oraz urządzeń do zdejmowania ostrzy - 3 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadanie nr 22 - dostawa siatek i protez powięzi do operacyjnego leczenia przepuklin oraz barwnych odciągów chirurgicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 22 - dostawa siatek i protez powięzi do operacyjnego leczenia przepuklin oraz barwnych odciągów chirurgicznych - 2 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zadanie nr 23 - dostawa protez naczyniowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 23 - dostawa protez naczyniowych - 1 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zadanie nr 24 - dostawa aparatów do przetoczeń z precyzyjnym regulatorem prędkości przepływu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 24 - dostawa aparatów do przetoczeń z precyzyjnym regulatorem prędkości przepływu - 1 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zadanie nr 25 - dostawa rurek tracheotomijna z czystego silikonu oraz prowadnic jednorazowych i wielorazowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 25 - dostawa rurek tracheotomijna z czystego silikonu oraz prowadnic jednorazowych i wielorazowych - 4 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zadanie nr 26 - dostawa strzykawek niskooporowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 26 - dostawa strzykawek niskooporowych - 1 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zadanie nr 27 - dostawa zestawów do podawania płynów z portem bocznym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 27 - dostawa zestawów do podawania płynów z portem bocznym - 1 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Zadanie nr 28 - dostawa cewników do tętnicy promieniowej tętnicy udowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 28 - dostawa cewników do tętnicy promieniowej tętnicy udowej - 2 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Zadanie nr 29 - dostawa zaworów zamykających dostępu naczyniowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 29 - dostawa zaworów zamykających dostępu naczyniowego - 1 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Zadanie nr 30 - dostawa rurek tracheotomijnych z rurką wewnętrzną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 30 - dostawa rurek tracheotomijnych z rurką wewnętrzną - 2 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Zadanie nr 31 - dostawa narzędzi do zabiegów ERCP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 31 - dostawa narzędzi do zabiegów ERCP - 11 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Zadanie nr 32 - dostawa protez żółciowych, sond nosowo - żółciowych oraz balonów do ekstrakcji złogów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 32 - dostawa protez żółciowych, sond nosowo - żółciowych oraz balonów do ekstrakcji złogów - 5 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Zadanie nr 33 - dostawa kaniulotomów wielorazowego użytku oraz koszyków do usuwania złogów żółciowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 33 - dostawa kaniulotomów wielorazowego użytku oraz koszyków do usuwania złogów żółciowych - 9 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Zadanie nr 34 - dostawa wielorazowego zestawu do wprowadzania stentów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 34 - dostawa wielorazowego zestawu do wprowadzania stentów - 1 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Zadanie nr 35 - dostawa narzędzi laparoskopowych wielorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 35 - dostawa narzędzi laparoskopowych wielorazowego użytku - 4 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Zadanie nr 36 - dostawa frezów do SHAVER SYSTEM typ SV - 8002 VIMEX.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 36 - dostawa frezów do SHAVER SYSTEM typ SV - 8002 VIMEX - 3 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Zadanie nr 37 - dostawa zestawu do szycia łąkotek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 37 - dostawa zestawu do szycia łąkotek - 37 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Zadanie nr 38 - dostawa termometrów bezkontaktowych do pomiaru temperatury ciała u dzieci i dorosłych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 38 - dostawa termometrów bezkontaktowych do pomiaru temperatury ciała u dzieci i dorosłych - 1 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Zadanie nr 39 - dostawa papierów rejestracyjnych oraz żeli medycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 39 - dostawa papierów rejestracyjnych oraz żeli medycznych - 15 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: Zadanie nr 40 - dostawa golarek chirurgicznych jednorazowego użytku i myjek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 40 - dostawa golarek chirurgicznych jednorazowego użytku i myjek - 2 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: Zadanie nr 41 - dostawa misek nerkowatych, kaczek, i basenów białych z tworzywa sztucznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 41 - dostawa misek nerkowatych, kaczek, i basenów białych z tworzywa sztucznego - 3 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: Zadanie nr 42 - dostawa worków na wymiociny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 42 - dostawa worków na wymiociny - 1 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: Zadanie nr 43 - dostawa worków stomijnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 43 - dostawa worków stomijnych - 3 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Odbudowa infrastruktury drogowej po powodzi - ul. Powstańców Śląskich w Nysie - zaprojektuj i wybuduj
- Utrzymanie czystości na podwórkach gminnych w Nysie
- Utrzymanie zieleni niskiej i czystości w obrębie Rejonu I w Nysie
- Dostawa gazów medycznych
- Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych na okres od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa paliw płynnych do zbiorników pojazdów i sprzętu silnikowego poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nysie
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Leki ogólne, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia, suplementy diety, wyroby medyczne (II)
- Dostawa różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - uzupełnienie
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa obłożeń i bielizny jednorazowego użytku dla SP ZZOZ w Kozienicach
- 21/TP/I/24 DOSTAWY OBŁOŻEŃ CHIRURGICZNYCH, ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ, WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO HIGIENY I OPIEKI NAD PACJENTEM
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.