Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2016-12-05
Ogłoszenie nr 358352 - 2016 z dnia 2016-12-05 r.
Warszawa: NAPOJE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, krajowy numer identyfikacyjny
14273498200000, ul.
ul. Wiejska
10,
00902
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 695 21 30, faks
22 695 21 33, e-mail
zamowienia.co@prezydent.pl
Adres strony internetowej (URL): www.co.kprp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytucja Gosparki Budżetowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
NAPOJE
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.CO - 32/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest : Zakup wraz z sukcesywnym dostarczaniem soków i napojów owocowo - warzywnych oraz napojów z kofeiną i herbat mrożonych. w części I - Napoje z kofeiną i herbaty mrożone; w części II - Soki i napoje owocowo - warzywne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy - opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SIWZ). 2.Dostarczanie zamawianych artykułów dla części I oraz II będzie odbywało się stosownie do potrzeb, na podstawie przesyłanych do Wykonawcy jednostkowych zapotrzebowań (określających rodzaj oraz ilość artykułów) do następujących obiektów Zamawiającego: Siedziba Kancelarii Prezydenta RP, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa (punkty odbioru: stołówka, recepcja, bufet). Złożenie zamówienia do godz. 15:00 - realizacja następnego dnia roboczego w godz. 7:30 - 12:00. W nagłych wypadkach zamówienia telefonicznie po godz. 15:00 z takim samym terminem realizacji. Minimalna wartość zamówienia: 100,00 zł (netto); Zespół Rezydencji Belweder - Klonowa, ul. Flory 2, 00-586 Warszawa. Złożenie zamówienia do godz. 18:00 - realizacja następnego dnia roboczego w godz. 7:30 - 11:00. W nagłych wypadkach zamówienia telefoniczne po godz.18:00 z takim samym terminem realizacji oraz możliwość sporadycznych zakupów w soboty i święta. Minimalna wartość zamówienia: 100,00 zł (netto); Pałac Prezydencki, ul. Krakowskie Przedmieście 46/48, 00 - 325 Warszawa (punkt odbioru: bufet, recepcja). Złożenie zamówienia do godz.15:00 - realizacja następnego dnia roboczego w godz. 7:30 - 11:00. W nagłych wypadkach zamówienia telefoniczne po godz.15:00 z takim samym terminem realizacji. Możliwość sporadycznych zakupów w soboty i święta. Minimalna wartość zamówienia: 100,00 zł (netto). W przypadku braku możliwości wjazdu na teren Pałacu Prezydenckiego zamówienie dostarczone będzie do wejścia do budynku kuchni. Rezydencja Prezydenta RP Belweder, ul. Belwederska 56, 00 - 594 Warszawa. Złożenie zamówienia do godz.18:00 - realizacja następnego dnia roboczego w godz. 7:00 - 14:00. 3. W nagłych wypadkach zamówienia tel. po godz. 18:00 z takim samym terminem realizacji, dodatkowo zamówienia "ekspresowe" z terminem realizacji do 4 godzin oraz sporadyczne zakupy w soboty i święta. Minimalna wartość zamówienia: 100,00 zł (netto).Termin przydatności do spożycia licząc od dnia dostawy, wszystkich wymienionych artykułów w Załączniku nr 2 do SIWZ, nie może być krótszy niż 8 miesięcy. 4.Wykonawca każdorazowo, po odbiorze zamówionych artykułów w terminie nie dłuższym niż 7 dni, będzie wystawiał faktury oddzielnie dla każdego z obiektów. Wystawiane faktury muszą zawierać m.in. jednostkowe ceny netto poszczególnych artykułów. 5.Artykuły objęte przedmiotem niniejszego zamówienia wykorzystywane będą w usługach gastronomicznych przeznaczonych m.in. do odsprzedaży w ramach działalności komercyjnej prowadzonej przez Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta w obiektach prowadzących usługi gastronomiczne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
15320000-7
Dodatkowe kody CPV:
15982000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Napoje z kofeiną i herbaty mrożone |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT28012.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 32527,80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Soki i napoje owocowo - warzywne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT60954.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 60696.05 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 740 w km 6+829 do km 8+700, gmina Zakrzew, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 030/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 35+000 do km 37+500, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie - nr postępowania 024/25
- "Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Szadkowskiego 3 w Warszawie"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.4.2025
- Rozbiórka pomieszczeń piwnicznych poza obrysem budynku przy ul. Jurija Gagarina 15 w Warszawie.
- Wykonanie opróbowania wybranych punktów monitoringu stanu chemicznego w dwóch częściach
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.