eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-12-05

Ogłoszenie nr 358352 - 2016 z dnia 2016-12-05 r.

Warszawa: NAPOJE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, krajowy numer identyfikacyjny 14273498200000, ul. ul. Wiejska  10, 00902   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 695 21 30, faks 22 695 21 33, e-mail zamowienia.co@prezydent.pl
Adres strony internetowej (URL): www.co.kprp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja Gosparki Budżetowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

NAPOJE

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.CO - 32/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest : Zakup wraz z sukcesywnym dostarczaniem soków i napojów owocowo - warzywnych oraz napojów z kofeiną i herbat mrożonych. w części I - Napoje z kofeiną i herbaty mrożone; w części II - Soki i napoje owocowo - warzywne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy - opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SIWZ). 2.Dostarczanie zamawianych artykułów dla części I oraz II będzie odbywało się stosownie do potrzeb, na podstawie przesyłanych do Wykonawcy jednostkowych zapotrzebowań (określających rodzaj oraz ilość artykułów) do następujących obiektów Zamawiającego: Siedziba Kancelarii Prezydenta RP, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa (punkty odbioru: stołówka, recepcja, bufet). Złożenie zamówienia do godz. 15:00 - realizacja następnego dnia roboczego w godz. 7:30 - 12:00. W nagłych wypadkach zamówienia telefonicznie po godz. 15:00 z takim samym terminem realizacji. Minimalna wartość zamówienia: 100,00 zł (netto); Zespół Rezydencji Belweder - Klonowa, ul. Flory 2, 00-586 Warszawa. Złożenie zamówienia do godz. 18:00 - realizacja następnego dnia roboczego w godz. 7:30 - 11:00. W nagłych wypadkach zamówienia telefoniczne po godz.18:00 z takim samym terminem realizacji oraz możliwość sporadycznych zakupów w soboty i święta. Minimalna wartość zamówienia: 100,00 zł (netto); Pałac Prezydencki, ul. Krakowskie Przedmieście 46/48, 00 - 325 Warszawa (punkt odbioru: bufet, recepcja). Złożenie zamówienia do godz.15:00 - realizacja następnego dnia roboczego w godz. 7:30 - 11:00. W nagłych wypadkach zamówienia telefoniczne po godz.15:00 z takim samym terminem realizacji. Możliwość sporadycznych zakupów w soboty i święta. Minimalna wartość zamówienia: 100,00 zł (netto). W przypadku braku możliwości wjazdu na teren Pałacu Prezydenckiego zamówienie dostarczone będzie do wejścia do budynku kuchni. Rezydencja Prezydenta RP Belweder, ul. Belwederska 56, 00 - 594 Warszawa. Złożenie zamówienia do godz.18:00 - realizacja następnego dnia roboczego w godz. 7:00 - 14:00. 3. W nagłych wypadkach zamówienia tel. po godz. 18:00 z takim samym terminem realizacji, dodatkowo zamówienia "ekspresowe" z terminem realizacji do 4 godzin oraz sporadyczne zakupy w soboty i święta. Minimalna wartość zamówienia: 100,00 zł (netto).Termin przydatności do spożycia licząc od dnia dostawy, wszystkich wymienionych artykułów w Załączniku nr 2 do SIWZ, nie może być krótszy niż 8 miesięcy. 4.Wykonawca każdorazowo, po odbiorze zamówionych artykułów w terminie nie dłuższym niż 7 dni, będzie wystawiał faktury oddzielnie dla każdego z obiektów. Wystawiane faktury muszą zawierać m.in. jednostkowe ceny netto poszczególnych artykułów. 5.Artykuły objęte przedmiotem niniejszego zamówienia wykorzystywane będą w usługach gastronomicznych przeznaczonych m.in. do odsprzedaży w ramach działalności komercyjnej prowadzonej przez Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta w obiektach prowadzących usługi gastronomiczne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 15320000-7
Dodatkowe kody CPV: 15982000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Napoje z kofeiną i herbaty mrożone
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT28012.00
WalutaPL


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MARCO 2 Zdzisław Stachacz ,  biuro@marco2.pl,  ul. Łopuszańska 36,  02-220,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 32527,80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 32527,80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35 446,50
Waluta: PL


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Soki i napoje owocowo - warzywne
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT60954.00
WalutaPL


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MARCO 2 Zdzisław Stachacz ,  biuro@marco2.pl,  ul. Łopuszańska 36,  02-220,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 60696.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 60696.05
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 64403.60
Waluta: PL


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.