To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-28
Dąbrowa Biskupia: Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych gm. Dąbrowa Biskupia w ramach projektu Nasze radosne przedszkole.
Numer ogłoszenia: 358364 - 2014; data zamieszczenia: 28.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 310200 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Biskupia, Ul. Topolowa 2, 88-133 Dąbrowa Biskupia, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (052) 351 21 70, faks (052) 351 21 70.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych gm. Dąbrowa Biskupia w ramach projektu Nasze radosne przedszkole..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenie oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych gm. Dąbrowa Biskupia w ramach projektu Nasze radosne przedszkole Zamówienie składa się z następujących części : Zadanie I Dostosowanie pomieszczeń Dostawa materiałów i wyposażenia do modernizacji i dostosowania pomieszczeń na potrzeby dzieci przedszkolnych, w tym : materiały budowlane, wyposażenie sal, łazienek i kuchni, w meble oraz inne urządzenia szczegółowo opisane w załączniku nr 2A do SIWZ wraz z pozostałymi usługami towarzyszącymi. Zadanie II Pomoce dydaktyczne Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych na potrzeby oddziałów przedszkolnych szczegółowo opisanych w załączniku nr 2B do SIWZ wraz z pozostałymi usługami towarzyszącymi. Zadanie III Sprzęt multimedialny i komputerowy Dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego szczegółowo opisanego w załączniku nr 2C do SIWZ wraz z pozostałymi usługami towarzyszącymi. Zamawiający wyraża zgodę na składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. Cały asortyment o parametrach i w ilościach określonych w SIWZ należy dostarczyć do poszczególnych oddziałów przedszkolnych w szkołach : Szkoła Podstawowa w Ośniszczewku,Szkoła Podstawowa w Parchaniu, Szkoła Podstawowa w Pieraniu, Zespole Szkół w Dąbrowie Biskupiej Odbiór zostanie potwierdzony pisemnie przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe (tzn. żadna z części składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana), wolne od wad, oryginalnie zapakowane w opakowanie producenta, oznakowane logo producenta oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Dostarczony sprzęt musi być wolny od wad fizycznych i prawnych oraz zostać wprowadzony do obrotu zgodnie przepisami prawa. Posiadać oznaczenie CE. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w załącznikach do niej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. Urządzenia lub materiały równoważne powinny spełniać warunki SIWZ i nie powinny być gorsze od opisanych w SIWZ. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport , załadunek i rozładunek oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak instalacja, uruchomienie, pomoc techniczna oraz serwis gwarancyjny. Przedmiot zamówienia musi być oddany Zamawiającemu w stanie nadającym się do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem wraz z wszelką dokumentacją (w szczególności instrukcjami, gwarancją, certyfikatami i licencjami oprogramowania). Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczone wyposażenie na okres: - meble - 24 miesiące - sprzęt AGD - 36 miesięcy - sprzęt multimedialny i komputerowy - 36 miesięcy - pozostałe wyposażenie - 12 m-cy Płatność będzie dokonana przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy , w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury wraz z zatwierdzonym protokołem zdawczo - odbiorczym. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Nasze radosne przedszkole, wspófinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.15.10.00 - Meble różne 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne 44.11.17.00 - Kafelki 44.81.00.00 - Farby 39.51.54.20 - Rolety włókiennicze 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 37.52.00.00 - Zabawki 37.52.41.00 - Gry edukacyjne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Nasze radosne przedszkole, wspófinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych gm. Dąbrowa Biskupia w ramach projektu Nasze radosne przedszkole Zadanie II Pomoce dydaktyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Główna Księgarnia Szkolna Gajewicz Gawin Widłak s.j., Al. Daszyńskiego 16, 31-534 Kraków, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65178,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 76041,94
Oferta z najniższą ceną: 76041,94 / Oferta z najwyższą ceną: 76041,94
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych gm. Dąbrowa Biskupia w ramach projektu Nasze radosne przedszkole Zadanie III Sprzęt multimedialny i komputerowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- COPYBOX Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 14, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 129105,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 143787,00
Oferta z najniższą ceną: 127157,98 / Oferta z najwyższą ceną: 143787,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- "Zakup i dostawa sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Szkoły Przyszłości w Gminie Cieszków" - przetarg II
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do szkół podstawowych w ramach zadania pn. "Gmina Brusy stawia na edukację"
- "Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia cz. 2"
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.