eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Usługi transportowe świadczone przy użyciu cystern.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-14

Gliwice: Usługi transportowe świadczone przy użyciu cystern.
Numer ogłoszenia: 358364 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Szkła, Ceramiki, Materiałów Ogniotrwałych i Budowlanych w Warszawie, Oddział Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach , ul. Toszecka 99, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2701801, faks 032 2701934.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi transportowe świadczone przy użyciu cystern..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem są: usługi spedycyjne świadczone przy użyciu cystern o ładowności do 25 ton na trasach: 1/ Bratysława - Gliwice - ilość frachtów 16 2/ Czechowice Dziedzice- Gliwice - ilość frachtów 11 3/ Płock - Gliwice - ilość frachtów 3 Ewentualne zmniejszenie ilości frachtów na danej trasie w okresie realizacji umowy nie będzie podstawa roszczeń Wykonawcy. 2. Opis wymagań dot. przedmiotu zamówienia. 1/ Usługi sukcesywne po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego - forma elektroniczna lub fax. 2/ Wymagany czas wykonania zlecenia po zgłoszeniu - forma elektroniczna lub fax. a/ w trybie zwykłym 48 godz. b/ w trybie pilnym 24 godz. z wyłączeniem niedzieli, świąt oraz dni urzędowo wolnych od pracy. 3/ Przewożone towary - surowce ciekłe do produkcji OMO 4/ Miejsce dostaw - siedziby zamawiającego - ul. Toszecka 99, Gliwice na warunkach - loco magazyn Ubezpieczenie spoczywa na Wykonawcy / spedytor odpowiada za ewentualne szkody powstałe podczas realizacji zlecenia spedycyjnego/. 5/ Zamawiający nie ponosi kosztów dojazdu do miejsca odbioru towaru. 6/ Wymagane warunki płatności - faktura VAT - przelew 30 dni od daty 7/ Pozostałe wymagania na warunkach określonych w dołączonym do SIWZ wzorze umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymagane wniesienie wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenie zgodności oferowanej usługi z wymaganiami określonymi w SIWZ wymagane dołączenie dokumentów: - formularza cenowego, - certyfikatu Systemu Zapewnienia Jakości wg normy ISO / jeżeli Wykonawca posiada /oraz przedstawienie wszystkich wymienionych niżej dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń 2. W celu potwierdzenia ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp wymagane dołączenie następujących dokumentów: 1) Oświadczenia że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Pzp 2) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 3) Ważnej licencja na wykonywanie międzynarodowego zarobkowego przewozu drogowego rzeczy wszelkimi trasami dla przewozów lub części przewozów realizowanych na terytorium Wspólnoty./ ważna licencja tj. na dzień składania ofert oraz na okres obowiązywania umowy jeżeli zachodzi potrzeba jej aktualizacji /. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane przedstawienie: 1) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 / trzech / lat prze dniem wszczęcia postępowania usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia / co najmniej jedno /, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wymagane przedstawienie: 1) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej / minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia 100 000 zł, zakres ubezpieczenia- zgodnie z dokumentem rejestracyjnym/. 5. Ponadto Zamawiający wymaga przedstawienia wraz z ofertą: 1) Pełnomocnictwa / w razie jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik 2) Parafowanego wzoru umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imo.gliwice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, uli.Toszecka 99, 44-100 Gliwice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, ul.Toszecka 99, 44-100 Gliwice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.