To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-30
Rzeszów: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami
Numer ogłoszenia: 358392 - 2015; data zamieszczenia: 30.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 320980 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8520600, 8520610, faks 017 8520611.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa - zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych i eksploatacyjnych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części, słownie osiem części zamówienia. Część 1, załącznik nr 1 do Siwz. Projekt Regionalna Instytucja Finansująca, realizowany w ramach umowy wsparcia 9RIFPOIG20159DKW, zawartej pomiędzy PARP i RARR S.A. - materiały biurowe. Część 2, załącznik nr 2 do Siwz. Projekt Regionalna Instytucja Finansująca, realizowany w ramach umowy wsparcia 9RIFPOIG20159DKW, zawartej pomiędzy PARP i RARR S.A. - materiały eksploatacyjne. Część 3, załącznik nr 3 do Siwz. Projekt Pożyczki na start, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek Pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samo zatrudnienia. Współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. - materiały biurowe. Część 4, załącznik nr 4 do Siwz Centrum Administracyjne CAD - materiały eksploatacyjne. Część 5, załącznik nr 5 do Siwz Centrum - Podkarpacki Park Naukowo - Technologiczny - AEROPOLIS - PPNT - materiały biurowe. Część 6, załącznik nr 6 do Siwz. Centrum - Podkarpacki Park Naukowo - Technologiczny - AEROPOLIS - PPNT - materiały eksploatacyjne. Część 7, załącznik nr 7 do Siwz. Projekt pn. Budowa Centrum Wystawienniczo - Kongresowego Województwa Podkarpackiego realizowany w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013. - materiały biurowe. Część 8, załącznik nr 8 do siwz. Projekt pn. Budowa Centrum Wystawienniczo - Kongresowego Województwa Podkarpackiego realizowany w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013. - materiały eksploatacyjne. Zamawiający zastrzegł sobie możliwość zwiększenia, lub zmniejszenia ilości i wartości zamówienia jednak nie więcej niż do 20 % wartości całkowitej brutto w sytuacji gdy zmianie ulegną potrzeby zamawiającego co do ilości materiałów, czego nie jest w stanie przewidzieć w chwili zawierania umowy. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają załączniki numer 1 - 8 do Siwz oraz załącznik nr 9 do siwz - wzór umowy. Zamawiający zastrzegł sobie prawo natychmiastowego rozwiązania umowy i dochodzenia odszkodowania z tym związanego, w razie co najmniej dwukrotnego stwierdzenia niewykonania lub nienależytego wykonania dostawy w części zamówionej przez Zamawiającego. Trzykrotne zareklamowanie materiału tego samego typu i modelu stanowi podstawę do rozwiązania umowy z Wykonawcą. Zamawiający dopuścił składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuścił składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewidział zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierzał ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewidywał wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Termin realizacji przedmiotu zamówienia od daty zawarcia umowy do 31.12.2015, lub do zakończenia realizacji projektu, lub wyczerpania przedmiotu zamówienia. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które: A.zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania; B.nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego. 1.Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryterium i ich znaczenie: A.Cena 90 % B.Termin dostawy 10 % Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą, zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik nr 9 do siwz. Cenę należy wyliczyć zgodnie z tabelami stanowiącą załączniki nr 1 - 8 (odpowiednio do części zamówienia). Należy podać cenę jednostkową brutto, wartość pozycji brutto, łączną wartość brutto dla części zamówienia. Jest to wynagrodzenie kosztorysowe. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części (zadań). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki numer 1 - 8. Zamawiający dopuścił składanie ofert częściowych na dowolną ilość części. Dla każdej części oddzielnie wybierano ofertę najkorzystniejsza. Dla każdej części oddzielnie zawarto umowę. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda w ofercie wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie przewidywał rozliczeń w walutach obcych. Wszystkie rozliczenia będą prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający nie wymagał wniesienia wadium...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 30.12.41.00 - Fusery 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt: Regionalna Instytucja Finansujaca realizowany w ramach umowy wsparcia 9/RIF/POIG/2015/9/DKW, zawartej pomiędzy PARP i RARR S.A. Projekt Pożyczki na start realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Centrum - Podkarpacki Park Naukowo - Technologiczny - AEROPOLIS - PPNT. Umowa o zarządzanie PPNT. Projekt pn. Budowa Centrum Wystawienniczo - Kongresowego Województwa Podkarpackiego realizowany w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1, załącznik nr 1 do Siwz Projekt: Regionalna Instytucja Finansująca, realizowany w ramach umowy wsparcia 9/RIF/POIG/2015/9/DKW, zawartej pomiędzy PARP i RARR S.A. - materiały biurowe.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROMYK S.C. Wanda Kurczyna, Jolanta Zimna, ul. Dęblińska 11, Sosnowiec, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10975,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8250,70
Oferta z najniższą ceną: 8250,70 / Oferta z najwyższą ceną: 8874,10
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Projekt: Regionalna Instytucja Finansująca, realizowany w ramach umowy wsparcia 9/RIF/POIG/2015/9/DKW, zawartej pomiędzy PARP i RARR S.A. - materiały eksploatacyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JM DATA S.C. Żebrowski Jarosław, Ryciak Maciej, ul. Trakt Lubelski 233, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44450,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35689,68
Oferta z najniższą ceną: 35689,68 / Oferta z najwyższą ceną: 50122,29
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Część 3, załącznik nr 3 do Siwz Projekt: Pożyczki na start, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek Pracy otwarty dla wszystkich.Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samo zatrudnienia. Współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. - materiały biurowe.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROMYK S.C. Wanda Kurczyna, Jolanta Zimna, ul. Dęblińska 11, Sosnowiec, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 537,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 630,50
Oferta z najniższą ceną: 630,50 / Oferta z najwyższą ceną: 886,15
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Część 4, załącznik nr 4 do Siwz Centrum Administracyjne (CAD) - materiały eksploatacyjne.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DMD S.C. Paweł Miturski Dorota Miturska, ul. Staroniwska 41B, Rzeszów, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8260,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12107,82
Oferta z najniższą ceną: 12107,82 / Oferta z najwyższą ceną: 14553,01
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Część 5, załącznik nr 5 do Siwz Centrum - Podkarpacki Park Naukowo - Technologiczny - AEROPOLIS - PPNT - materiały biurowe.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROMYK S.C. Wanda Kurczyna, Jolanta Zimna, ul. Dęblińska 11, Sosnowiec, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15210,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10248,94
Oferta z najniższą ceną: 10248,94 / Oferta z najwyższą ceną: 11616,30
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Część 6, załącznik nr 6 do Siwz. Centrum - Podkarpacki Park Naukowo - Technologiczny - AEROPOLIS - PPNT - materiały eksploatacyjne.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DRUK TECH Waldemar Kawalec, E. Orzeszkowej 13, Rzeszów, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24460,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29181,75
Oferta z najniższą ceną: 29181,75 / Oferta z najwyższą ceną: 36544,35
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: Część 7 Projekt pn.:Budowa Centrum Wystawienniczo - Kongresowego Województwa Podkarpackiego realizowany w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013. - materiały biurowe.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURT-PAPIER RYSZARD CEBULA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HURT-PAPIER RYSZARD CEBULA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- HURT PAPIER Ryszard Cebula Sp.J., ul. Podkarpacka 57 B, Rzeszów, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 900,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 816,51
Oferta z najniższą ceną: 816,51 / Oferta z najwyższą ceną: 914,10
Waluta: PLN .
Część NR: 8
Nazwa: Część 8, załącznik nr 8 do siwz Projekt pn.: Budowa Centrum Wystawienniczo - Kongresowego Województwa Podkarpackiego realizowany w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013. - materiały eksploatacyjne.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Resgraph Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 19, Rzeszów, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3240,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3987,95
Oferta z najniższą ceną: 3987,95 / Oferta z najwyższą ceną: 4317,30
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowych i specjalistycznych GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na 3 części.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych
- Zakup materiałów na rzecz realizacji projektu preinkubacji - zamówienie z podziałem na trzy części
- wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania Decyzji ZRID dla inwestycji pn. : "Budowa drogi powiatowej łączącej drogę powiatową Nr 1407R z drogą krajową nr 19"
- Organizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, zamieszkałych na terenie Miasta Rzeszowa
- Zakup i sukcesywna dostawa warzyw, owoców mrożonych oraz ryb przetworzonych i konserwowych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby jednostek UPWr.
- Sukcesywna dostawa tonerów, tuszy, bębnów i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Konstancin - Jeziorna.
- Zakup materiałów na rzecz realizacji projektu preinkubacji - zamówienie z podziałem na trzy części
- Dostawy artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów i tuszy dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie na rok 2025
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I EKSPLOATACYJNYCH DO STAROSTWA POWIATOWEGO W PUŁTUSKU
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i plastycznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.