To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-05
Ogłoszenie nr 358409 - 2016 z dnia 2016-12-05 r.
Gronowo Elbląskie: Obsługa bankowa budżetu Gminy Gronowo Elbląskie oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 339674-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gronowo Elbląskie, krajowy numer identyfikacyjny
53442800000, ul.
ul. Łączności
3,
82335
Gronowo Elbląskie, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
552 315 623, faks
552 315 623, e-mail
e.zajac@gminagronowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa bankowa budżetu Gminy Gronowo Elbląskie oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiot zamówienia: Obsługa bankowa budżetu Gminy Gronowo Elbląskie oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie" Jednostki budżetowe - Urząd Gminy Gronowo Elbląskie, - Zespół Szkół w Jegłowniku, - Zespół Szkół w Gronowie Elbląskim, - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gronowie Elbląskim, - Biblioteka Publiczna Gminy Gronowo Elbląskie. 2.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1)otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych budżetu gminy oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie, a)Bank zobowiązany jest otworzyć i prowadzić na rzecz Zamawiającego rachunki w liczbie niezbędnej do prowadzenia prawidłowej gospodarki finansowej; b)Bank zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu możliwość automatycznej identyfikacji źródeł dochodów, poprzez określenie nazwy Kontrahenta, tytułu płatności,daty obciążenia rachunku Kontrahenta za pośrednictwem poczty lub innych sposobów wpłat lub innych parametrów uzgodnionych pomiędzy Zamawiającym a Bankiem. Zakres informacji nie będzie wykraczał poza dostępny w systemie rozliczeń międzybankowych, 2)realizacja poleceń przelewu, 3)realizacja wpłat i wypłat gotówkowych, 4)automatyczne lokowanie wolnych środków finansowych na rachunkach bieżących, lokaty standardowe i krótkoterminowe(w tym m. innymi overnight), 5)wydawanie opinii, zaświadczeń, czeków gotówkowych w zakresie przedmiotu zamówienia, 6)uruchomienie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym a)Bank zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym w dniu 02.01.2017 r.; b)kredyt krótkoterminowy będzie odnawialny w każdym roku i uruchamiany po przekazaniu do Banku stosownej uchwały oraz podpisaniu aneksu do umowy o kredyt krótkoterminowy bez składania wniosku kredytowego w każdym roku. Wysokość kredytu wynikać będzie z określonego przez Radę Gminy w uchwale budżetowej upoważnienia do zaciągania kredytów na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego, jednakże nie przekroczy 1.000.000 zł; c)przeznaczeniem kredytu krótkoterminowego będzie pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Gminy Gronowo Elbląskie, a to oznacza, że będzie on spłacany ostatniego dnia roboczego danego roku;w ostatnim roku obowiązywania umowy nie później niż do dnia 02.12; d)wysokość kredytu krótkoterminowego będzie w dyspozycji Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy; faktycznie kredyt będzie uruchamiany w dowolnej wysokości bez wcześniejszej konieczności zawiadamiania o tym Wykonawcy; e)oprocentowanie kredytu będzie opierało się o stopę WIBOR 1M jako średnia arytmetyczna z poprzedniego miesiąca. f)średnie, prognozowane wykorzystanie kredytu krótkoterminowego założono na poziomie 800.000 zł; g)odsetki od kredytu będą płatne ostatniego dnia każdego miesiąca wykorzystania kredytu, jeżeli ostatni dzień miesiąca przypada na dzień wolny od pracy, to płatność nastąpi w 1-szym dniu roboczym po tym terminie, h)do naliczania odsetek założono, że każdy miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, a rok 365/366 dni. 7)zapewnienie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych Zamawiającego oraz jego serwisowania: a)system elektronicznej obsługi rachunków bankowych musi spełniać wymogi bezpieczeństwa teleinformatycznego; b)ponadto system musi umożliwiać: 1)uzyskanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na wszystkich rachunkach objętych obsługą, 2)tworzenie zbiorów danych rachunków, Kontrahentów i innych danych ewidencyjnych, 3)przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy Kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych możliwych do wyodrębnienia kryteriów, przy czym w okresie obowiązywania umowy Bank zobowiązany jest zapewnić możliwość przeszukiwania on-line zbiorów danych z całego okresu objętego obsługą (4 lata) oraz prowadzić w okresie archiwum, 4)dostęp(podgląd) upoważnionym pracownikom Urzędu Gminy Gronowo Elbląskie do rachunków bankowych podległych jednostek organizacyjnych poprzez system, 5)jednoczesne funkcjonowanie wszystkich stanowisk w tym samym czasie (system wielostanowiskowy), 6)uzyskiwanie raportów o zrealizowanych operacjach, 7)wydruk wyciągów bankowych niewymagających stempla bankowego, 8)import przelewów przygotowanych w systemie finansowo-księgowym Zamawiającego do systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych. 8)zapewnienie doradcy bankowego oraz doradcy technicznego do współpracy z Zamawiającym. 3.W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia i skalkulowanej opłaty ryczałtowej, Bank zobowiązany jest zapewnić także: 1)realizację przelewów w czasie rzeczywistym między jednostkami organizacyjnymi Zamawiającego, 2)wpłaty dokonywane w placówce bankowej na rzecz Zamawiającego będą zwolnione z opłat i prowizji bankowych, 3)zwiększenie lub zmniejszenie liczby prowadzonych rachunków bankowych nie wpłynie na wysokości miesięcznej opłaty ryczałtowej, 4)w przypadku łączenia, przekształcenia jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub powoływania nowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie, 5)szkolenie pracowników urzędu gminy oraz podległych jednostek organizacyjnych w zakresie obsługi systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych. 4.Wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do zapewnienia kompleksowej obsługi elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa, w zakresie bankowej obsługi finansowej gminy. 5.Przyjmowanie wpłat i wypłat gotówkowych od jednostek organizacyjnych podległych gminie oraz kasjerki Urzędu Gminy Gronowo Elbląskie poza kolejnością w godzinach otwarcia banku. 6.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania firm podwykonawców. 8.Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 9.Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał na terenie miejscowości Gronowo Elbląskie oddział, filię, agencję lub punkt kasowy, lub zobowiąże się do uruchomienia tego typu jednostkę na terenie miejscowości Gronowo Elbląskie w terminie do dnia 31.12.2016 r. 10.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił obsługę kasową wypłat dla świadczenioriorców Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej. 11.Szacunkowe dane o przedmiocie zamówienia: Lp. Wyszczególnienie Ilość/wartość w zł 1. Ilość rachunków podstawowych 6 2.Ilość rachunków pomocniczych 15 3.Ilość przelewów drogą elektroniczną (rocznie) 20.500 4.Ilość przelewów w formie papierowej (rocznie) sporadycznie 5.Średnio miesięczna ilość(w szt.) wpłat gotówkowych dokonywanych przez Zamawiającego w placówce Wykonawcy 35 6.Miesięczna wartość (średnia w PLN)wpłat gotówkowych dokonywanych przez Zamawiającego w placówce Wykonawcy 80.000 7.Średnio miesięczna ilość (w szt.) wypłat gotówkowych dokonywanych przez Zamawiającego 15 8.Średnio miesięczna wartość(w PLN) wypłat gotówkowych dokonywanych przez Zamawiającego 20.000 9.Średnio miesięczna ilość(w szt.)wypłat gotówkowych dla świadczeniobiorców dokonywanych w kasie Banku 300 10.Średnio miesięczna wartość(w PLN) wypłat gotówkowych dla świadczeniobiorców dokonywanych w kasie Banku 150.000 9.Liczba stanowisk systemu elektronicznej obsługi bankowości 6 Sprawozdania budżetowe za zamknięte okresy sprawozdawcze (kwartalne i roczne) są dostępne na stronie: bip.warmia.mazury.pl/gronowo_elblaskie_gmina_wiejska/, zakładka "Budżet i majątek" ,"Sprawozdania". Zaświadczenie o nr REGON, NIP, Uchwała o powołaniu Skarbnika Gminy oraz zaświadczenie o wyborze Wójt Gminy dostępne są na stronie: bip.warmia.mazury.pl/gronowo_elblaskie_gmina_wiejska/, zakładka "Pliki do pobrania", "Dokumentygminy". 12.Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę(na pełen etat) 2 osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy(Dz. U. z 2014 r., poz. 1502, z późn. zm.) Zatrudnienie osób, o których mowa powyżej udokumentowane zostanie oświadczeniem Wykonawcy. Wykonawca na żądanie Zamawiającego w ciągu 2 dni musi przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające zatrudnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazanych przez Zamawiającego przy realizacji przedmiotowego zamówienia. Za niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę przedmiotowych wymagań Zamawiający naliczy niżej podane kary umowne: 1)500,00 zł za każdą osobę, która wykonuje czynności przy realizacji przedmiotowego zamówienia, a nie jest zatrudniona na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, 2)500,00 zł za każdy dzień opóźnienia w przedstawieniu Zamawiającemu na żądanie oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wskazanych przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66110000-4
Dodatkowe kody CPV:
66113000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT262926.04 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 234400.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.