Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-10
Mysłakowice: Bankowa obsługa budżetu Gminy Mysłakowice w latach 2009, 2010, 2011
Numer ogłoszenia: 358423 - 2008; data zamieszczenia: 10.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mysłakowice , ul. Szkolna 5, 58-533 Mysłakowice, tel. 075 6439986.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslakowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Mysłakowice w latach 2009, 2010, 2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Gminy Mysłakowice i 9 jednostek organizacyjnych Rady Gminy, a także prowadzenie punktu kasowego w budynku Urzędu Gminy, wypłata zasiłków rodzinnych w zakresie świadczeń społecznych i wypłastyu bankowe po zainstalowaniu bankomatu we wskazanym pomieszczeniu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający waymaga złożenia wadium w wysokości 4000 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkami udziału w postepowaniu jest spełnienie warunków określonych w art.22 i nie podleganie wykluczeniu w myśl art. 24 Prawa zamówień publicznych, w tym udokumentowanie 3 letniego doswiasczennia, wymaga się przedłożenia minimum dwóch referencji ( opinii ) potwierdzających, że realizowane w podanym czasie, lub realizowane poprzez podany okres zamówienia zbliżone co do zakresu i złożoności niniejszemu zamówieniu, zostały, lub wykonywane są z należytą starannością, wymogiem jest abo odległość siedziby lub oddziału banku wykonawcy znajdowała się w odleglości nie większej niż 20 km, wymogiem jest aby wykonawca w terminie 7 dni od podpisania umowy otworzył punkt kasowy. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na zasadzie spełnia, nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy mają dostarczyć: oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, aktualny odpis z właściwego rejestru ewidencji działalności gospodarczej, dwa dokumenty ( referencje ) potrwierdzające, nalezyte wykonywanie usług, oświadczenie, że w terminie 7 dni od podpisania umowy otworzą punkt kasowy w Urzędzie Gminy, a w terminie 14 dni zainstalują bankomat, przedłożą podpisaną umowę, lub oświadczenie, że zapoznali się i akceptują treść umowy, jeżeli siedziba lub oddział banku znajduje się ponad 20 km od Zamawiającego załączą zobowiązanie , że w ciągu 14 dni od podpisania umowy zostanie otwarty oddział banku spełniający wymóg odleglości,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslakowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mysłakowicach, 58-533 Mysłakowice ul. Szkolna 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy, 58-533 Mysłakowice ul. Szkolna 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI MYSŁAKOWICE
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. "Odnowa zabytkowego Parku Królewskiego w Mysłakowicach wraz z otoczeniem"
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi gminnej ul. Wiejska w Bukowcu"
- "Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów na terenie KCGO" - roboty budowlane wraz z wyposażeniem
- Rozbudowa cmentarza komunalnego w Mysłakowicach - etap VII
więcej: przetargi MYSŁAKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU MIASTA PRZEMYŚLA I MIEJSKICH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PRZEZ 36 MIESIĘCY LICZĄC OD 1 LIPCA 2025 R
- OBSŁUGA KASOWA PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.