Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-12-05
Ogłoszenie nr 358431 - 2016 z dnia 2016-12-05 r.
Płońsk: Dostawa artykułów żywnościowych w 2017r. dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Płońsku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Płońsku, krajowy numer identyfikacyjny
13045866900000, ul.
ul. Płocka
56,
09100
Płońsk, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
236 622 145, e-mail
zsoplonsk@neostrada.pl, faks
236 622 685.
Adres strony internetowej (URL): www.loplonsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.loplonsk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Zespół Szkół Ogólnokształcących 09-100 Płońsk, ul. Płocka 56
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych w 2017r. dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Płońsku
Numer referencyjny: ZSO.26.16.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
10
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych w 2017r. dla potrzeb Internatu Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Płońsku. Przedmiot zamówienia został podzielony na części I - X, w tym: CZĘŚĆ I - MIĘSA CZĘŚĆ II - JAJA CZĘŚĆ III - PIECZYWO CZĘŚĆ IV - CIASTA CZĘŚĆ V - JABŁKA CZĘŚĆ VI - POZOSTAŁE OWOCE I WARZYWA CZĘŚĆ VII - PRODUKTY MLECZARSKIE CZĘŚĆ VIII - MROŻONE WARZYWA, OWOCE, POTRAWY CZĘŚĆ IX - RÓŻNE ARTYKUŁY ŻYWNOŚCIOWE CZĘŚĆ X - ZIEMNIAKI 2. Szczegółowy wykaz, zakres i wielkość poszczególnych części zamówienia, oraz wymagania dotyczące realizacji dostaw zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia części I - X stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu innych artykułów spożywczych nie wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia (np. dla osób chorych lub z różnymi dietami) po cenach wynikających z ogólnie dostępnego cennika Wykonawcy na dzień złożenia zamówienia przez Zamawiającego do limitu posiadanych środków finansowych. 4. Podane ilości towaru są wielkościami szacunkowymi, służą wyłącznie do obliczenia ceny oferty. Zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostaw wg asortymentu podanego w ofercie w trakcie realizacji umowy - według własnych potrzeb do limitu posiadanych środków finansowych. 6. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania zamawianych artykułów do siedziby zamawiającego na własny koszt i ryzyko, transportem przystosowanym do przewozu żywności oraz rozładunku towaru i złożenia go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w jego magazynach. 7. Zamówienia na dostawy bieżące, zgodne z potrzebami Zamawiającego będą składane z min. jednodniowym wyprzedzeniem, telefonicznie, faksem lub w czasie dostawy na dostawę następną. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku, a w uzasadnionych przypadkach na żądanie zamawiającego również w soboty. 8. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia uzasadnione jest specyfiką przedmiotu zamówienia a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 9. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są różne artykuły żywnościowe. Dla dostaw opisanych przez Zamawiającego standardy jakościowe nie są ustalane indywidualnie przez Zamawiającego na jego konkretne potrzeby, ale Zamawiający zaspokaja swoje potrzeby poprzez nabywanie towarów ogólnie dostępnych na rynku, powszechnie oferowanych, takich jakie są oferowane wszystkim, ewentualnie zainteresowanym ich zakupem. Różnią się tylko ceną nabycia. Standardy jakości określają dostawy jako dobra popularne, wszędzie na rynku oferowane i wykonywane przez wszystkich wykonawców działających w określonej branży. Można je nabywać bez względu na miejscowość i czas. Zamawiający uwzględnił koszt cyklu życia zamawianych dostaw ponoszone w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia poprzez opisany sposób dostawy na koszt Wykonawcy, wymagania dotyczące okresu przydatności do spożycia oferowanych produktów, gramaturę produktów, sposób pakowania, zastrzeżenie zmienności ilości zamawianych produktów a przede wszystkim niezmienność oferowanej ceny w okresie realizacji umowy z zastrzeżeniem zmian ustawowych, wysokości obowiązującej stawki VAT oraz waloryzacji cen jednostkowych na podstawie wskaźnika ogłoszonego przez GUS. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
Dodatkowe kody CPV:15100000-9, 03142500-3, 15810000-9, 15812000-3, 03222000-3, 03222321-9, 15500000-3, 15896000-5, 15221000-3, 15234000-7, 15200000-0, 15300000-1, 15400000-2, 15600000-4, 15800000-6, 03212100-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunków szczegółowych udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunków szczegółowych udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunków szczegółowych udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą: 1. Informacja o podwykonawcach wg Załącznika Nr 3 do SIWZ. 2.Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów - jeżeli dotyczy, 3. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, 4. Wypełniony formularz cenowy potwierdzający spełnienie wymagań zamawiającego co do oferowanego przedmiotu zamówienia, 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o złożonych ofertach, o której mowa w przepisie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w przepisie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - Załącznik Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100.00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Dopuszcza się zmiany w ilościach poszczególnych środków spożywczych określonych w formularzach cenowych w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia się liczby osób korzystających ze stołówki szkolnej. 2. Zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości dostaw wg asortymentu podanego w ofercie w trakcie realizacji umowy - według własnych potrzeb do limitu posiadanych środków finansowych. 4. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy określona w oparciu o ceny jednostkowe produktów przedstawione przez Wykonawcę w formularzach cenowych może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Wówczas wynagrodzenie należne Wykonawcy podlegać będzie automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. 5. Za zgodą zamawiającego dopuszcza się waloryzację cen jednostkowych netto według wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych dla żywności i napojów bezalkoholowych opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny w Biuletynie Statystycznym GUS. 6. Za zgodą zamawiającego, na pisemny wniosek Wykonawcy cena jednostkowa może być waloryzowana w okresie obowiązywania umowy dwa razy w ciągu roku do wysokości wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny na stronie internetowej www.stat.gov.pl. 7. Ceny jednostkowe produktów Wykonawca może obniżyć w każdym momencie obowiązywania umowy bez wymagalności zawierania aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14/12/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: I
Nazwa: MIĘSO I PRZETWORY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przewidywana częstotliwość dostaw : codziennie - nie później niż do godz. 8.30 rano.
2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
4. Produkty należy dostarczać w pojemnikach z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością, zamkniętych i oplombowanych w sposób uniemożliwiający ich otwarcie bez uszkodzenia plomb. Każdy asortyment produktów winien być dostarczony w oddzielnym pojemniku.
5. Okres przydatności do spożycia dla mięsa winien wynosić nie mniej niż 5 dni od daty dostawy do magazynu Zamawiającego.
6. Okres przydatności do spożycia wędlin winien wynosić w dniu dostawy do magazynu zamawiającego nie mniej niż 9/10 gwarancji określonej przez producenta.
7. Do każdego pojemnika powinna być dołączona etykieta zawierająca co najmniej następujące dane:
- nazwę produktu,
- termin przydatności do spożycia,
- nazwę dostawcy - producenta, adres,
- warunki przechowywania,
- oznaczenie partii produkcyjnej,
- oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami
1 Baleron kg 50
2 Cielęcina b/k kg 30
3 Filet drobiowy kg 200
4 Filet królewski z indyka kg 70
5 Karkówka b/k wieprzowa kg 50
6 Kiełbasa biała kg 60
7 Kiełbasa cienka śląska kg 160
8 Kiełbasa krakowska kg 50
9 Kiełbasa szynkowa kg 50
10 Kiełbasa krakowska podsuszana kg 50
11 Kiełbasa żywiecka kg 30
12 Kości schabowe surowe kg 50
13 Udo ćwiartka kg 500
14 Łopatka wieprzowa b/k kg 200
15 Łopatka wędzona kg 35
16 Mięso mielone kg 600
17 Mięso wołowe b/k kg 50
18 Ogonówka wieprzowa kg 100
19 Pasztet drobiowy kg 100
20 Polędwica sopocka kg 150
21 Polędwica drobiowa z warzywami kg 50
22 Paluszki cienkie z szynki kg 100
23 Rolada zamkowa kg 20
24 Schab b/k wieprz. kg 300
25 Schab pieczony kg 20
26 Szynka b/k wieprzowa kg 350
27 Szynka konserwowa kg 50
28 Szynka wędzona gotowana kg 100
29 Szynka wiejska kg 100
30 Szynka z indyka prasowana kg 100
31 Szynka z piersi kg 40
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100.00 |
Część nr: II
Nazwa: JAJA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: ( kod CPV- 03142500-3 jaja )
1. Przewidywana częstotliwość dostaw: codziennie - nie później niż do godz. 8.30 rano .
2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3. Szczegóły, dotyczące ilości dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
4. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 25 dni.
1 Jaja świeże - klasa M szt 6000
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03142500-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100.00 |
Część nr: III
Nazwa: PIECZYWO
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przewidywana częstotliwość dostaw: codziennie: poniedziałek - piątek, nie później niż do godz. 6.30 rano.
2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
1 Bułka tarta 500g szt 200
2 Bułki graham 90g szt 2000
3 Bułki kajzerki 80g szt 200
4 Bułki zwykłe pszenne 90g szt 10000
5 Bułki żytnie 90g szt 1000
6 Chleb graham 400g szt 200
7 Chleb orkiszowy 400g szt 1000
8 Chleb pszenny krojony 500g szt 2000
9 Chleb razowy krojony 500g szt 50
10 Chleb żytni 300g ( mąka żytnia, kwas żytni, sól, woda) szt 1000
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15810000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100.00 |
Część nr: IV
Nazwa: CIASTA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przewidywana częstotliwości dostaw: codziennie od poniedziałku do piątku najpóźniej do godz. 8.30 rano.
2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
4. Produkty winne być świeże, zgodne z obowiązującymi normami.
1 Bułka maślana 80g szt 1000
2 Ciasto drożdżowe (sztuk po 500g) szt 10
3 Drożdżówki 80g (szt) szt 1000
4 Faworki (kg) kg 10
5 Keks sztuk (po 450g) szt 12
6 Makowiec sztuk (po 500g) szt 12
7 Pączki z marmoladą 70g (szt) szt 1000
8 Piernik z dżemem - kg kg 10
9 Sernik - kg kg 15
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15812000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100.00 |
Część nr: V
Nazwa: JABŁKA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przewidywana częstotliwość dostaw: codziennie do godz. 8.30 rano.
2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
4. Produkty muszą być świeże, I klasy, pierwszego gatunku, zgodne z obowiązującymi normami
1. Jabłka kg 2000
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03222320-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100.00 |
Część nr: VI
Nazwa: POZOSTAŁE OWOCE I WARZYWA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przewidywana częstotliwość dostaw: : codziennie od poniedziałku do piątku najpóźniej do godz. 8.30 rano.
2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
4. Produkty muszą być świeże, I klasy, pierwszego gatunku, zgodne z obowiązującymi normami.
1 Ananas kg 20
2 Arbuz kg 50
3 Banany kg 400
4 Bazylia w doniczce kg 10
5 Brokuły świeże kg 200
6 Brzoskwinie kg 100
7 Buraki kg 200
8 Cebula kg 150
9 Cebula czerwona kg 15
10 Cukinia kg 80
11 Cytryny kg 120
12 Czereśnie kg 20
13 Czosnek polski główka kg 2
14 Dynia kg 30
15 Gruszki kg 500
16 Gruszki wędzone kg 3
17 Grzyby suszone 10g kg 0,5
18 Imbir kg 3
19 Jabłka suszone kg 3
20 Kalafior świeży kg 30
21 Kalarepa kg 50
22 Kapusta biała kg 600
23 Kapusta czerwona kg 150
24 Kapusta kiszona kg 300
25 Kapusta pekińska kg 300
26 Kiełki rzodkiewki 100g kg 20
27 Kiwi kg 200
28 Kompot owocowy 900ml kg 500
29 Koperek świeży pęczki 100 g kg 20
30 Mandarynki kg 300
31 Marchew kg 500
32 Mix sałat 350g kg 20
33 Natka pietruszki pęczki 100g kg 25
34 Nektarynki kg 100
35 Ogórki świeże kg 350
36 Ogórki kiszone kg 200
37 Ogórki konserwowe 900ml kg 20
38 Papryka świeża kg 350
39 Pieczarki kg 150
40 Pietruszka korzeń kg 80
41 Pomarańcze kg 300
42 Pomidory kg 600
43 Por kg 80
44 Rzodkiew biała i czarna kg 60
45 Rzodkiewka pęczki 200g kg 200
46 Sałata kg 300
47 Sałata lodowa - sztuki kg 100
48 Sałata rukola 100g kg 30
49 Seler kg 180
50 Seler naciowy pęczek kg 20
51 Szczaw konserwowy siekany 350g kg 70
52 Szczypiorek pęczki 100g kg 50
53 Szpinak kg 20
54 Śliwki węgierki kg 30
55 Śliwki suszone b/pestki kg 20
56 Truskawki świeże kg 50
57 Winogrona kg 100
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03200000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100.00 |
Część nr: VII
Nazwa: PRODUKTY MLECZARSKIE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przewidywana częstotliwości dostaw: codziennie od poniedziałku do piątku najpóźniej do godz. 6.00 rano.
2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
4. Produkty winne być świeże, zgodne z obowiązującymi normami
1 Jogurt naturalny 165g szt 800
2 Jogurt naturalny b/c 370g szt 80
3 Jogurt naturalny z ziarnami zbóż 150g wart. odżywcza w 100g produktu: wart. energet. 410kJ/97kcal, białko 4,1g, węglowodany 13,4g, tłuszcz 2,9g szt 1000
4 Jogurt typu greckiego z owocami (zaw. cukru 13,5g na 100 g gotowego produktu) szt 1000
5 Jogurt typu greckiego naturalny 180g szt 600
6 Jogurt z owocami i ziarnami zbóż 140g (zaw. cukru 13,5g na 100 g gotowego produktu) szt 1000
7 Jogurt kremowy o smaku biszkoptów 120g (zaw. cukru max. 13,5g na 100 g gotowego produktu) szt 600
8 Jogurt ze szczepem bakterii bifidus, owocami 120g (zaw. cukru max. 13,5g na 100 g gotowego produktu) szt 600
9 Kefir 200g szt 300
10 Masło extra kostka zaw. tł. min.82% 200g szt 1800
11 Masło roślinne kubek 250g szt 150
12 Maślanka naturalna 400g szt 300
13 Mleko spożywcze w folii 2,0% 1l, mleko pasteryzowane w wysokiej temp, wart. odżywcza w 100g , wart. energetyczna 58kcal(243kJ), białko 3g, węglowodany 4,3g, tłuszcz 2,0g szt 3000
14 Ser biały twaróg półtłusty 3,5% tłuszczu (kg) kg 500
15 Ser feta 270g szt 100
16 Ser twardy żółty gouda (kg) kg 100
17 Ser twardy żółty salami pełnotłusty (kg) kg 300
18 Serek z dodatkiem wapnia, witamin 90g (zaw. cukru max. 13,5g na 100g gotowego produktu) szt 500
19 Serek homogenizowany waniliowy 140g szt 500
20 Serek wiejski lekki 150g szt 500
21 Ser topiony zegary 200g szt 100
22 Śmietana 12% kubek 250ml szt 50
23 Śmietana 18% kubek 250ml szt 1200
24 Śmietana 30% w folii 250ml, wart. energetyczna 100g 291kcal (1218kJ) szt 400
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100.00 |
Część nr: VIII
Nazwa: MROŻONE WARZYWA, OWOCE, POTRAWY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przewidywana częstotliwość dostaw codziennie: poniedziałek - piątek do godz. 8.30 rano;
2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.
1 Barszcz ukraiński mrożony 2500g kg 30
2 Brokuł róża 2500g kg 60
3 Bukiet warzyw 2500g kg 100
4 Fasolka szparagowa zielona mroż.2500g kg 100
5 Filet z miruny ze skórą mrożony kg 800
6 Filety śledziowe solone kg 100
7 Frytki ziemniaczane karbowane 1500g kg 150
8 Groszek zielony 2500g kg 20
9 Kalafior mrożony 2000g kg 100
10 Kluski śląskie 2500g kg 300
11 Knedle z owocami 2500g kg 300
12 Lody 200ml kubek szt 160
13 Makrela wędzona kg 60
14 Marchew z groszkiem mrożona 2500g kg 50
15 Mieszanka chińska 450g kg 20
16 Mieszanka kompotowa 2500g kg 150
17 Pierogi z kapustą i grzybami 2500g kg 25
18 Pierogi z mięsem 2500g kg 100
19 Pierogi z owocami 2500g kg 200
20 Pierogi z serem 2500g kg 100
21 Porzeczka czerwona 2500g kg 60
22 Pyzy z mięsem 2500g kg 200
23 Pyzy ziemniaczane 2500g kg 60
24 Szpinak porcjowany 2500g kg 50
25 Truskawki mrożone cały owoc 2500g kg 300
26 Uszka z mięsem 450g kg 25
27 Uszka z pieczarkami 450g kg 50
28 Warzywa na patelnię 2500g kg 70
29 Wiśnie mrożone2500g kg 20
30 Zupa grzybowa 450g kg 80
31 Zupa jarzynowa 2500g kg 80
32 Paluszki rybne z fileta panierowane kg 32
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15896000-5, 15221000-3,
15234000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Ceaq | 100.00 |
Część nr: IX
Nazwa: RÓŻNE ARTYKUŁY ŻYWNOŚCIOWE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przewidywana częstotliwość dostaw codziennie: poniedziałek - piątek, nie później niż do godz. 8.30 rano
2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
4. Produkty winne być świeże, w pierwszym gatunku, zgodne z obowiązującymi normami.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.
1 Bazylia suszona 10g szt 20
2 Biszkopty z galaretką w polewie czekoladowej 147g(wart. odżywcza w 100g produktu, wart. energetyczna 1535kcal/365kJ, białko 3,30g, węglowodany 70g,tłuszcz 7,30g) szt 300
3 Budyń 64g bez cukru 3/4 l mleka szt 200
4 Chrupki kukurydziane 60g szt 200
5 Chrzan tarty 175g, skład: chrzan 90%, cukier, ocet spirytusowy, woda, sól, kw.. cytrynowy, regulator kwasowości, olej roślinny szt 30
6 Ciastka kruche - 1kg kg 20
7 Cieciorka 400g szt 30
8 Cukier z buraków cukrowych 1kg kg 800
9 Cukierki czekoladowe - 1kg kg 50
10 Czekolada mleczna 100g wartość odżywcza: 2216kJ/530kcal, białko 6g; tłuszcz 18,8g; cukier 56,9g szt 500
11 Dynia łuskana 100g szt 50
12 Dżem niskosłodzony różne smaki 280g. Sporządzony z 40g owoców na 100g produktu szt 1000
13 Fasola biała sucha 400g szt 120
14 Fasola czerwona konserwowa z otwarciem 400g szt 80
15 Galaretki 75g różne smaki szt 700
16 Groch łuskany połówki 400g szt 100
17 Groszek konserwowy puszka z otwarciem 400g szt 200
18 Herbata granulowana 90g szt 300
19 Herbata owocowa 25saszetek szt 50
20 Herbatniki zwykłe 50g szt 800
21 Kakao 80g, wart. odżywcza w 100g produktu: wart. energetyczna 1276kJ/307kcal, białko 20,4g, węglowodany 15,6g, tłuszcz 11g szt 120
22 Kasza gryczana 400g szt 180
23 Kasza jaglana 500g szt 50
24 Kasza jęczmienna pęczak 400g szt 250
25 Kasza jęczmienna średnia 400g szt 50
26 Kasza manna 400g szt 50
27 Kawa inka 150g szt 80
28 Ketchup łagodny 500ml (łagodny/pikantny) skład; 198g pomidorów na 100g produktu, cukier, cebula 7%, skrobia kukurydziana, substancja zagęszczająca, ocet, kwasek cytrynowy - regulator kwasowości, sól, przyprawy, wart. odżywcza w 100gproduktu: wart. energetyczna 429kJ/101kcal, białko 1,9g, węglowodany 22,5g, tłuszcz 0,4g szt 200
29 Kisiel b/cukru na 3/4l wody 60g (różne smaki) szt 350
30 Koncentrat pomidorowy 30% 190g, wart. odżywcza w 100g produktu: wart. energetyczna 435kJ/104kcal,, białko 5,6g;węglowodany 16,7g; tłuszcz 1,5g szt 150
31 Kotlety sojowe 100g szt 30
32 Krem czekoladowy do smarowania z orzechami laskowymi i kakao 350g szt 250
33 Kukurydza konserwowa w puszce z otwarciem 400g szt 300
34 Liść laurowy 10g szt 50
35 Lubczyk suszony 10g szt 30
36 Majeranek 10g szt 150
37 Majonez stołowy 320ml zawartość tł. 70%, wart. odżywcza w 100g produktu: wart. energetyczna 2715kJ/648kcal, białko 0,9g, węglowodany 3,5g, tłuszcz 70,0g szt 500
38 Makaron łazanki 500g szt 150
39 Makaron nitka , świderki 800g szt 170
40 Makaron nitka, świderki z mąki makaronowej 500g szt 200
41 Makaron z pełnego przemiału 500g szt 50
42 Makaron zacierkowy 250g szt 150
43 Makaron spaghetti 500g szt 100
44 Makaron jajeczny ryż 250g szt 80
45 Makaron do lazanii 500g szt 100
46 Margaryna w kostce do gotowania, pieczenia i smażenia 250g o zmniejszonej zawartości tłuszczu (tł.ok.60%), skład: oleje i tł. roślinny, utwardzacz, woda, sól, subst. konser., subst. wzbogacaj. szt 600
47 Masło orzechowe z kawałkami orzechów 350g szt 120
48 Mąka pszenna typ 500 1kg kg 300
49 Mikołaje czekoladowe 60g szt 100
50 Miód naturalny 400g szt 50
51 Musztarda stołowa 180ml szt 80
52 Napoje w kartonach 2l wielosmakowe szt 30
53 Ocet jabłkowy 0,5l szt 10
54 Olej jadalny 1l rafinowany, o zawartości kwasów jednonienasyconych powyżej 50% i kwasów wielonienasyconych poniżej 40% szt 200
55 Olej jadalny rzepakowy 200ml szt 30
56 Oregano suszone 10g szt 30
57 Orzechy włoskie łuskane 100g szt 30
58 Papryka mielona łagodna, ostra 15g szt 60
59 Paprykarz szczeciński 300g szt 130
60 Pasztecik drobiowy 50g (wart. odżywcza w 100g produktu: wart. energetyczna 760kJ/184ckal,białko 7g, węglowodany 4g, tłuszcz 16g) szt 1800
61 Pasztecik sojowy 115g szt 60
62 Pieprz czarny mielony 15g szt 100
63 Pieprz czarny ziarnisty 15g szt 20
64 Płatki jęczmienne 400g szt 30
65 Płatki kukurydziane 250g szt 400
66 Płatki owsiane 400g szt 30
67 Płatki ryżowe 250g szt 50
68 Płatki żytnie 400g szt 30
69 Pomidory całe w zalewie b/skóry 400g szt 50
70 Przyprawa do gyrosa 30g (bez dodatku glutaminianu monosydowego) szt 30
71 Rodzynki 200g szt 50
72 Rozmaryn suszony 10g szt 20
73 Ryba w oleju (śledź) puszka 170g z otwieraczem szt 250
74 Ryba w pomidorach (śledź) puszka 170g z otwieraczem szt 350
75 Ryż brązowy 400g szt 50
76 Ryż zwykły 1kg kg 30
77 Ryż zwykły 400g szt 380
78 Słonecznik łuskany 100g szt 50
79 Soczewica 350g szt 20
80 Soki marchewkowe 300ml (różne smaki) b/cukru i substancji słodzących szt 600
81 Soki owocowe 1l (różne smaki) b/cukru i substancji słodzących szt 600
82 Soki owocowe 220ml (różne smaki) b/cukru i substancji słodzących szt 600
83 Soki warzywne 250ml b/cukru i substancji słodzących szt 200
84 Sos sałatkowy 9g szt 200
85 Sos spaghetti 500g (146 g pomidorów na 100g produktu, warzywa,cukier, sól, olej rzepakowy,zioła, przyprawy,czosnek) szt 150
86 Sos słodko - kwaśny 500g ( bez substancji konserwujących) szt 150
87 Sól jodowo-potasowa 350g szt 10
88 Sól miałka 1kg kg 250
89 Tuńczyk w sosie własnym kawałki 170g szt 150
90 Tymianek suszony 10g szt 20
91 Woda mineralna 0,5l szt 4000
92 Woda mineralna 1,50l szt 50
93 Woda mineralna n/gaz 5l szt 50
94 Zioła prowansalskie 10g szt 30
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8, 15200000-0,
15300000-1,
15400000-2,
15600000-4,
15800000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100.00 |
Część nr: X
Nazwa: ZIEMNIAKI
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przewidywana częstotliwość dostaw: codziennie do godz. 8.30 rano.
2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
4. Produkty muszą być świeże, I klasy, pierwszego gatunku, zgodne z obowiązującymi normami.
1 Ziemniaki kg 8000
2 Ziemniaki młode kg 950
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03212100-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100.00 |
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Ulepszenie usług wodno-ściekowych na terenie Gminy Płońsk - poprawa wydajności stacji
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego (cz. 1 zamówienia) oraz zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem (cz. 2 zamówienia)
- Dostawy odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów do ww. badań, DZP.261.27.2024
- Zakup fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym.
- Usługi ochrony fizycznej i mienia Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku, DZP.261.28.2024
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W OBROWIE W 2025 ROKU
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Nr 1 w Pińczowie w 2025 rok ".
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy we Frysztaku
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Zalasiu w 2025 r.
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu do 31.12.2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.