Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2011-10-31
Gorzów Wielkopolski: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej oraz dostępu do internetu
Numer ogłoszenia: 358448 - 2011; data zamieszczenia: 31.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gorzowskie Centrum Pomocy Rodzinie i Polityki Społecznej , ul. Walczaka 42, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7339260, faks 095 7339287.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej oraz dostępu do internetu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej oraz dostępu do internetu dla potrzeb Gorzowskiego Centrum Pomocy Rodzinie i Polityki Społecznej. Usługi telekomunikacyjne będą świadczone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004r. nr 171, poz.1800 ze zm.) oraz z przepisami wykonawczymi. Świadczone usługi telekomunikacyjne będą obejmowały 1) usługi telefoniczne w lokalizacjach: ul. Walczaka 42, ul. Teatralna 26, ul. Jagiełły 7, ul. Drzymały 10 (w sumie 20 łączy telefonicznych oraz 4 łącza faksowe); a) połączenia lokalne, b) połączenia międzystrefowe, c) połączenia do sieci komórkowej, d) połączenia międzynarodowe (I i II strefa), e) połączenia teleinformacyjne, f) zapewnienie transmisji faksu; 2) dostęp do internetu w lokalizacjach: ul. Walczaka 42 i ul. Jagiełły 7 (usługa dostępu do internetu w lokalizacji przy ul. Jagiełły 7 tylko na okres do dnia 30 kwietnia 2012r). W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zapewni dzierżawę centrali telefonicznej na 24 abonentów dla obsługi siedziby GCPRiPS przy ul. Jagiełły 7, z możliwością jej wykupu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. w wysokości do 50% zamówienia podstawowego, o ile zajdzie taka konieczność. Zamówienia uzupełniające będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe i będą dotyczyły przedmiotu zamówienia określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00 - Publiczne usługi telefoniczne 64.21.42.00 - Usługi centrali telefonicznych 72.40.00.00 - Usługi internetowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE), zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004r. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.). Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy oraz przedłożonego w ofercie dokumentu potwierdzającego aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony Formularz oferty, według wzoru stanowiącego część III SIWZ, 2) wypełniony Formularz cenowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Formularza oferty, 3) projekt umowy uwzględniający wszystkie warunki podane przez Zamawiającego w części II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, 4) regulamin świadczenia usług telefonicznych, 5) aktualny cennik świadczenia usług telefonicznych, 6) w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, 7) w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust.2 p.z.p.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gcprips.bip.gorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gorzowskie Centrum Pomocy Rodzinie i Polityki Społecznej
66-400 Gorzów Wlkp. ul. Walczaka 42.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2011 godzina 14:00, miejsce: Gorzowskie Centrum Pomocy Rodzinie i Polityki Społecznej 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Walczaka 42, sekretariat (pokój 226).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Zakup wraz z dostawą materiałów kancelaryjno-biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby garnizonu Policji województwa lubuskiego"
- Zagospodarowanie terenu Parku Czechówek w Gorzowie Wlkp.
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego
- Opracowanie dokumentacji technicznej plac wodny - Budowa i rozbudowa miejsc rekreacji w Gorzowie Wlkp. - etap IV.
- Przeprowadzenie pełnego kursu prawa jazdy kategorii T, dla uczniów ZSCKR w Gorzowie Wielkopolskim
- Zakup i dostawa samochodu chłodnia
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania i organizacji XVII edycji konkursu "Innowator Mazowsza"
- Świadczenie usług telefonii stacjonarnej oraz usługi dostępu do Internetu na okres 24 miesięcy dla obiektów administrowanych przez Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
więcej: Publiczne usługi telefoniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.