eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi K³odzko › Wybór Operatora Podziemnej Trasy Turystycznej im. 1000-lecia Pañstwa Polskiego w K³odzku

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-12-05

Og³oszenie nr 358496 - 2016 z dnia 2016-12-05 r.

K³odzko: Wybór Operatora Podziemnej Trasy Turystycznej im. 1000-lecia Pañstwa Polskiego w K³odzku
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska K³odzko, krajowy numer identyfikacyjny 52605000000, ul. pl. Boles³awa Chrobrego  1, 57300   K³odzko, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 074/8654600, e-mail umklod@um.klodzko.pl, faks 748 674 062.
Adres strony internetowej (URL): www.um.bip.klodzko.pl www.klodzko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

tak
www.um.bip.klodzko.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.um.bip.klodzko.pl w zak³adce Przetargi/zamówienia publiczne/zamówienia publiczne powy¿ej 30.000 euro 2016r.


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w wersji pisemnej, osobi¶cie w siedzibie Zamawiaj±cego, za po¶rednictwem operatora pocztowego, kurierem
Adres:
57-300 K³odzko pl. Boles³awa Chrobrego 1 pok. 101 Biuro Obs³ugi Ludno¶ci


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wybór Operatora Podziemnej Trasy Turystycznej im. 1000-lecia Pañstwa Polskiego w K³odzku
Numer referencyjny: ZP II.271.13.2016
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: pe³nienie funkcji Operatora ruchu turystycznego w Podziemnej Trasie Turystycznej po zakoñczeniu realizowanego przez Gminê Miejsk± K³odzko projektu pn. "Zwiêkszenie atrakcyjno¶ci miejskich obiektów dziedzictwa kulturowego o znaczeniu regionalnym" wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Operator jest obowi±zany w szczególno¶ci do: o obs³ugiwania PTT z najwy¿sz± staranno¶ci± uwzglêdniaj±c± zawodowy charakter ¶wiadczonej us³ugi, a tak¿e zasady etyki zawodowej oraz dbaj±c o interesy PTT, przy pe³nym wykorzystywaniu swej najlepszej wiedzy, do¶wiadczenia, umiejêtno¶ci i informacji zdobytych uprzednio w praktyce zawodowej; o udostêpnienia dla ruchu turystycznego poprzez zapewnienie pracowników do Pawilonu Wej¶ciowego i Wyj¶ciowego PTT w godzinach okre¶lonych w Regulaminie PTT, o zapewnienia racjonalnego gospodarowania mieniem PTT i ochrony tego mienia; o zapewnienie wykwalifikowanego personelu do obs³ugi ruchu turystycznego oraz systemu nag³o¶nienia i multimediów PTT, który posiada udokumentowane certyfikatami kwalifikacje lub min. 3 letnie do¶wiadczenie, o utrzymania czysto¶æ w PTT, wymiany ¿arówek, o zg³aszania W³a¶cicielowi wszelkich usterek, awarii, uszkodzenia mienia lub zwyczajowego zniszczenia ze wzglêdu na warunki panuj±ce w PTT itp., o zapewnienie przejrzystego i monitorowanego systemu sprzeda¿y biletów, o zapewnienie wykwalifikowanego personelu do obs³ugi kasy fiskalnej, o przekazania na konto gminy wp³ywów uzyskanych ze sprzeda¿y biletów w imieniu Gminy Miejskiej K³odzko zgodnie z Uchwa³± Nr XXXVII/422/2013 Rady Miejskiej w K³odzku z dnia 29 sierpnia 2013 r. w sprawie ustalenia wysoko¶ci cen biletów na korzystanie z obiektu u¿yteczno¶ci publicznej "Podziemnej Trasy Turystycznej im. 1000-lecia Pañstwa Polskiego", o prowadzenia ewidencji na potrzeby obliczenia osi±gniêtego obrotu oraz kwot podatku nale¿nego w imieniu W³a¶ciciela przy pomocy kas rejestruj±cych zgodnie z Ustaw± o podatku od towarów i us³ug, o sk³adanie dobowych raportów z kasy fiskalnej w dniu nastêpuj±cym po dokonaniu sprzeda¿y z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy, o sk³adanie raportu miesiêcznego z kasy fiskalnej najpó¼niej do 7 dnia miesi±ca nastêpuj±cego po up³ywie miesi±ca rozliczeniowego, o odprowadzanie, wp³acanie utargu dziennego, uzyskanego ze sprzeda¿y biletów na rachunek W³a¶ciciela o nr 62 9588 0004 7100 1010 2000 0020 w Gospodarczym Banku Spó³dzielczym w Strzelinie, Oddzia³ w K³odzku, o w przypadku konieczno¶ci wystawienia faktury VAT dla odbiorców us³ug, Operator jest zobowi±zany przed³o¿yæ w Urzêdzie Miasta K³odzka wszelkich danych niezbêdnych do wystawienia faktury VAT, o rzetelnej i sprawnej wspó³pracy z W³a¶cicielem, a w szczególno¶ci poddania siê funkcji kontrolnej W³a¶ciciela, udostêpniania i przekazywania mu wszelkich informacji oraz dokumentów dotycz±cych dzia³alno¶ci PTT; o wype³niania obowi±zków wynikaj±cych z pe³nionej przez niego funkcji pracodawcy wobec pracowników PTT, zleceniodawcy wobec zleceniobiorców oraz zamawiaj±cego wobec wykonawców; o zapewnienia rzetelnego prowadzenia dokumentacji PTT, w tym w szczególno¶ci dokumentacji i ewidencji operacji gospodarczych oraz finansowych; o kszta³towania pozytywnego wizerunku PTT; o sporz±dzania i przekazywania W³a¶cicielowi nie rzadziej ni¿ raz na kwarta³ pisemnych sprawozdañ z dzia³alno¶ci Operatora i wykonywania postanowieñ niniejszej Umowy, w tym sprawozdania po zakoñczeniu wykonywania funkcji Operatora; o w przypadku zadeklarowania zatrudnienia osoby lub osób z orzeczeniem o niepe³nosprawno¶ci, przekazywanie W³a¶cicielowi raz w miesi±cu, w terminie do 10 dnia ka¿dego miesi±ca, o¶wiadczenia potwierdzaj±cego zatrudnienie osoby lub osób z niepe³nosprawno¶ci±; o wykonywania innych czynno¶ci i zadañ wynikaj±cych z istoty Umowy i obowi±zuj±cych przepisów prawa; Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo wy³±czenia z ruchu turystycznego PTT na czas monta¿u wyposa¿enia trasy podziemnej. 2. Ka¿dy z Wykonawców winien ubezpieczyæ wykonywane us³ugi w zakresie odpowiedzialno¶ci cywilnej za szkody oraz nastêpstwa powsta³e w wyniku nieszczê¶liwych wypadków dotycz±ce osób trzecich, które wyst±pi± w zwi±zku z wykonywanymi us³ugami. Szkody nieuznane przez ubezpieczyciela Wykonawcy a powsta³e z przyczyn niew³a¶ciwego zabezpieczenia i realizowania wykonywanych us³ug obci±¿aj± Wykonawcê. 3. Dzia³aj±c na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby wykonuj±ce czynno¶ci w trakcie realizacji w/w zamówienia, by³y zatrudnione przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê je¶li wykonywanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502 ze zm.). 4. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracê wymagane bêdzie od osób wykonuj±cych czynno¶ci podczas realizacji zamówienia: 1) zwi±zane z obs³ug± ruchu turystycznego; 2) zwi±zane z obs³ug± systemu nag³o¶nienia i multimediów PTT; 3) zwi±zane z obs³ug± kasy fiskalnej; 5.Zatrudnienie, o którym mowa w pkt. 4 powinno trwaæ przez ca³y okres realizacji zamówienia. 6.W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±ce uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 4 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: a) ¿adania o¶wiadczeñ i dokumnetów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; b) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów; c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia. 7.Ka¿dorazowo na ¿±danie Zamawiaj±cego, w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, nie krótszym ni¿ 10 dni roboczych, Wykonawca zobowi±zuje siê przed³o¿yæ o¶wiadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê/podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objêtê wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 8. Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 4 czynno¶ci, w szczególno¶ci nieprzed³u¿enie o¶wiadczeñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego zgodnie z pkt. 7, Zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ kontroli zatrudnienia w/w osób przez ca³y okres realizacji wykonywanych przez niego czynno¶ci. 10. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcê lub podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy. 11.Powy¿szy wymóg (okre¶lony w punkcie 3-10 dotyczy równie¿ podwykonawców wykonuj±cych wskazane wy¿ej czynno¶ci (art. 29 ust.3a ustawy Pzp).

II.5) G³ówny kod CPV: 75.12.50.00 - Us³ugi administracyjne zwi±zane z turystyk±
Dodatkowe kody CPV:75130000-6
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakoñczenia: 31/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiaj±cy nie przewiduje zebrania wykonawców. Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom i podania przez wykonawcê firm podwykonawców. Dopuszcza siê zmianê lub rezygnacjê z podwykonawcy. Je¿eli jednak zamiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³a³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 Pzp w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca obowi±zany jest wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e zaproponowany inny podwykonawca lub wykonawca spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³a³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie precyzuje wymagañ w odniesieniu do tego warunku;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e posiadaj± dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± minimum 50.000 z³.
Informacje dodatkowe W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie warunek ten musi spe³niæ przynajmniej ten wykonawca, który bêdzie realizowa³ zamówienie.
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, i¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali min. 1 odpowiadaj±c± swoim rodzajem us³ugê stanowi±c± przedmiot zamówienia - us³ugê zwi±zan± z administrowaniem i utrzymaniem we w³a¶ciwym stanie technicznym obiektu turystycznego.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie warunek ten nale¿y spe³niæ ³±cznie. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcie gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, w zakresie braku podstaw wykluczenia, dotycz±cych: 1) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokumenty potwierdzaj±ce, o nie podleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców oddzielnie. Zamawiaj±cy w sytuacji gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp ¿±da przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powy¿ej. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wy¿ej, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/o¶wiadczenia powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, w zakresie spe³nienia przez wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych: a) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert- w zakresie okre¶lonym czê¶ci B.1. pkt 2)c siwz. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 3 do siwz. W przypadku, gdy Zamawiaj±cy jest podmiotem, na rzecz którego us³ugi wskazane w "Wykazie us³ug" zosta³y wcze¶niej wykonane, Wykonawca nie ma obowi±zku przedk³adania dowodów potwierdzaj±cych czy us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie. b) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego-w zakresie okre¶lonym czê¶ci B.1. pkt 2)b siwz
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Zamawiaj±cy nie wymaga o¶wiadczeñ i dokumentów w tym zakresie

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Pe³nomocnictwo z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z w³a¶ciwego rejestru nale¿y przed³o¿yæ pe³nomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie pe³nomocnictwo podpisane przez upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, do reprezentowania w postêpowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 2.O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Wy¿ej wymienione o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiaj±cego www.um.bip.klodzko.pl w zak³adce Przetargi/zamówienia publiczne/zamówienia publiczne powy¿ej 30.000 euro 2016r. wykaz z³o¿onych w danym postêpowaniu ofert. 3.Wype³nione i podpisane przez Wykonawcê lub osobê upowa¿nion± za³±czniki. 4.Zaakceptowane istotne postanowienia umowy. Istotne postanowienia umowy musz± zostaæ zaakceptowane bez dokonywania w nim jakichkolwiek zmian. 5.O¶wiadczenie o zastrze¿eniu informacji niejawnych, je¿eli wykonawca zastrzeg³, ¿e nie mog± byæ udostêpniane- wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
liczba zatrudnionych osób z orzeczeniem o niepe³nosprawno¶ci40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, warunki, charakter zmian postanowieñ zawartej umowy okre¶la projekt umowy, stanowi±cy za³±cznik do siwz
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 13/12/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.