Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-09
Skierniewice: Wykonanie operatów szacunkowych niezbędnych do realizacji zadań Wydziału Geodezji, Katastru, Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa Urzędu Miasta Skierniewice.
Numer ogłoszenia: 35850 - 2010; data zamieszczenia: 09.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Skierniewice , ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8345100, faks 046 8345151.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.skierniewice.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych niezbędnych do realizacji zadań Wydziału Geodezji, Katastru, Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa Urzędu Miasta Skierniewice..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie operatów szacunkowych dla nieruchomości i praw opisanych w grupach od 1 do 9 stanowiących odrębne części zamówienia. Część 1 (grupa 1) Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości niezabudowanych stanowiących własność Gminy Miasto Skierniewice, w celu ustalenia podstawy do określenia ceny wywoławczej przy sprzedaży nieruchomości w drodze przetargu, ceny sprzedaży lub oddania w użytkowanie wieczyste nieruchomości na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej Minimalna ilość nieruchomości - 4 ( maksymalna ilość - 8 ) Część 2 (grupa 2) Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości zabudowanych stanowiących własność Gminy Miasto Skierniewice, w celu ustalenia podstawy do określenia ceny wywoławczej przy sprzedaży nieruchomości w drodze przetargu Minimalna ilość nieruchomości - 3 ( maksymalna ilość - 4 ) Część 3 (grupa 3) Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową odrębnej własności samodzielnych lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miasto Skierniewice, w celu ustalenia ceny sprzedaży lokalu mieszkalnego na rzecz najemcy Minimalna ilość nieruchomości - 8 ( maksymalna ilość - 15 ) Część 4 (grupa 4) Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasto Skierniewice, w celu ustalenia ceny sprzedaży nieruchomości na rzecz jej użytkownika wieczystego w trybie art. 32 ustawy o gospodarce nieruchomościami, w celu ustalenia opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości Minimalna ilość nieruchomości - 32 ( maksymalna ilość - 80 ) Część 5 (grupa 5) Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasto Skierniewice, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego Minimalna ilość nieruchomości - 20 ( maksymalna ilość - 40 ) Część 6 (grupa 6) Wykonanie operatów szacunkowych w celu ustalenia opłaty adiacenckiej w związku z budową urządzeń infrastruktury technicznej Minimalna ilość nieruchomości - 100 ( maksymalna ilość - 108 ) (dwa operaty szacunkowe ) Część 7 (grupa 7) Wykonanie operatów szacunkowych w celu ustalenia opłaty adiacenckiej w związku z podziałem nieruchomości oraz w celu ustalenia opłaty w związku ze wzrostem wartości nieruchomości z tytułu uchwalenia planu miejscowego albo jego zmiany Minimalna ilość nieruchomości - 3 ( maksymalna ilość - 6 ) Część 8 (grupa 8) Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości w celu ustalenia ceny nabycia nieruchomości do gminnego zasobu nieruchomości oraz w celu ustalenia odszkodowania z tytułu nabycia nieruchomości pod inwestycje drogowe Minimalna ilość nieruchomości - 13 ( maksymalna ilość - 18 ) Część 9 (grupa 9) Wykonanie operatów szacunkowych wartości służebności gruntowej i służebności przesyłu Minimalna ilość nieruchomości - 5 ( maksymalna ilość - 8 )Uwaga: Liczba operatów szacunkowych w poszczególnych częściach (grupach) została przyjęta jedynie do określenia przedmiotu zamówienia i ma charakter orientacyjny. Wykonywanie operatów będzie zlecane sukcesywnie w miarę bieżących potrzeb wynikających z działalności Zamawiającego (nie więcej niż 3 operaty jednorazowo), a podstawą rozliczenia z Wykonawcą będą ceny jednostkowe brutto dla danego typu nieruchomości. Zgodnie z art. 35 ust. 5 u.p.z.p. Zamawiający przewiduje prawo opcji. W przypadku wyceny nieruchomości zabudowanych w operacie szacunkowym należy wyszczególnić wartość gruntu oraz wartość naniesień. W przypadku wyceny nieruchomości w celu ustalenia odszkodowania z tytułu nabycia nieruchomości pod inwestycje drogowe należy wyszczególnić wartość gruntu, naniesień i nasadzeń..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00 - Usługi biegłych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
8.1.1 posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (zgodnie z art. 192 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami Dz. U. z 2004 r. , Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
8.1.2 posiadać wiedzę i doświadczenie, dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
8.1.3 znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia 8.1.4 posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.skierniewice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Geodezji, Katastru , Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa Urzędu Miasta Skierniewice, 96-100 Skierniewice, ul. Floriana 9, pok. 19, tel. 046 834-51-50.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2010 godzina 13:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta Skierniewice, pok. nr 14, I piętro, sekretariat, 96-100 Skierniewice, ul. Rynek 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Dostawa sprzętu rolniczego III
- "Dostawa sprzętu komputerowego dla Akademii Nauk Stosowanych Stefana Batorego"
- Usługa odbioru odpadów komunalnych zmieszanych oraz odbioru odpadów komunalnych segregowanych wraz z podstawieniem pojemników
- "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury nawodnieniowo-uprawowej kwater hodowlanych dla potrzeb hodowli roślin ogrodniczych "
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania II, 26/ZP/2024
- "Remont łazienek wraz z instalacjami w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Kilińskiego 9 w Skierniewicach"
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zawarcie umów ramowych na świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości na terenie całej Polski
- Świadczenie usług dotyczących sporządzania operatów szacunkowych, inwentaryzacji szkicowych budynków i dokumentacji niezbędnej do uzyskania zaświadczeń o samodzielności lokali
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.