eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa żywności do Dziennego Domu Pomocy Społecznej -Pogodna Jesień-przy ul. Litewskiej 20 i Ośrodka Opiekuńczo-Adaptacyjnego -Pensjonatu dla Osób Starszych- przy ul. Kamieńskiego 190 we Wrocławiu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej z podziałem na zadania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-14

Wrocław: Dostawa żywności do Dziennego Domu Pomocy Społecznej -Pogodna Jesień-przy ul. Litewskiej 20 i Ośrodka Opiekuńczo-Adaptacyjnego -Pensjonatu dla Osób Starszych- przy ul. Kamieńskiego 190 we Wrocławiu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej z podziałem na zadania.
Numer ogłoszenia: 358531 - 2010; data zamieszczenia: 14.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu , ul. Strzegomska 6, 53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7822300, 7822397, faks 071 7822405.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: GMINNA SAMORZĄDOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności do Dziennego Domu Pomocy Społecznej -Pogodna Jesień-przy ul. Litewskiej 20 i Ośrodka Opiekuńczo-Adaptacyjnego -Pensjonatu dla Osób Starszych- przy ul. Kamieńskiego 190 we Wrocławiu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej z podziałem na zadania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO DZIENNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ -POGODNA JESIEŃ- PRZY UL. LITEWSKIEJ 20 I OŚRODKA OPIEKUŃCZO-ADAPTACYJNEGO -PENSJONATU DLA OSÓB STARSZYCH- PRZY UL. KAMIEŃSKIEGO 190 WE WROCŁAWIU - MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ Z PODZIAŁEM NA ZADANIA Zamawiający podzielił zamówienie na 2 pakiety - pakiet nr 1 dla Dziennego Domu Pomocy Społecznej - Pogodna Jesień- przy ul. Litewskiej 20 we Wrocławiu - pakiet nr 2 dla Ośrodka Opiekuńczo-Adaptacyjnego - Pensjonatu dla Osób Starszych - przy ul. Kamieńskiego 190 we Wrocławiu ZAMAWIAJĄCY PODZIELIŁ ZAMÓWIENIE NA 5 ZADAŃ: ZADANIE 1 - WARZYWA I OWOCE ŚWIEŻE - gatunek I ZADANIE 2 - JAJA ZADANIE 3 - WYROBY PIEKARSKIE I CUKIERNICZE ZADANIE 4 - TŁUSZCZE ZADANIE 5 - MIĘSO CZERWONE I WĘDLINY - gatunek I.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6, 15.13.11.00-6, 15.11.00.00-2, 15.41.20.00-9, 15.61.33.00-1, 15.81.10.00-6, 15.30.00.00-1, 15.84.23.00-5, 03.14.25.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali po min 1 zadaniu, odpowiadającemu przedmiotowi zamówienia na które została złożona oferta, o wartości: a) dla zadania nr 1 - 15.000,00 zł b) dla zadania nr 2 - 2.000,00 zł c) dla zadania nr 3 - 3.000,00 zł d) dla zadania nr 4 - 2.000,00 zł e) dla zadania nr 5 - 15.000,00 zł Wykonawcy potwierdzą, że zadanie/zadania te wykonali należycie. Zamawiający dopuszcza wykazanie doświadczenia w dowolnym zestawieniu realizacji zadań, lecz ogólna wartość i zakres wykonanych zadań, musi odpowiadać zakresowi przedmiotu zamówienia na które została złożona oferta oraz w/w wartościom, wymienionym w ppkt od -a- do -e -. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, według zasady: spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • NIE DOTYCZY

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • NIE DOTYCZY

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • NIE DOTYCZY

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej Oferty na niżej wymienionych warunkach: w stosunku do terminu, zakresu realizacji umowy: - w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian, wynikła z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. zdarzeń losowych, zmiany przepisów; w stosunku do osób: - zmiana osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych; inne: - w przypadku zmiany stawki podatku VAT - o różnicę wynikającą z jej dotychczasowej wielkości a wprowadzoną zmianą; jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania. Zmiana umowy w tym zakresie może być wprowadzona tylko na wniosek Wykonawcy. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu podstawy prawnej do podwyższenia lub obniżenia cen towarów np. rozporządzenie, obwieszczenie, ustawa lub innej podstawy do zmiany cen - zmiany umowy. - w przypadku zmiany powyżej 3% kwartalnego wskaźnika cen towarów i usług podawanego przez GUS, publikowanego w Monitorze Polskim, o wielkość tegoż wskaźnika, jednak nie wcześniej niż po jego ogłoszeniu. Zmiana umowy w tym zakresie może być wprowadzona tylko na wniosek Wykonawcy. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu podstawy do podwyższenia lub obniżenia cen towarów np. rozporządzenie, obwieszczenie, ustawa lub innej podstawy prawnej do zmiany cen. - w przypadku zmian przepisów ogólnie obowiązujących, które mają wpływ na treść umowy. - w przypadku obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu asortymentu objętego umową po cenach odpowiednio obniżonych. - w przypadku podwyższenia jakości parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu dostawy, w tym zmiana numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej produktu pod warunkiem wprowadzenia na rynek produktu o wyższej jakości, lepszych parametrach lub innych korzystniejszych cechach charakterystycznych, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego produktu, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego. - w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową, w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego. - w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego. - w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty lub skróci termin realizacji zadania); Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 53-611 Wrocław ul. Strzegomska 6, pok. 304..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 53-611 Wrocław ul. Strzegomska 6, sekretariat - pok.206..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1 - WARZYWA I OWOCE ŚWIEŻE - gatunek I..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ziemniaki jadalne późne- kg 12.500 Ziemniaki jadalne młode- kg 2.600 Buraki ćwikłowe okrągłe, podłużne- kg 1.250 Marchew świeża do bezpośredniego spożycia- kg 2.000 Cebula biała - kg 800 Fasola szparagowa zielona, żółta, masłowa - kg 60 Papryka świeża czerwona, żółta, zielona - kg 30 Pomidory koktajlowe, szklarniowe, gruntowe, malinówki kg 150 Ogórki świeże zielone, szklarniowe, gruntowe- kg 150 Sałata masłowa - szt. 180 Sałata lodowa - szt. 280 Kapusta biała głowiasta - kg 680 Kapusta czerwona młoda, głowiasta - kg 220 Kapusta pekińska - kg 140 kapusta brukselska - kg 20 Kapusta włoska - szt. 100 Kapusta włoska młoda głowiasta - szt. 9 Kapusta biała, młoda - szt. 60 Kalafior jasny - główka - kg 60 Rzodkiewka krajowa, pęczek 10 - szt. 60 Seler korzeń - kg 800 Korzeń Selera z nacią pęczki - 5 Por - kg 280 Natka pietruszki - pęczek 10 korzeni - szt 1.120 Pietruszka korzeń - kg 600 Koperek zielony, świeży - pęczek 10 korzeni -szt 1.170 Szczypiorek - pęczek - 10 cebul - szt 230 Czosnek polski - szt. 160 Pieczarki świeże, średnie - kg 110 Botwina pęczek 10 korzeni z liściem - szt 80 Brokuły świeże, głowiaste - szt 40 Kalarepa - szt 10 Szpinak świeży - kg 5 Szczaw świeży - kg 33 Cukinia - kg 25 Kabaczek - kg 20 Rzodkiew biała - kg 120 Rzepa czarna - kg 5 Bób - kg 10 Kukurydza młoda (kolba)- szt 70 Dynia kg 5 Banany kg 90 Cytryny kg 7 Mandarynka bezpestkowa kg 65 Nektaryna kg 40 Brzoskwinie kg 15 Grejpfruty kg 16 Kiwi kg 45 Rabarbar kg 40 Truskawki kg 90 Śliwki (Węgierka, Renkloda) kg 60 Porzeczka czerwona kg 15 Wiśnia kg 25 Maliny kg 10 Jagody kg 25 Susz z owoców 100 g kg 3 Jabłka krajowe średniej wielkości (Goldeny, Lobo, Ligol) kg 1.150 Jabłka krajowe duże (Kortlandy, Jonagold) kg 700..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: JAJA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jaja spożywcze - duże kl. L. szt 8.600.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: WYROBY PIEKARSKIE I CUKIERNICZE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chleb krojony pszenno - żytni -zwykły-500 g -szt 1.660 Chleb pszenny tostowy 600 g- szt 25 Bułka kajzerka - szt 650 Bułka pszenna - duża 50 g - szt 360 Bułka długa typu Weka 250 g - szt 90 Pączki z marmoladą waga: min. 150 g - szt 600 Ciastka kruche- maślane 1 kg - kg 10..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.80.10.00-6, 15.84.23.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: TŁUSZCZE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Margaryna mleczna 250 g np. Kasia lub równoważna - kg 242 Smalec 250 g - kg 35 Olej słonecznikowy 1 l - litr 50 Olej rzepakowy z pierwszego tłoczenia 0,5 l np. Kujawski lub równoważny -litr 30 Olej rzepakowy z pierwszego tłoczenia 1l. np. Kujawski lub równoważny -litr 375 Masło extra 82% tłuszczu 200 g - kg 40 Tłuszcz roślinny do smażenia np. - Planta 200 g lub równoważny - kg 5..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.41.20.00-9, 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: MIĘSO CZERWONE I WĘDLINY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Karczek b/k kg 250 Szynka b/k kg 200 Schab kg 200 Schab b/k kg 60 Łopatka b/k kg 890 Kości wędzone kg 28 Słonina kg 30 Boczek surowy wędzony kg 10 Boczek parzony wędzony kg 20 Żeberka wieprzowe kg 10 Kości wieprzowe kg 190 Boczek surowy extra kg 95 WOŁOWE - - gatunek I Wołowina pieczeniowa extra kg 30 Antrykot kg 85 WĘDLINY - - gatunek I Kiełbasa biała parzona drobiowa kg 40 Kiełbasa biała surowa, niewędzona kg 110 Kiełbasa biesiadna kg 100 Kiełbasa śląska wieprzowa kg 100 Mortadela delikatesowa kg 90 Parówka śniadaniowa cienka kg 50 Parówka śniadaniowa cienka - cielęca kg 30 Parówka gruba drobiowa kg 30 Kaszanka gryczana kg 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.00-6, 15.11.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.