Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-10
Gniezno: Usługi transportowe przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych w roku 2009
Numer ogłoszenia: 358549 - 2008; data zamieszczenia: 10.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , Al. Reymonta 32, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4281920, faks 061 4281920.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gniezno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi transportowe przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych w roku 2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi transportowe przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych w roku 2009.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.91.00 - 60.12.91.00 29.37.00.00 - 29.37.00.00 34.22.33.00 - Przyczepy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 05.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają opisane poniżej warunki. 1. Sytuacja finansowa. 1.1znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Potencjał kadrowy. 2.1. dysponują personelem, który pod względem liczebności i kwalifikacji niezbędny jest do należytego wykonania zamówienia w danym terminie. 3. Potencjał techniczny. 3.1. dysponują w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi pozwalającymi na realizację zamówienia. 4. Doświadczenie zawodowe. 4.1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonali co najmniej 2 usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 5. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakazują obowiązek posiadania takich uprawnień. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy) Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. IX niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia. 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 ( wg załącznika nr 3 SIWZ ). 2. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg załącznika nr 4 SIWZ) Osoby odpowiedzialne za świadczenie usług transportowych muszą posiadać kwalifikacje uprawniające do obsługi jednostek transportowych ( wg załącznika nr 4 SIWZ). 3. Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia ( wg załącznika nr 5 SIWZ ). Wykonawca musi jednoznacznie wykazać, że: posiada w pełni sprawne jednostki transportowe wraz z obsługą (operator/kierowca) pozwalające na realizację zamówienia lub ma zapewniony dostęp ( przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób ) do sprzętu wykazanego w formularzu cenowym. W przypadku składania oferty na Obwód Drogowy nr 1 w Gnieźnie oraz Obwód Drogowy nr 2 w Kłecku na taki sam rodzaj środków transportowych oferent winien posiadać taką ilość sprzętu ( co najmniej 2 szt.) i kierowców, aby zapewnić świadczenie usług w tym samym czasie na terenie obydwu Obwodów Drogowych ( wg załącznika nr 5 SIWZ). 4. Wykaz co najmniej 2 usług wykonanych przez Wykonawcę ( rozpoczętych i zakończonych ) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wg załącznika nr 6 SIWZ)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gniezno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg
Al. Reymonta 32
62-200 Gniezno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg Al. Reymonta 32 62-200 Gniezno Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Modernizacja toalety miejskiej przy ul. Tumskiej w Gnieźnie
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE OBIEKTÓW SPORTOWYCH GNIEŹNIEŃSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI NA TERENIE MIASTA GNIEZNA W 2025 ROKU CZĘŚĆ 1B_POSTĘPOWANIE 3
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2221P i 2226P - przebudowa chodnika w m. Jarząbkowo
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych z wycięciem łat na terenie dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Gnieźnie z podziałem na zadania w 2025 roku
- ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA NOWYCH WORKÓW DO ZBIÓRKI ODPADÓW SEGREGOWANYCH
- Zakup mieszanki mineralno - asfaltowej na gorąco
więcej: przetargi w Gnieznie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.