eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokRemonty ulic i chodników na terenie miasta Białegostoku polegające na likwidacji wybojów z zastosowaniem mieszanki mineralno-asfaltowej (BA) na gorąco bez użycia piły i remontera.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-14

Białystok: Remonty ulic i chodników na terenie miasta Białegostoku polegające na likwidacji wybojów z zastosowaniem mieszanki mineralno-asfaltowej (BA) na gorąco bez użycia piły i remontera.
Numer ogłoszenia: 358640 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok , ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty ulic i chodników na terenie miasta Białegostoku polegające na likwidacji wybojów z zastosowaniem mieszanki mineralno-asfaltowej (BA) na gorąco bez użycia piły i remontera..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres prac obejmuje: 1.1. Każdorazowy zakres prac, termin realizacji oraz powierzchnię uszkodzeń do remontu, określi protokół konieczności sporządzony przez Zamawiającego przy udziale Wykonawcy. 1.2. Sprecyzowanie terminu realizacji prac w protokole konieczności wynikać będzie z wielokrotności 100m2 (średnia dzienna ilość) zleconej powierzchni do remontu. Zmiana terminu może nastąpić jedynie na podstawie nowego protokołu konieczności . 1.3. Zwiększenie powierzchni remontu cząstkowego (powyżej 20% powierzchni określonej protokołem konieczności) może nastąpić w porozumieniu z inspektorem na podstawie nowego protokołu. 1.4. Uszkodzenia, wskazane jako zagrażające bezpieczeństwu ruchu, Wykonawca zabezpieczy niezwłocznie w ciągu 2 godz. od przekazania mu informacji faxem lub telefonicznie (poprzez uzupełnienie tłuczniem, pospółką lub ustawi bariery zabezpieczające), a w ciągu 24 godz. dokona remontu. 1.5. Wykonawca zapewnia projekt organizacji ruchu i oznakowanie robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywanie nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. Nr 177 poz. 1729), a w przypadku konieczności wprowadzenia objazdów, dodatkowe koszty zmian organizacji ruchu objazdów) pokryje Zamawiający. 1.6. Zakończenie remontu Wykonawca zgłasza Zamawiającemu do godz. 1000 w następnym dniu roboczym. Po zgłoszeniu wykonania prac, Wykonawca przedkłada Zamawiającemu obmiar robót z podaniem dokładnej lokalizacji i kosztorys powykonawczy. Zamawiający dokona odbioru przy udziale Wykonawcy, po sprawdzeniu obmiaru, jakości prac i kosztorysu powykonawczego, w terminie 5 dni od daty dostarczenia obmiaru. 1.7. Do przekazania oraz odbioru robót Wykonawca zapewnia własny transport. 1.8. Wykonawca zapewnia materiały do remontu tj. beton asfaltowy (BA), asfalt lany, wytwarzane i wbudowywane na gorąco, spełniające wymogi normy : PN-S-96025 - Drogi samochodowe i lotniskowe. Nawierzchnie asfaltowe. Wymagania - oraz OST D-05.03.17 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych-. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca powinien uzyskać aprobaty techniczne na materiały oraz wymagane wyniki badań materiałów przeznaczonych do wykonania robót i przedstawić je Inspektorowi w Departamencie Dróg do akceptacji. 1.9. W okresie zimowo-jesiennym, za zgodą zamawiającego, dopuszcza się przy realizacji prac zastosowanie asfaltu lanego zamiast asfaltobetonu (BA ) . 1.10. Wbudowywany materiał powinien mieć uziarnienie dostosowane do głębokości uszkodzenia ( po jego oczyszczeniu z luźnych cząstek nawierzchni i zanieczyszczeń obcych ), przy czym największe ziarna w mieszance betonu asfaltowego powinny się mieścić w przedziale od 1/3 do ? głębokości uszkodzenia do 80 mm. 1.11. Przy naprawie niewielkich powierzchni należy transportować gorącą mieszankę min.-asfaltową w pojemnikach izolowanych cieplnie. Dopuszcza się ręczne rozkładanie mieszanek mineralno- bitumicznych przy użyciu łopat, listwowych ściągaczek ( użycie grabi wykluczone ) i listew profilowych. Do zagęszczania rozłożonych mieszanek należy użyć lekkich walców wibracyjnych lub zagęszczarek płytowych. 1.12. Zakres prac przy naprawie ubytku: a) przygotowanie uszkodzonego miejsca ( ubytku, wyboju lub obłamanych krawędzi nawierzchni) do naprawy należy wykonać bardzo starannie poprzez: usunięcie luźnych okruchów nawierzchni, usunięcie wody, doprowadzając uszkodzone miejsce do stanu powietrzno- suchego, dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, wiru, piasku i pyłu. b) spryskanie dna i boków naprawianego miejsca szybkorozpadową kationową emulsją asfaltową w ilości 0,5 l/m(2), c) mieszankę min. -asfaltową należy rozłożyć przy pomocy łopat i listwowych ściągaczek oraz listew profilowych, nie należy zrzucać mieszanki ze środka transportu bezpośrednio do przygotowanego do naprawy miejsca, a następnie je rozgarniać; mieszanka powinna być jednakowo spulchniona na całej powierzchni naprawianego miejsca i ułożona z pewnym nadmiarem, by po jej zagęszczeniu naprawiona powierzchnia była równa z powierzchnią siadujących części nawierzchni, d) różnice między naprawianą powierzchnią a sąsiadującymi powierzchniami, przy pomiarze łatą g BN-68/8931-04, nie powinny być większe od 4 mm dla dróg o prędkości ruchu powyżej 60 km/h i od 6 mm dla dróg o prędkości poniżej 60 km/h. Jednocześnie poziom warstwy wypełniającej ubytek powinien być wyższy od otaczającej nawierzchni o 1 do 2 mm. Pochylenie poprzeczne (spadek) warstwy wypełniającej po zagęszczeniu powinien być zgodny ze spadkiem istniejącej nawierzchni. e) przy naprawie obłamanych krawędzi nawierzchni należy zapewnić odpowiedni opór boczny dla zagęszczanej warstwy i dobre międzywarstwowe związanie. f) wywiezienie, w tym samym dniu roboczym, na średnią odległość do 10 km, gruzu powstałego po oczyszczeniu uszkodzonego miejsca. 1.13. Wykonawca zapewnia dostęp do zaplecza laboratoryjnego i na żądanie Zamawiającego będzie przedkładał wyniki badań laboratoryjnych nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych stanowiących przedmiot zamówienia. W przypadku, jeżeli w ocenie Zamawiającego, wyniki badań laboratoryjnych nie odpowiadają jakości wbudowanej mieszance min.-bit., Zamawiający zleci wykonanie badań niezależnemu laboratorium. Koszty badań ponosi Zamawiający , jeżeli wyniki badań będą tożsame z wynikami przedstawionymi przez Wykonawcę. W przeciwnym przypadku koszty zlecenia niezbędnych badań ponosi Wykonawca. 1.14. Na każdy dzień roboczy do obmiaru robót należy załączyć recepty i badania (ekstrakcje); jeżeli produkcja masy i likwidacja wybojów odbywa się przez dłuższy okres z tej samej recepty, należy podać datę produkcji i datę wykonania badania. 1.15. Na czas realizacji zamówienia wykonawca zapewni: a/ całodobową dyspozycyjność ludzi i sprzętu, również w dni wolne od pracy i świąteczne, w ilościach niezbędnych do wykonania prac, b/ całodobowy kontakt telefoniczny w celu umożliwienia przekazywania do realizacji pilnych prac (nr tel........... i tel. kom.................. nr faxu. ). c) do przekazania i odbioru robót wykonawca zapewnia własny transport. 1.16. Zamawiający planuje do realizacji około 1.700m2 (rocznie). 1.17. Prace objęte zakresem zamówienia należy wykonać zgodnie Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 7..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) zrealizowali, z należytą starannością, w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia (co najmniej jedno) na prace bitumiczne o wartości minimum 100.000,-PLN, b) dysponują co najmniej po jednej jednostce sprzętu niezbędnego do wykonania prac; - samochód samowyładowczy z przykryciem lub termosem, - skrapiarka do betonu, - szczotka mechaniczna lub inne urządzenie czyszczące, - sprężarka o wydajności od 2 do 5 m(3) powietrza na minutę, przy ciśnieniu od 0,3 do 0,8 Mpa, - walec statyczny samojezdny - od 4 do 6 t lub zagęszczarka spalinowa. c) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub w specjalności drogowej oraz należącymi do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. 3. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 (wg załącznika nr 2); 3) wykaz zamówień (co najmniej jedno) zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na roboty bitumiczne o wartości min. 100.000,-PLN ; wykaz winien zawierać zakres, wartość, termin i miejsce realizacji, wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż prace zostały wykonane z należytą starannością - załącznik nr 3 do SIWZ, 4) wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca- załącznik nr 4 do SIWZ, 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 4) wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - załącznik nr 4A do SIWZ, 6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych wraz z udokumentowaniem ich kwalifikacji - wg. załącznika nr 5 do SIWZ, 7) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - załącznik nr 5A do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Departament Dróg i Transportu Urzędu Miejskiego w Białymstoku ul Składowa 11 pok.206.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2009 godzina 12:45, miejsce: Departament Dróg i Transportu Urzędu Miejskiego w Białymstoku ul Składowa 11 pok.205 -sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.