Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-20
Zakopane: Dostawa urządzeń do odnowy biologicznej i fizykoterapii w internacie sportowym Zakopane
Numer ogłoszenia: 358668 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem , ul. Bronisława Czecha 1, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 18 2012274, faks 18 2014906.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.cos.pl/bip/strony,0,72-zakopane
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń do odnowy biologicznej i fizykoterapii w internacie sportowym Zakopane.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuję dostawę i montaż urządzeń do odnowy biologicznej i fizykoterapii w internacie sportowym Zakopane szczegółowo opisanych w punkcie 2.3 SIWZ wykaz urządzeń - zestawienie z podziałem na części oraz w szczegółowej specyfikacji zamawianego asortymentu. Poprzez wykonanie zamówienia Zamawiający rozumie zakup, dostarczenie, wniesienie, zamontowanie i uruchomienie urządzeń objętych niniejszym zamówieniem w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Po zakończeniu dostawy Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania pomieszczeń, które zostały mu udostępnione do realizacji zamówienia. Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SIWZ i każdego uzupełnienia, wyjaśnienia i zmiany do SIWZ wydanego podczas postępowania o udzielenie zamówienia (w przypadku pojawienia się) oraz uzyskania informacji, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość oferty lub należyte wykonanie dostawy. Zamawiający wymaga, aby zakupione wyroby medyczne były fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie refabrykonawane, wyprodukowane najpóźniej w 2012 roku. Produkty powinny posiadać wymagane prawem wszelkie niezbędne dokumenty i atesty, dopuszczające do użycia. Termin realizacji zamówienia: nie później niż do dnia do 30.11.2012r Pozostałe warunki określone zostały w istotnych postanowieniach umowy. Gwarancja: minimum 24 miesiące Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza składania produktów równoważnych, z zastrzeżeniem warunków opisanych w SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.22.00-4, 33.15.00.00-6, 33.12.32.00-0, 33.18.21.00-0, 33.15.50.00-1, 33.12.80.00-3, 33.16.50.00-4, 37.44.23.10-4, 33.14.10.00-0, 33.16.10.00-6, 33.14.16.23-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Za dzień wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu środków finansowych (wadium) na rachunek Zamawiającego, a nie datę obciążenia rachunku Wykonawcy (wpłaty). 6.2.Ustala się wadium na każdą część w następującej wysokości: Część 1: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100 zł) Część 2:3400,00 zł (słownie: trzy tysiące czterysta złotych 00/100 zł) Cześć 3:4600,00 zł (słownie: cztery tysiące sześćset złotych 00/100 zł) Cześć 4:800,00 zł (osiemset złotych 00/100 zł) 6.2.Zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych) Wykonawca może wnieść w:a)pieniądzu,b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c)gwarancjach bankowych,d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.), 6.3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 49 1240 5918 1111 0010 3717 2610 (rachunek bankowy Zamawiącego przeznaczony na kaucje, wadia i zabezpieczenia) z dopiskiem WADIUM - DZP/Z/VII/20/09/2012-część (części 1, 2, 3, 4 -wpisać numer części na którą Wykonawca składa ofertę) 6.4.Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do złożonej oferty. Oferta nie zabezpieczona wadium (w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 Ustawy) zostanie odrzucona. 6.5.W przypadku wniesienia wadium w postaci poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, oryginał musi być złożony wraz z ofertą w oddzielnej kopercie i musi być wystawione na cały okres związania ofertą, natomiast potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia winna być załączona do oferty. Do tak złożonego wadium wskazane jest dołączenie pisemnej informacji dotyczącej sposobu jego zwrotu. W przypadku braku powyższej informacji zwrot wadium w przypadkach wymienionych w Ustawie nastąpi na adres Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w powyższym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca składający ofertę w części 1 i/lub części 2 i/lub części 3 i/lub części 4 wykaże, że wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie: co najmniej jedną dostawę sprzętu do odnowy biologicznej lub fizykoterapii o wartości nie mniejszej niż 30 tys. zł brutto. Zamawiający zweryfikuje spełnienie warunku na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w powyższym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w powyższym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w powyższym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
c)Dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu i do używania oraz oznakowanie znakiem CE zgodnie ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) dla częśći 1 (pozycje nr : 1, 2, 3, 4, 5), dla części 2 ( pozycje: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10), dla cześci 3 (pozycje: 1, 2, 4, 5, 6, 7), dla części 4 (pozycje nr: 1, 2, 3) d)Karty katalogowe oferowanych urządzeń wraz z opisami technicznymi w języku polskim. Zamawiający dopuszcza katalogi w języku angielskim wraz z opisami technicznymi oferowanych wyrobów w języku polskim dla wszystkich pozycji). e)Wypełniony i podpisany szczegółowy opis oferowanego asortymentu stanowiący zał. Nr 2 na część na którą składana jest oferta.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ. b)Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.cos.pl/bip/strony,0,72-zakopane
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralny Ośrodek Sportu OPO Zakopane, ul. B. Czecha 1, 34-500 Zakopane, sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Centralny Ośrodek Sportu OPO Zakopane, ul. B. Czecha 1, 34-500 Zakopane, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa urządzeń do odnowy biologicznej i fizykoterapii w internacie sportowym Zakopane w części 1..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuję dostawę i montaż urządzeń do odnowy biologicznej i fizykoterapii w internacie sportowym Zakopane szczegółowo opisanych w punkcie 2.3 SIWZ wykaz urządzeń - zestawienie z podziałem na części oraz w szczegółowej specyfikacji zamawianego asortymentu w części 1. Poprzez wykonanie zamówienia Zamawiający rozumie zakup, dostarczenie, wniesienie, zamontowanie i uruchomienie urządzeń objętych niniejszym zamówieniem w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Po zakończeniu dostawy Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania pomieszczeń, które zostały mu udostępnione do realizacji zamówienia. Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SIWZ i każdego uzupełnienia, wyjaśnienia i zmiany do SIWZ wydanego podczas postępowania o udzielenie zamówienia (w przypadku pojawienia się) oraz uzyskania informacji, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość oferty lub należyte wykonanie dostawy. Zamawiający wymaga, aby zakupione wyroby medyczne były fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie refabrykonawane, wyprodukowane najpóźniej w 2012 roku. Produkty powinny posiadać wymagane prawem wszelkie niezbędne dokumenty i atesty, dopuszczające do użycia. Termin realizacji zamówienia: nie później niż do dnia do 30.11.2012r Pozostałe warunki określone zostały w istotnych postanowieniach umowy. Gwarancja: minimum 24 miesiące Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza składania produktów równoważnych, z zastrzeżeniem warunków opisanych w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-6, 33.19.22.00-4, 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa urządzeń do odnowy biologicznej i fizykoterapii w internacie sportowym Zakopane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuję dostawę i montaż urządzeń do odnowy biologicznej i fizykoterapii w internacie sportowym Zakopane szczegółowo opisanych w punkcie 2.3 SIWZ wykaz urządzeń - zestawienie z podziałem na części oraz w szczegółowej specyfikacji zamawianego asortymentu w części nr 2. Poprzez wykonanie zamówienia Zamawiający rozumie zakup, dostarczenie, wniesienie, zamontowanie i uruchomienie urządzeń objętych niniejszym zamówieniem w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Po zakończeniu dostawy Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania pomieszczeń, które zostały mu udostępnione do realizacji zamówienia. Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SIWZ i każdego uzupełnienia, wyjaśnienia i zmiany do SIWZ wydanego podczas postępowania o udzielenie zamówienia (w przypadku pojawienia się) oraz uzyskania informacji, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość oferty lub należyte wykonanie dostawy. Zamawiający wymaga, aby zakupione wyroby medyczne były fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie refabrykonawane, wyprodukowane najpóźniej w 2012 roku. Produkty powinny posiadać wymagane prawem wszelkie niezbędne dokumenty i atesty, dopuszczające do użycia. Termin realizacji zamówienia: nie później niż do dnia do 30.11.2012r Pozostałe warunki określone zostały w istotnych postanowieniach umowy. Gwarancja: minimum 24 miesiące Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza składania produktów równoważnych, z zastrzeżeniem warunków opisanych w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.32.00-0, 33.18.21.00-0, 33.12.80.00-3, 33.16.50.00-4, 37.44.23.10-4, 33.14.10.00-0, 33.16.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa urządzeń do odnowy biologicznej i fizykoterapii w internacie sportowym Zakopane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuję dostawę i montaż urządzeń do odnowy biologicznej i fizykoterapii w internacie sportowym Zakopane szczegółowo opisanych w punkcie 2.3 SIWZ wykaz urządzeń - zestawienie z podziałem na części oraz w szczegółowej specyfikacji zamawianego asortymentu w części 3. Poprzez wykonanie zamówienia Zamawiający rozumie zakup, dostarczenie, wniesienie, zamontowanie i uruchomienie urządzeń objętych niniejszym zamówieniem w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Po zakończeniu dostawy Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania pomieszczeń, które zostały mu udostępnione do realizacji zamówienia. Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SIWZ i każdego uzupełnienia, wyjaśnienia i zmiany do SIWZ wydanego podczas postępowania o udzielenie zamówienia (w przypadku pojawienia się) oraz uzyskania informacji, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość oferty lub należyte wykonanie dostawy. Zamawiający wymaga, aby zakupione wyroby medyczne były fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie refabrykonawane, wyprodukowane najpóźniej w 2012 roku. Produkty powinny posiadać wymagane prawem wszelkie niezbędne dokumenty i atesty, dopuszczające do użycia. Termin realizacji zamówienia: nie później niż do dnia do 30.11.2012r Pozostałe warunki określone zostały w istotnych postanowieniach umowy. Gwarancja: minimum 24 miesiące Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza składania produktów równoważnych, z zastrzeżeniem warunków opisanych w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.50.00-1, 33.14.16.23-3, 33.15.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa urządzeń do odnowy biologicznej i fizykoterapii w internacie sportowym Zakopane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuję dostawę i montaż urządzeń do odnowy biologicznej i fizykoterapii w internacie sportowym Zakopane szczegółowo opisanych w punkcie 2.3 SIWZ wykaz urządzeń - zestawienie z podziałem na części oraz w szczegółowej specyfikacji zamawianego asortymentu w części 4 Poprzez wykonanie zamówienia Zamawiający rozumie zakup, dostarczenie, wniesienie, zamontowanie i uruchomienie urządzeń objętych niniejszym zamówieniem w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Po zakończeniu dostawy Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania pomieszczeń, które zostały mu udostępnione do realizacji zamówienia. Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SIWZ i każdego uzupełnienia, wyjaśnienia i zmiany do SIWZ wydanego podczas postępowania o udzielenie zamówienia (w przypadku pojawienia się) oraz uzyskania informacji, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość oferty lub należyte wykonanie dostawy. Zamawiający wymaga, aby zakupione wyroby medyczne były fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie refabrykonawane, wyprodukowane najpóźniej w 2012 roku. Produkty powinny posiadać wymagane prawem wszelkie niezbędne dokumenty i atesty, dopuszczające do użycia. Termin realizacji zamówienia: nie później niż do dnia do 30.11.2012r Pozostałe warunki określone zostały w istotnych postanowieniach umowy. Gwarancja: minimum 24 miesiące Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza składania produktów równoważnych, z zastrzeżeniem warunków opisanych w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy wraz z przebudową budynku SOKOLNI przy ul. Orkana 2a w Zakopanem jako miejsce integracji i aktywizacji społecznej
- Świadczenie w 2025 r. usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Miasto Zakopane
- TAPZ - usługa przewodnicka
- Zakup pojazdu 6-cio kołowego wraz z gąsienicami dla zespołu do zadań infrastrukturalnych
- "Świadczenie usług cateringowych dla SP nr 4 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Zakopanem w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 26.06.2025 r. z możliwością skorzystania z prawa opcji"
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2025 roku - z podziałem na 6 części
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie
- Dostawa komory kriogenicznej oraz montaż, instalacja, konfiguracja i przeszkolenie z jej obsługi
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku (strzykawki, igły, dreny, kaniule)
- "Zakup i dostawa zestawów do transportowania pacjentów dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu"
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU (POWTÓRKA)
- Dostawa portów naczyniowych, systemów tubularnych do małoinwazyjnych, kontrolowanych dostępów do kręgosłupa (...), w podziale na 6 części.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.